Q&A - odgovori na pitanja

април 30, 2017

Ulazim na Blogger, i vidim kada sam napisala zadnji post. To je bilo 26. aprila. I kad shvatim da sam post trebala da napišem juče, zamalo da sam se onesvestila. Potpuno sam zaboravila da sam trebala napisati post juče. Ali, nema veze. Evo danas ga nadoknađujem. Kao što znate, danas sam vam spremila odgovore na Q&A. Ima puno pitanja, i pokušaću da odgovorim na sva, a ako se neka ponavljaju onda ću odgovoriti samo na jedno pitanje, dok na druga neću odgovarati, ne bi li se ovaj post odužio. I da vas obavestim, da sam odlučila da jedan mesec pišem Q&A, a da jedan mesec pišem postove iz rubrike Quotes. To je zato što na internetu nema mnogo dobrih citata, i nekada mogu da se ponavljaju, pa da mi ponestanu.  Zato ću ove dve vrste postova pisati naizmenično, na jedan mesec. Dok ostale postovi koje pišem jednom mesečno, neću menjati. Krenimo.

1. Da li bi jednog dana otvorila YT kanal?
- Ne planiram da to uradim u skorije vreme, ali možda ću nekada to uraditi. Ali za sada, ne planiram da to uradim, ali redovno posećujem YT kanale, i s uživanjem gledam videe  mnogih jutjuberki.

2. Gde nalaziš inspiraciju?
- Inspiracija se nalazi na mnogim mestima. amo mi trebamo da je pronađemo. Uvek imam ideje za postove koje imaju svoje mesto u planeru, a kad nekad ne znam šta da pišem, malo odmaram, čitam časopise, druge blogove, gledam jutjub videe i drugo... Uvek pronalazim inspiraciju, a nekad mi u tome pomaže i Pinterest.

3. Da li tvoji prijatelji znaju za tvoj blog?
- Ceo moj razred zna za moj blog, ša tako i moje dve drugarice imaju svoje blogove, mežutim one nisu toliko aktivne. Moja porodica, takođe zna za moj blog, kao i određene osobe iz škole. 

4. Kada si bila mala, šta si mislila da ćeš biti kada porasteš?
- Kada sam bila mala, htela sam da budem učiteljice, međutim danas želim da budem doktor.

5. Imaš li neku prijateljicu koja se izdvaja od svih i najviše se sa njom družiš?
- Pa, mi živimo u malom selu, pa tako u našem razredu idu 8 osoba, od kojih smo 5 devojčica i 3 dečaka. Međutim, imam dve drugarice sa kojima se najviše družim. To su Jasmina i Adela.

6. Da li si nekada imala simpatiju i da li je sada imaš?
- Da, imala sam simpatiju, ali sada nemam.

7. Koji je tvoj neki najveći blam?
- Bila samu jedan kafić, tačnije piceriju koji svakodnevno posećuju mnogi momci i devojke. Bila sam sa sestrama i krenuli smo da sednemo za sto, i dok sam išla nisam primetila stepenicu i pala sam dok su me videli svi prisutni u toj piceriji.

8. Kojeg stranog youtubera voliš da gledaš?
- Volim da gledam Alishu Marie i Zoellu.

9. Da li bi nekada poželela da živiš u nekoj drugoj zemlji, ako je tvoj odgovor ''da'', koja bi to zemlja bila?
- Volela bih da posetim mnogo zemalja, ali najviše bih voella da posetim Španiju, tačnije Barselonu, i da posetim taj čuveni Camp Nou.

10. Da li gledaš neku drugu seriju osim TVD?
- Trenutno gledam TVD, a ne volim da gledam dve serije istovremeno jer pomešam radnje, tako da ne. Ne gledam drugu seriju, ali kad odgledam TVD, gledaću i PLL.

11. Kada bi bila astronaut koju bi prvo planetu posetila?
- Želja mi je bila da nekada posetim Mars i Mesec, pa bi prvo posetila Mesec, pa posle Mars.


12. Voliš li da crtaš?
- Da, mnogo volim da crtam, i svakodnevno crtam, a inspiraciju za crtanje pronalazim na WHI i na Pinterest-u.

13. Koji je tvoj najveći san?
- Da otputujem ceo svet.

14. Ko je tvoj omiljeni superheroj iz crtanih filmova?
- Trenutno se ne sećam nijednog.

15. Da li voliš da gledaš Nickelodeon?
- Volim da s vremena na vreme pogledam taj program.

16. Koja je tvoja najbitnija osoba u tvom životu?
- Ne bih mogla izdvojiti jednu osobu, ali ako bih mogla izabrati više, izabrala bih moju porodicu.

17. Do kada planiraš da pišeš za svoj blog? 
- Pa nisam o tome razmišljala...

18. Da li si nekada dobila hejt komentar?
- Ne, ne do sada.

19. Da li neko zna za tvoju najblamantniju sliku?
- Ne znam koja bi to slika bila, niti da li neko zna za nju.

20. Veruješ li u NLO?
- Pa da, verujem.

21. Ko je tvoj najbolji drug iz odeljenja (ako ga imaš)?
- U mom odeljenju se nalaze tri dečaka, pa tako mi je jedan najbolji, ali ne bih kazala njegovo ime.

