Blog tips #3 - Kako zakazati post

април 23, 2017

Ovih poslednjih dana sam dobila mnogo komentara na prethodne postove, pa sam odlučila da malo pročitam martovske postove, i tako dok sam čitala postove, naletela sam na rubriku 'Blog tips' i setila sam se kako odavno nisam napisala post te rubrike. Kako u današnje vreme ima mnogo novih blogerki i blogera, i ne snalaze se mnogo kad je u pitanju izgled bloga, ili nešto drugo, odlučila sam da im malo pomognem. To već znate, a iz ove rubrike sam napisala dva posta, jedan je bio na temu kako postaviti template (*OVDE*), a jedan je bio na temu kako postaviti cursor na blogu (*OVDE*). Kako mnoge blogerke i blogeri nemaju vremena da napišu post dana kada su planirali da napišu, onda postoji jedna opcija. To je da napišeš post kad imaš slobodni dan, da ga zakažeš i da se on sam objavi. Ako niste znali kako se to radi, onda nastavite čitati post. Da bi sam slikala slike i sve ostalo uradila, ovaj post sam napisala 22.04. a on će se objaviti 23.04. oko 12h, ali mislim da ću postaviti da se objavi tačno u 12h. Krenimo!

NAPIŠITE POST
Sve što treba da se uradi na početku je da se napiše post. Mislim to se sporazumeva jer ako ne napišeš post ne možeš da ga zakažeš, niti objaviš. Mislim, možeš ali će ti na blogu biti samo prazno. Pokušajte da vam post bude što kvalitetniji i pročitajte ga dva tri puta da se uverite da nema greška u pisanju.


KLIKNITE NA OPCIJU ZAKAŽI
Kad napišete post, kliknite na opciju 'Zakaži'. Ako ne znate gde se ta opcija nalazi, onda pogledajte sa desne strane ekrana stranice gde se piše post, i videćete nešto kao meni, gde piše 'Podešavanja postova' Druga po red opcija je Zakaži, a vi kliknite tu.


PODESI DATUM I VREME
Kad uradite oba koraka, doći će vam da odaberete da li želite da bude Automatski, ili Podesi datum i vreme. Vi odaberite ovo drugo. Kad kliknete Podesi datum i vremee, izaći će vam kalendar a vi pređite na sledeći korak.


ODABERI DATUM I VREME
Odaberite datum i vreme kada želite da se post objavi. U prvom polju, upišite kada želite da se objavi post, odnosno kog datuma, a u drugo polje u koliko sati. Ja sam na slici namestila da se objavi 23. aprila, i da se objavi u 12h.


KLIKNITE NA OPCIJU 'OBJAVI'
Kada ste završili sve korake, kada ste podesili datum i ostalo, kliknite na 'Objavi'. Ne, neće vam se objaviti, već će vam doći Početna Bloggera, a kod imena ovog posta će vam doći natpis ' Planirano'. Bolje ćete videti na slici.




Mislim da sam vam dobro objasnila šta treba da se radi, a ako niste shvatili, pratite slike. Nadam se da će ovaj post pomoći mnogima, pa tako i onima koji su dugo u blogosferi, a ne znaju za ovu opciju. Vidimo se...

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko - OVDE TAKOĐE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA ZA Q&A, NA KOJA ĆU ODGOVORITI 29.4.

You Might Also Like

14 коментара

  1. Super post! Iako znam kako zakazivati postove vjerujem da će onima koji to ne znaju i imaju problema oko toga, ovaj post zaista pomoći. Meni iskreno, da nema ovog načina objavljivanja sigurna sam da ne bi bilo pola postova na mom blogu ;)
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. Ja se uvek obradujem kada vidim da neko od blogera zeli da podeli svoje znanje o blogovanju, tako da sam se zaista odusevila ovom postu! Fenomenalno napisan, lepo objasnjeno, zaista veoma edukativan i kooristan sadrzaj!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post draga! Verujem da će mnogim devojkama biti od koristi :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, i ja isto mislim da će im biti od velike koristi.

      Избриши
  4. Predivan post. Iako nisam neko ko koristi ovaj tip blog usluge, sviđa mi se kako si objasnila. Vjerujem da će biti od koristi drugima, a možda i meni nekada zatreba :D

    Nominovala sam te pa ako želiš klik na Moj mali kutak da pogledaš pravila :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nikad se ne zna, možda ti nekad zatreba. Pogledaću za šta si me nominovala...

      Избриши
  5. Oduševljena sam ovom rubrikom i uvijek mi pomogne. Za ovaj mali trik saznala sam nedavno vidjevši opciju zakaži. Voljela bih da sam nekad davno vidjela ovaj post, pogotovo kada sam išla na putovanje, baš iz razlgoa kako bi postovi izlazili, iako ja nisam kod kuće. Mnogo ti hvala i nadam se da ćeš nastaviti ovom rubrikom :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na komentaru. Ovu rubriku sam otvorila sa upravo tim ciljem, da vama pomognem.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D