08. април 2017.

laAdda - Update

Zdravo svima


Danas smo 8. april, brojim dane do kraja školske godine. Dani prolaze veoma brzo, i letnji raspust je mnogo bliže nego što sam mislila. Iskreno, ne želim da prođu ovih nekoliko dana, jer 13. aprila idem na vakcinisanje sa školom. Znam da moram da idem, ali ne ide mi se. Moje četiri drugarice takođe idu, kao i moj najbolji drug. Želim da ovi dani prolete i da počne letnji raspust, ali isto želim da ovi dani prolaze sporo. Više ne znam ni šta želim. Obaveze, tačnije škola. Ceo dan mi je ispunjen i pogodite šta pokriva tri četvrtine dana. Učenje! Ostau četvrtinu dana koristim za slobodno vreme, čitanje, blog, serije i drugo. Iskreno ne stignem da sve uradim, al trudim se. Najveći cilj mi je učenje i blog. Ali više se posvećujem učenju, nego blogu. Zato sam odlučila da blogu posvećujem malo više pažnje, pa sam radila na nekim promenama.


Što se tile rubrika, imam ih mnogo na mom blogu. Neke mi se jako sviđaju kao Quotes, Monthly playlist ili Moviemania, ali postoje i one koje su mi brzo dosadile. Msm. nisu mi dosadile, već ih vidim na mnogim blogovima i nekako mi više namju značaj kad ih vidim i na mom blogu. Zato sam odlučila da to promenim. Ukinuću dve rubrike, a to će biti Interview i Goals. Iskreno, kad sam počela da ih pišem mislila sam da su to dobra ideja, ali kasnije sam shvatila da skoro svi počinju da ih pišu, pa sam odlučila da ih ukinem. Umesto njih sam uvela ovu novu rubriku, gde ću pisati o mom blogu, o novostima i drugim. Što se tiče Intervjisanja, više mi ta ideja ne zvuči kao dobra, a što se tile ciljeva, shvatila sam da kad bi nastavila sa ovom rubrikom, svi ciljevi bi mi bili isti za svaki mesec. Ali pregled meseca će još uvek ostati na mom blogu.


Što se tiče izgleda ovaj izgled mi je tu već odavno, i želela sam da ga malo promenim. Trenutno radim na njemu, a novi izgled ćete moći videti za nekoliko dana, a možda i za nedelju dana. Meni se novi izgled mnogo sviđa, i mislim da je savršen. Ne volim da mnogo menjam izglede, ali ovaj je stvarno predivan i pogodan je za proleće. A što se tiče neredovnosti, rekla sam vam da ću pisati na svaka tri dana, ali ću sve nadoknaditi u leto i kad se završi proleće, pa ne znam kako ćete me se otarasiti, jer ću pisati skoro svakog dana. 


Ako su vam se ove izmene svidele, obavezno komentarišite. Jako mi je žao zbog rubrika, i znam da ste ih većina voleli, ali mislim da su bile suvišne na mom blogu. Vidimo se...

Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko



12 коментара:

  1. Moram reci da mi ove promene deluju jako interesantno i da ce znacajno osveziti tvoj blog. Ali mislim da definitivno, po nekom mom misljenju , ne bi trebala da ukines rubriku goals vec ove fejvort liste (muzicke) i slicno, jer ovde skoro niko ne slusa istu muziku, tako da bi mozda interesantnije bilo da citamo neke tvoje planove, nego plejliste. Moje misljenje, nemoj da shvatis pogresno. ljubim te puno, i jedva cekam sledeci post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaka ti što si bila iskrena, ali koliko god tvoj savet zvučao odličan, i dalje ću ostati na ovim promenama. Što se tiče Goals rubrike, rekla sam da bih stalno pisala iste ciljeve, jer i nemam neke ciljeve za svaki mesec. Ali naravno, tu će ostati Pregled meseca, pa i dalje možete čitati šta sam ja to postigla za vreme tog meseca. A što se tiče muzike, ne znam kako da preživim barem jedan dan bez nje, a ako neko ne sluša istu muziku kao ja, ja sam jako srećna da njemu i svima ostalima otkrijem nove pesme, a da i vi meni otkrijete nove pesme, pa možda nam se žanr koji slušamo nekad poklopi.

      Избриши
  2. Zaista jako dugo pratim tvoj blog i stvarno mi se sviđa tvoj rad. Sve promjene su savršene. Uzivala sam citajući ovaj post...

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Sigurno će ti ove promene dobro doći, jer su i veoma dobra ideja. Jedva čekam da vidim tvoj novi izgled blog. Iskreno mislim da trebaš da ukineš te rubrike, ali ipak možda bi mogle i one wishliste, jer ih viđam na svakim blogovima i više su stvarno dosadile. Mislim da ne bi trebala ukinuti tu rubriku gde intervjuišeš blogere jer je ona baš zanimljiva.

    P.S. Nadam se da ćeš dobro proći na vaksinisanju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što se tiče wishlista, ne računam ih kao rubrika, i takav post pišem s vremena na vreme. Znam da su sada dosadile nekima, ali ja mislim da su ti postovi podjednako dobri kao i ostali, ali da ne treba da ih pišemo mnogo često. Što se tiče vaksinicanja, mislila sam da će to biti 12, ali u stvari ga nije ni bilo :D Ipak znam da će za nekoliko dana doći, ali ovog puta stvarno.

      Избриши
  4. Mislim da je najvažnija tvoja odluka i da pišeš o onome što tebe više zanima i ja sama sam zapostavila određene rubrike na svom blogu, ali osjećam se bolje kada pišem o nečemu što me zanima i što volim. Btw nadam se da se nećeš puno bojati vakcine xd

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru draga. Što se tiče vakcine ispalo je da nismo trebali da se tog dana vakcinišemo,a sada čekamo da nam stigne poziv.

      laAdda

      Избриши
  5. Obožavam ovakve postove,a za ukidanje rubrika te potpuno razumem. Toliko puta mi se desilo da nešto počnem i ne završim jer mi nekako ne izgleda zanimljivo. Dosta je kopiranata na internetu, koji samo gledaju koga će da kopipejstuju strašno ❤! Vakcine se ne boj, nije ništa strašno ❤❤! Tog osećaja i vremenu se dobro od prošle godine, ne ostaje mi ništa sam da ti kažem da uzivas u svakom danu ❤❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Isti slučaj kod mene. Kao što sam gore rekla vakcine nije ni bilo tog dana, a sada čekam poziv.

      Избриши
  6. Draga, što se tiče izgleda bloga ni ja ne bih ništa mijenjala jer je savršen, baš takav kakav jeste. U vezi ovi promjena mogu samo reći jednu stvar-ti najbolje znaš. Sve što pišeš možeš i pratiti i vidjeti koliko šta ima pregleda i šta više čitaoci vole. Ja lično nisam baš nešto ljubitelj tih planova, jer moji se često ne završe onda kada ih zaplaniram, baš iz tog razloga što mi uvijek iskrsne nešto drugo i poremeti sve zaplanirano. Plej liste i muvi meni su drage jer u njima uvijek nađem nešto što bih mogla poslušati ili pogledati, pa možda i pročitati, ako je kakav predlog za knjige. No, tu se moram složiti i sa tom činjenicom da su mnogi počeli da preuzimaju ideje od drugih blogera, a to baš i ne volim. Sve u svemu želim ti puno sreće ma šta da odlučiš.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D