Quotes - March

март 28, 2017

Opet smo tu sa postom koji vi najviše volite. To sam shvatila po statistici, a i po vašim komentarima. Danas smo tu sa martovskim izdanjem ove rubrike, a to su citati. Odabrala sam 20 citata, i nisam ih ređala po nekim redosledom, i nisam birala samo iz jedne oblasti već iz mnooogo. Poznajem jednu devojku (znamo se preko interneta). Ona stalno čita moje postove, ali uvek mi šalje poruke da su mi postovi iz ove rubrike najbolji, i daje mi jako lepe komplimente za ove postove. Nadam se da ćete i vi biti kao ona, i da ćete komentarisati takve lepe komentare na ovaj post. Najbolje bi bilo da krenemo, jer će se ovaj uvod mnooogo odužiti.























I mislim da je to, to. Ne zaboravite da u komentarima napišete koji citat vam je bio najlepši. Ako vam se ovaj post svideo, slobodno se učlanite u moj blog i komentarišite ovaj, a i druge postove. Vidimo se...

*sve slike su bile sa interneta*


Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko



You Might Also Like

12 коментара

  1. Super post! Definitivno obožavam ovu tvoju rubriku, svaki puta napunim galeriju, ali ono skroz <3
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, hvala ti, draga. Koliko ja znam i ti imap rubriku, i, i tvoja je predivna.

      Избриши
  2. Анониман28. март 2017. 17:05

    Svi citati su dobri i ne znam koji mi se od navedenih najviše dopada. Ali, ipak nekako mi je najviše pažnju privukao citat:"Najteže je, ljudi moji, plakati bez suza u sebi." Mislim da su ti ova rubrika i ona rubrika gde intervjuišeš blogere najčitanije. ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Šehada draga, još jedan sjajan post. Sama na svom blogu ne pravim postove na ovu temu, ali ih redovno citam. Međutim odacu ti jedno iskreno, ali zaista iskreno priznanje, a to je da su tvoji quotes postovi zaista najbolji i da se uvek obradujem citanju!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam citate, a ti sakupiš samo najbolje. Divan post, draga, i samo nastavi.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D