24. март 2017.

Music playlist #3 - March

Zdravo svima


Znam da je sada malo rano za ovakve mesečne postove, ali jednostavno zadnjih dana imam isplaniranih nekoliko postova, pa sam ovaj post morala da ubacim za danas. Za muziku mogu reći da je moj život. Oduvek sam je slušala, i uvek pronalazim neke dobre pesme. Slušam i pesme od pre 5 godina, a i one koje danas izlaze. Domaće pesme (ove nove) ne slušam, dok neke od 2013/14 ili ranije što su izašče slušam. Ali danas sam opet tu sa stranim pesmama jer ja njih slušam najviše. Kad nemam obaveza, uvek pronađem vreme za muziku. Ako želite da vidite koje pesme su kod mene bile TOP 10 ovog meseca, ostanite na mom blogu. I još ovo, ja sam slušala sve pesme koje sam navela u prošlim plejlistama, ali da ne bude isto, rekoh da promenim nešto.


1. Carly Rae Jepsen - Cry


2. Taylor Swift - New Romantics


3. Shawn Mendes - Mercy



4. Rihhana - Love On The Brain


5. Katy Perry - Dressin' Up


6. The Weeknd - Reminder


7. Lady Gaga - Million Reasons



8. Ariana Grande - Everyday ft. Future


9. Starley - Call On Me


10. Fifth Harmony feat. Meghan Trainor - Brave Honest Beautiful


I mislim da su to bile sve pesme. Ako znate neku od ovih pesama, obavezno napišite u komentaru, i ako znate neku pesmu takođe ostavite u komentaru, i možda će se neka od tih pesama naći u mom sledećem postu ove rubrike. Obavezno poslušajte sve ove pesme, a mi se vidimo u sledećem postu...

Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

18 коментара:

  1. Анониман24. март 2017. 18:38

    Znam sve pesme, predivne su, slušam ih često. Ne znam koju bih ti pesmu preporučila, možda Sia-Cheap Trills, poslušaj je, možda će ti se svideti. Slušam ponekada i domaće pesme, poput Dženana Lončarevića, Milice Pavlović, poneku pesmu od Nikolije, može proći i novi Rastin album (ali nikako ne bih mogla slušati njegove druge pesme, jer mi se upošte ne dopadaju), Ceca, ponekad Ana Nikolić, Mc Yanko, i još nekoliko drugih izvođača. Uopšte mi se ne sviđaju one domaće pesme, kao npr. Mimi Mercedes, Jala Brat... Ne osuđujem nikoga, svako ima svoj ukus i ne želim da se mešam u to, ali te pesme stvarno po meni nemaju smisla. Oprosti mi, malo sam odužila sa ovim. Ipak, više se držim strane muzike, nego domaće muzike. <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Pesmu od Sie sam čula i predivna je. Hvala na preporuci :D

      Избриши
  2. Čula sam možda dvije pjesme s ovoga popisa,ostale ću definitivno poslušati.E sad da ja tebi preporučim neke,koje ja osobno slušam,pa ako ti se svide super ako ne, ne krivim hahaha Uglavnom Bon Jovi-It's my life,Evanescence-Bring me to life,Guns N' Roses-Sweet child of mine,Swedish House Mafia-don't you worry child,Broods-bridges,Troye Sivan-heaven,Owl City-fireflies,Imagine Dragons-demonas,Bastille-pompei....etooo samo nekeeee,stvarno ih nema punooo....hahahaha

    tipicnateengerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Znam oko polovicu pjesama, a najviše mi se sviđa od Lady Gage Milion Reasons, pjesma je vrh i jedva sam čekala da izađe <3 Super pjesme!
    This Is My Life <- Novi post

    ОдговориИзбриши
  4. I loved your playlist ♡ really ! I Hear the Lady Gaga Every day haha

    www.nataliloure.com.br

    ОдговориИзбриши
  5. Draga moja divan post i blog prije svega.
    Sve lijepo napisano i receno odlicno
    Ostajemi jos da pogledam nekoliko postova s ovog bloga al stvarno super
    Zelim ti ugodan dan i da samo tako nastavis.
    Molim te ako moze uzvracenje komentara na mom blogu !!
    ----->>>> http://beautybybellablog.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Sve pesme iz tvoje liste cesto slusam i obozavam, imamo slican muzicki ukus :) ♥

    JL Blog

    ОдговориИзбриши
  7. Interesantan post! Ne slusam ovu muziku ali mi se dopada lista.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiva playlista, većinu pesama nisam čuo. Zapratio sam te!

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Za vecinu pjesama nisam znala, ali naravno poštujem svačiji ukus. Uzivaj u slušanju. Odličan post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. All songs were amazing but I didn't listen to Taylor song so definitely checking out
    P.S. Would you like to follow each others Blog Via Gfc, Google+ and Bloglovin.
    would love to follow you
    Blog
    Glamorous without the Guilt
    Bloglovin

    Glamorous without the Guilt

    ОдговориИзбриши
  11. Samo dve pesme iz ove tvoje liste ja slušam I volim, a to su Mercy I Everyday. Ja takođe volim muziku pa mi se ovaj post I više nego dopao, obavezno ću poslušati ostale pesme. Divan post! ♡

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  12. Veoma interesantna selekcija postova :D. Mislim da si jedina blogerka koju pratim, a da ima postove sa muzikom za svaki mjesec. Lično, skoz slabo slušam ove izvođače, ali pojedine pjesme su predivne i mnogo mi se dopadaju.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D