12. март 2017.

Spring is here! - Decorate your room | BPS Wishlist

Zdravo svima


Iako zadnjih nekoliko dana nisam videla plavo nebo, niti sunce, već samo sneg koji je neprestano padao, odlučila sam da na blogu predstavim nešto u vezi proleća. Odlučila sam da vam pokažem neke dekoracije koje su odlične za vašu sobu, a te dekoracije su upravo sa sajta Born Pretty Store. I da naglasim da ovo nije saradnja. Za otprilike deset dana će početi proleće, a mi ga moramo dočekati sa prolećnom atmosferom. Možemo ukloniti svaku zimsku dekoraciju i zameniti je prolećnom. U tome će nam pomoći gore naveden sajt. Odlučila sam da vam pokažem wishlist-u sa tog sajta, ali to neće biti odeća ili tako nešto, već dekoracija. Malo sam istraživala ovaj sajt i pronašla sam mnogo zanimljive stvarčice.







Znam da wishlist-a nije velika, ali evo ovo je dovoljno da vaša soba uzdiše prolećni vazduh. Sigurna sam da će pomoću ovih stvarčica, proleće u vašoj sobi doći mnooogo brže. Želim vam sreću u sređivanu vaše sobe. Vidimo se...

Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

30 коментара:

  1. Sjajna ideja draga! Baš mi se dopada dekoracija, posebno su mi zanimljivi leptiri. <3

    http://lifella2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12. март 2017. 15:01

    Stvarčice su veoma zanimljive. Baš nekako asociraju na proleće i ispunjavaju prostorije prolećnim duhom. Jedva čekam da se ovaj sneg otopi i da napokon uplovimo u to šareno proleće. Pre nekoliko dana je vreme bilo dobro, nije bilo snega, ali eto, sneg je opet pao. Nadam se da će se uskoro otopiti. Opet kažem, stvarčice deluju prezaniljivo, volela bih da ih negde ovde mogu naći da ih kupim. ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnoogo ti hvala, draga. Ni ja nemam mogućnosti da naručujem sa ovakvih sajtova, a nema nigde kod nas da se kupe slične (znam to, jer živimo u susednim selima). Još jednom, hvala ti na komentaru draga

      Избриши
  3. Predivne stvarčice. Najviše mi se sviđa sat, presladak mi je. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kod mene srećom nema snijega,ali zato ima kiše.Divne stvarčice,sviđaju mi se:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  5. Odlično osmišljen post. Sve pohvale!
    Doći će i nama proleće jednom. :D
    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična ideja i post!
    Stvari su divne,ja obožavam cvijeće u svojoj sobi tijekom proljeća i ljeta jer ono baš osvježi sobu :D<3

    tipicnateenagerk.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja isto, samo što suncokreti nisu pravi.

      Избриши
  7. Sat je presladak kao i sve stvarčice. Odličan post, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  8. Ovaj jastučić s "promjenjivim šljokicama" mi je vrh. Zaljubljena sam i u takve majice! Baš zanimljiv izbor, draga.

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I meni se mnogo sviđa. Na njima se može i pisati prstima, i da to opet obrišeš. Videla sam na jednim od videa Alishe Marie.

      Избриши
  9. great post! you want to follow each other on gfc? let me know on my blog!
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ОдговориИзбриши
  11. Divne stvarcice, bas mi se dopadaju <33!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Moram da priznam da su stvarčice preslatke, sve mi se dopadaju. Divna wishlista Šehadice:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D