Music playlist #4 - April

април 26, 2017

Zdravo svima


Znam da sam u poslednje vreme zaokupirana rubrikama, ali odlučila sam da ih ne zovem rubrikama, već da mi budu redovni postovi, koje pišem svakog meseca, a nekada i više u jednom mesecu. Znači, ovo više nisu rubrike, nego obični postovi. Danas vam pišem muzičku plejlistu za april. Znam da kad sam ukinula neke rubrike, jedna osoba, a to je Sandra mi je rekla da je bolje bilo da sam te rubrike ostavila, a da ovu ukinem, a sada ću joj i reći razlog. Što se tile tih rubrika koje sam ukinula, u svakom postu bi ste čitali isto, svaki put iste ciljeve, jer u poslednje vreme i nemam toliko ciljeva, pa ih ne menjam. Ali zato sam tu ostavila pregled nekog meseca u kojem ću vas obaveštavati o stvarima koje sam radila tog meseca. Što se tiče muzičke plejliste, ja ih pišem zato što sam željna da vam pokažem šta ja to slušam, jer je muzika moj život. I uostalom ako ne slušate neku od ovih pesama, poslušajte je na mom blogu, i saznaćete za nju i verujte, možda vam se svidi. Draga Sandra, nadam se da sam ti lepo objasnila zašto sam ukinula neke rubrike, a ovu sam ostavila. Krenimo.

Tinashe - Flame


The Fray - Never Say Never


You Me At Six - Take On the World


Chord Overstreet - Hold On


Zedd, Alessia Cara - Stay


The Chainsmokers - Paris


Ed Sheeran - Shape Of You


Martin Garrix feat. Bebe Rexha - In the Name Of Love


Robin Schulz feat. David Guetta feat. Cheat Codes - Shed A Light


Maroon feat. Future - Cold


I mislim da bi to bilo to. To su bile sve pesme koje su mi se najviše svidele u aprilu, a ako neku od ovih ne znate poslušajte ih, uveravam vas da će vam se svideti. Vidimo se.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko - OVDE TAKOĐE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA ZA Q&A, NA KOJA ĆU ODGOVORITI 29.4.

You Might Also Like

31 коментара

  1. Predivan izbor pesama draga. Nisam čula za neke od ovih pesama, ali sam zato zaluđena pesmom od Ed Sheerana, zaista sam njom oduševljena. Mislim da je dobro što si ostavila ovu rubriku, jer je divna. ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Ja takođe mnoogo volim muziku, tako da čim sam ugledala tvoj post zanimalo me je koje si to pesme slušala ovog meseca. Nekoliko ovih I sama slušam I odlične su, imamo sličan ukis što se muzike tiče. Nastavi sa ovakvim postovima jer ih ja uvek rado čitam I sve pesme koje ostaviš odslušam. Zahvaljujući tebi sam predhodni put pronašla pesmu koja mi se užasno dopada. ♥

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajna wishlista, draga! Imamo sličan ukus (ja sam trenutno zavisna od Shape of you). :D

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, me too! Ne mogu da prestanem da mislim na tu pesmu..

      Избриши
  4. Super post draga! Jako volim tvoje mjesečne playliste, uvijek u njima pronađem nešto novo, baš kao što sam i u ovoj <3 Super odabir pjesama *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Drago mi je da uvek pronalaziš neku pesmu.

      Избриши
  5. Odličan post draga! Znam sve pjesme i sve ih stvarno volim i neke se nalaze u mojim prošlomjesečnim favoritima. Predivan blog!

    Blog refresh!! --> kreativanblog.yblogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Jako mi je drago što ti se sviđaju ove pesme.

      Избриши
  6. Neke pjesme sam do sada poslusala i stvarno su super, vjerujem da su i ostale :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/2017/04/spring-essentials.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  8. Thanks a lot :D

    love your sellection :D All musics are amazing :D

    NEW COOKING POST | OMG, but what a DELICIOUS RECIPE!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  9. Nova pesma od Edd Sheeran-a je divna! Već sam je naučila napamet skoro :D Pesme koje si slušala ovog meseca su zaista divne!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  10. Hmm... ne znam baš, ovo i nije moj muzički ukus. Ali lep ti je post. :) Takođe mi se mnogo dopada tvoj blog. Ako želiš, bilo bi mi drago da zapratiš moj blog i u komentar napišeš da ti uzvratim. Baš bih volela, ako imaš vremena i da mi postaviš neko pitanje za Q&A: https://anasbloggerlife.blogspot.rs/2017/04/this-or-that-tag-much-random-questions.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Naravno da ću ti ostaviti i odmah ću te zapratiti.

      Избриши
  11. Divan post, ali ovo ipak nije moj muzički ukus. Ali sjajn post, svakako. :) Lep ti je blog, baš mi se dopada kako si ga osmislila i sam dizajn. :D
    Ako hoćeš, zaprati moj, blog i napiši mi u komentar da ti uzvratim. <3 Možeš i postaviti pitanja za Q&A, ako želiš, naravno.

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs/2017/04/this-or-that-tag-much-random-questions.html

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post ^_^ Prvi put sam na tvom blogu i divan je ^_^

    Nova sam, ako zelis zaprati i uzvraticu samo ostavi komentar na mom blogu :) <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ОдговориИзбриши
  13. How amazing post you have shred with us here . Great thanks for this posting .

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D