Goals for april!

април 02, 2017

Ako se pitate zašto me nema toliko dugo na blogu, to je zato što sam vam ja rekla da ću od sada pisati na svaka tri dana, zbo škole. Takođe sam vas obavestila da ću sve to nadoknaditi kad se završi škola, i tada ću se potruditi da pišem svakog dana, a ako to ne u spem potrudiću se da barem nekad pišem svakog dana, a da nekada preskočim dan za pisanje. Ali verujem da ću vam sve nadoknaditi. Što se tiče današnjeg posta odlučila sam da vam predstavim neke svoje ciljeve za april, ali ovaj put ću pregled aprila pisati u prvom postu maja, jer sam post za mart pisala jedan dan ranije, a tada mi nisu bili ispunjeni svi ciljevi, koje sam tog dana i tokom sutrašnjeg dana ispunila. I vidim da se ovaj post već uveliko odužio, pa sam zato odlučila sa skratim malo moje čavrljanje sa vama i da krenem sa glavnim delom posta. 

UČENJE IZ SVAKOG PREDMETA I SPREMANJE ZA TEST NA VREME
Ovaj cilj mi je najvažniji pa sam ga postavili kao prvi cilj. Ovaj cilj je bio i za prošli mesec, ali ovo drugo se nije nalazilo u prošlim ciljevima. Prošlog meseca sam imala mnooogo testova, i za svai test sam se spremala zadnjeg dana. Zato sam odlučila da to promenim i da se za test počnem spremati malo ranije. Zato ću se sada za pismenog iz engleskog koji je tek za 23 dana početi spremati danas, da posle ne bih morala sve raditi u poslednjem danu. Nadam se da ste razumeli šta sam htela da vam kažem.

ODGLEDATI 6 FILMOVA
Dok sam počela pisati ovaj post, shvatila sam da mi se prošlomesečni ciljevi ne razlikuju mnogo od ovih. Razmišljala sam da li da postavim cilj da odgledam 6 filmova, ili malo više, pa sam shvatila da sam u toku prošlog meseca odgledala 4, pa sam još uvek ostala na 6 filmova.


ODGLEDATI TRI SEZONE SERIJE 'THE VAMPIRE DIARIES'
Kako sam ja odlučila da tokom proleća odgledam sve sezone serije TVD, odlučila sam da svakog meseca gledam po tri sezone. Shvatila sam da ako bi samo gledala po dve epizode dnevno, a vikendom po 3 ili 4 za mesec dana ću završiti ovaj cilj. Prošlog meseca sam uspela, tako se nadam da ću i ovog.

PROČITATI 3 KNJIGA
Prošlog meseca sam imala cilj da pročitam 5 knjiga, ali ovog puta sam odlučila da to promenim. Shvatila sam da previše zahtevam od mene i da su 5 knjiga pored ovih gore ciljeva previše. Zato sam odlučila da to promenim na 3 knjige.


BITI AKTIVNA NA BLOGU I NA YOUTUBE-U
Tokom prošlog meseca sam pronalazila vreme da pišem postove, ali nisam pronalazila vreme da komentarišem postove. Sada kad bi ste otišli na moj blog, videli bi ste oko 5 postova, sa komentarima na kojim nisam odgovarala. Ali kad završim ovaj post odmah idem da izodgovaram na te komentare. Što se tiče YouTube-a, bila sam redovna na njemu i gledala skoro svaki video.


POSTAVITI NAJMANJE 5 SLIKA NA WE HEART IT-U
Što se tiče We Heart It-a postavila sam 7 slika, iako sam dala cilj da postavim 10 slika, međutim promeniću i to i zadala sam cilj da postavim 5 slika. I možda ste primetili da su prošlomesečni i ovomesečni ciljevi skoro isti, pa sam razmišljala šta još mogu da dodam.




HRANITI SE ZDRAVO
Odlučila sam da odbacim slatkiše i slaniše, ali ne u potpunosti, i da umesto što jedem 5 čokoladice na dan, da pojedem 4 jabuke i 1 čokoladicu. Odlučila sam da se hranim malo zdravije. Odlučila sam da pijem i više vodem i da počnem da radim vežbe.


SKLOPITI NEKOLIKO SARADNJI SA DRUGIM BLOGERKAMA I NAPISATI MNOGO COLLAB POSTOVA
Ovaj cilj mi je bio najzanimljiviji, pa ako neko želi da radi collab sa mnom neka mi se slobodno javi na moj e-mail: laadda.offical@gmail.com. Neka se javi što pre dok nisam isplanirala neke ideje za naredne postove.

I mislim da bi to bilo to. Hvala vam što ste potrošili vreme i što ste čitali moj post, a mi se vidimo u sledećem postu.

*sve slike su bile sa interneta*


Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko


You Might Also Like

22 коментара

  1. Želim ti da ostvariš sve ciljeve i da budeš zadovoljna učinkom. I ja sam neko ko postavi sebi mesečni cilj ali kako više za mene nema škole o učenju ne moram da razmišljam. Svaka čast za post. I moje odluke su upravo na blogu...
    Srećno, pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Nadam se da ćeš ispuniti svoje ciljeve, koliko vidim nisu teški, osim ovo za učenje. Mislim da je jako teško učiti na ovako divnom vremenu xd

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja se takođe nadam da ću ih ispuniti, a što se tiče učenja trenutno ja ne osećam nikakvu poteškoću u vezi učenja

      Избриши
  3. Srecno sa ispunjavanjem!
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Želim ti da ostvariš sve ciljeve koje si nam predstavila. Ja sam veliki fan serije Vampirski dnevnici i drago mi je da je i ti pratiš. :)

    Novi OUTFIT post ---> Iammilitza ! ♡

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post, nadam se da ćeš uspeti da ostvaris sve ❤❤! Divno!

    ОдговориИзбриши
  6. Gajim veliki respekt kada neko ovako unapred organizuje svoj mesec i postavi sebi ciljeve! Dopadaju mi se tvoji, nisu previse zahtevni i ja ti zelim da ih sve ispunis, pa na kraju meseca ocekujem post na temu da li si sve svoje ciljeve ostvarila! Sjajna post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Nadam se da ćeš uspijeti ispuniti sve svoje ciljeve <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  8. Draga, puno sreće u ostvarenju ovih ciljeva i nadam se da ćeš uspjeti. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D