30. март 2017.

Pregled marta

Zdravo svima


Prošao je još jedan mesec, još jedno novo iskustvo. Uskoro će biti i tri meseca kako sam otvorila blog, a meni izgleda kao da sam ga juče otvorila. Sećam se prvog posta i kako sam ga pisala. Kako sam mu od svih postova pridavala najviše pažnje. Iz oboga sam shvatila da vreme prolazi veoma brzo. Od kada sam vam prikazala svoje ciljeve za mart, pa sve do danas je jedan period koji je prošao previše brzo. Ali nismo tu da pričamo o ovoj temi. Tu smo da bi smo pričali o martu, da prođemo kroz mart i vidimo šta smo sve to postigli, i da li smo zadovoljni martom. Ako želiteda vidite post gde sam postavila svoje ciljeve za mart možete to učiniti klikom ovde.

Na početku ćemo krenuti sa ciljevima. Što se tiče ispunjavanja ciljeva ja sam jako zadovoljna, jer sam uspela da ispunim skoro svaki cilj, a neke nisam ispunila do kraja, ali ja sam zadovoljna i u vezi toga jer sam postavila mnogo ciljeva.

- UČITI IZ SVAKOG PREDMETA-
Mogu reći da sam ovaj cilj jispunila u potpunosti. Jako sam zadovoljna mojim radom. Kad god smo učili novu lekciju (iz bilo kog predmeta) ja sam je učila. Nisam dobila manju ocenu od 5, odnosno uvek sam dobijala 5.



-ODGLEDATI 6 FILMOVA-
Od planiranih 6 filmova, odgledala sam 4. Ali sutra planiram da odgledam jedan film, a sutra još uvek traje mart, pa ću računati i taj. Filmovi koji sam odgledala su: the DUFF, NERVE, Robosapien Kodi, Kejt & Leopold, a planiram da odgledam i Beauty and the Beast, a njega ću odgledati sutra. Prva dva filma sam gledala preko interneta, dok sam druga dva na televizoru, a ovaj peti ću takođe na računaru.

-ODGLEDATI TRI SEZONE SERIJE 'THE VAMPIRE DIARIES'-
Ovo mi je bio jedan od glavnih ciljeva, i skoro sam uspela da ga odradim. Odgledala sam pune dve sezone, a od treće su mi ostale još 5 epizoda, ali imam današnji ceo dan i sutrašnji dan pa sam sigurna da ću ga ispuniti. Serija je predivna, preporučujem je svima. A slučajno sam saznala i kraj serije, ali još uvek želim da je odgledam.


-PROČITATI 5 KNJIGA-
Iako sam zadala sebi da odgledam 6 filmova, da odgledam tri sezona TVD-a, zadala sam cilj i da pročitam 5 knjiga. Znala sam da to neću uspeti, ali sam ipak odlučila da pokušam. pročitala sam tri knjige, a jednu ću danas završiti. Knjige koje sam čitala su bile 'Tužni čempres' - Agata Kristi, Izbiračica - Kosta Trifković, Autobiografija - Branislav Nušić (zadnje dve su bile lektire za školu, ali sam odlučila da i njih ubacim jer sam ih ipak čitala). Ostalo mi je još oko dvadesetak stranica 'Četvrtkom u park', ali ako imam vremena ću je pročitati danas.

-BITI AKTIBNA NA  BLOGU (PISATI NA SVAKA DVA DANA), BITI AKTIVNA NA YT (ODGLEDATI MNOGO VIDEA)
Za blog sam odradila cilj, a vi steb svedoci da sam objavljivala postove na svaka dva dana, i ispoštovala dogovor. Što se tiče jutjuba, njega sam ređe posećivala, ali ipak nisam dozvolila da mi neki video promakne. 


-BITI AKTIVNA NA WE HEART IT-U I POSTAVITI NAJMANJE 10 SLIKA- 
Ne znam tačno koliko slika sam postavila, ali znam da sam postavila 6 ili 7. Očekivala sam da postavim više slika, ali sa ovoliko ciljeva nisam našla vremena. 

Ja sam i više nego zadovolja svojim ciljevima, i mojim uspehom. Nadam se da ću u aprilu dostići maksimum. Što se tiče marta to je bio jedan predivan, i zanimljiv mesec. Mnogo toga se izdešavalo,a najvažnije je to da više nema zime, počelo je proleće i znam da će uskoro doći i leto. I da vas obavestim da zbog škole ću u aprilu pisati na svaka tri dana, ali obećavam vam da ću vam sve nadoknaditi u leto.

*sve slike su bile sa interneta*


Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko



17 коментара:

  1. Odličan post draga! Ja još uvjek nisam napravila cilj za 2017. godinu ali sad planiram! Baš mi je drago da si ispunila ciljeve i ako su ti neki malkice ne ispunjeni ali se vidi da si se trudila da ih ispuniš! I sama znam kako ide bloganje jer sam imala 2 bloga xD I sad ga ponovo otvaram i ja volim da pišem barem to bila 2 posta u tjednu! Našla sam stranicu gdje izrađujem bannere i mnogo se meni sviđa a za mišljenje drugih nije me briga ako sam ja zadovoljna! Mnogo volim tvoje postove i želim ti uspješno bloganje!!!! ♥ ♥ ♥


    -Ajla

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična rekapitulacija meseca koji je za nama.
    Ja obožavam kako Agatu Kristi, tako i Nušića, a Izbiračica je vrlo zanimljivo i humorističko delo.
    Sećam se da sam tokom osnovne "prevrnula" biblioteku i pročitala sve knjige Agate Kristi koje su imali. A bilo ih je! :)
    Danas je imam u svojoj biblioteci i podjednako volim da je čitam. :)

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Agata Kristi je jedna od najboljih pisca u celom svetu. Retko ko zna da iskoristi magiju pisanja kao ona.

      Избриши
  3. Šehada draga, sjajan post! Izuzetno mi je drago sto si ispunila sve ciljeve, i cestitam ti na tome, zasluzeno je. Mart je zaista bio interesantan za tebe

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš uživala čitajući i drago mi je da si ispunila većinu svojih ciljeva!Svaka čast!:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  6. Čini se da je mart bio jako zanimljiv :D Čestitam na postignutim ciljevima

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  7. Nadam se da ćeš uspeti da ispuniš sve ove ciljeve. Nemam planer, ali sama sebi u glavi utuvim da to moram uraditi. Uvek govorim da ću od ovog meseca početi da radim vežbe i da se zdravo hranim, mada to najviše potraje jednu nedelju, ali za ovaj mesec se stvarno moram potruditi da više vežbam. Nema veze što ćeš pisati na svaka tri dana, jer je ipak škola u pitanju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upss. Sada sam primetila. Ovaj komentar jer trebao biti objavljen na onom postu Goals for April. Sigurno sam se zanela i nisam primetila. Nadam se da mi nećeš zameriti.

      Избриши
    2. Hvala na komentaru, draga. Naravno da neću :D

      Избриши
  8. Bravo, draga, i samo naprijed. I ja se trudim da budem što redovnija, ali obaveze me dosta sputavaju, ali se borim sa njima. Tebi želim puno sreće u ispunjenju sledećih ciljeva :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D