22. Da li si nekada bila u situaciji da lažeš nekoga?
- Da, bila sam..


23. Čaj, topla čokolada ili kafa?
- Topla čokolada.

24. Pas, mačka ili zec?
- Zec.

25. Šetanje ili ostati kući?
- Šetnja

26. Mleko ili jogurt?
- Jogurt

27. Kiša, sunce ili sneg?
- Sunce :D

28. Zima ili leto?
- Leto, zbog letnjeg raspusta.

28. Voliš li da crtaš ili slikaš i ako voliš koja ti je omiljena tehnika?
- Rekla sam da neću odgovarati na ista pitanja, ali ovde ima i pitanje za omiljenu tehniku. Volim da crtam, a što se tiče tehnike, nemam omiljenu.

29. Voliš li da čitaš?
- Da, mnogo volim da čitam.

30. Koje gradove si posetila do sada?
- Posetila sam, nekoliko gradova, a to su: Beograd, Novi Sad, Majdanpek, Prizren, Igalo, Herceg Novi, Kotor (i ostale primorske gradove u njihovoj okolini).

31. Šta misliš o današnjoj balkanskoj muzici?
- Mogu reći da se ona mnogo razlikuje od muzike od pre 3-4 godine. Današnju balkansku muziku uopšte i ne slušam, osim nekoliko izuzetaka. Više sam za stranu.

32. Omiljeni muški blogeri?
- Pratim mnogo muških blogera i čitam njihove postove, ali ne mogu izdvojiti omiljeni,

33. Šta misliš o blogu MY BOOK CORNER?
- Mislim da je blog predivan, i da svi treba da ga zaprate.


34. Gledaš li PLL i koji ti je omiljeni lik?
- Ne, ne gledam je ali planiram da je odgledam posle TVD.

35. Šta si u horoskopu?
- Škorpija, mada ne verujem u horoskop.

36. Zbog čega si otvorila ovako zabavan blog?
- Hvala ti što misliš da mi je blog zabavan, a blog sam otvorila jer sam čitala mnoge druge blogove i htela sam da se oprobam u blogerskom svetu. Takođe sam blog otvorila zbog Zoelline knjige Onlajn devojka.

37. Koga si prvog zapratila (na blogu, naravno)?
- Mislim da sam zapratila Marsu, sa bloga Marsyly.

38. Da li bi volela ići na Ultra Music Festival?
- DA, naravno!

39. Koje gradove bi volela posetiti?
- O tome sam pisala poseban post, koji se nalazi ovde. 

40. Kada bi mogla stvroti svoj vlastiti svet, kakav bi on bio?
- Pa ne znam, možda ću nekada napisati poseban post o tome.

41. Da li imaš zamišljenog prijatelja?
- Haha, ne nemam.

42. Koje jezike govoriš?
- Otprilike govorim sve slovenske jezike na Balkanu, osim slovenskog i bugarskog, i makednoski ne znam toliko. A od drugih govorim engleski i ruski.

43. Da li si nekada poželela da imaš magične moći?
- Da, poželela sam da imam moć čitanja misli.

44. Koliko ti vremena treba da napišeš prosečan post?
- Otprilike od 30 minuta do 1 sat.

45. Omiljeno voće?
- Banane.


Mislim da je to bilo sve. Post je malo duži, ali bilo je toliko pitanja. Hvala vam svima što ste postavili pitanja. Jako sam se zabavila pišući ovaj post, a nadam se da ste se i vi zabavili čitajući ova pitanja.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko

You Might Also Like

20 коментара

  1. Odgovori su ti predivni draga, mislim da bih i ja slično odgovorila. Ja sam imala sličan blam, bila sam restoranu u selu koje je odmah pored sela u kojem ja živim, ja sam, verovali ili ne prospala celu limenku Coca-Cole na pod, a unutra je bilo puno ljudi. A još gore je to što smo tamo bili da proslavimo sestrin rođendan. Preporučujem ti da pogledaš seriju PLL, ja sam pogledala nekoliko epizoda i meni deluje veoma zanimljivo. Takođe ti preporučujem tursku seriju Iznajmljena ljubav, ja sam je odgledala celu i oduševljena sam njom. ❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Pogledaću obe serije zbog tvoje preporuke.

      Избриши
  2. Super post! Baš mi se sviđaju tvoji odgovori, fotke si također lijepo uklopila <3
    Novi post ->This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  3. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ОдговориИзбриши
  4. Nažalost, nisam videla najavu za q&a jer sam i sama imala par pitanja ali na vecinu si i sama ovde dala odgovor tako da sam u potpunosti uzivala u citanju! Sjajan tag, veoma interesantni odgovori.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze zbog toga. Pitanja su bila mnogo, i verujem da sam dala odgovore na tvoja pitanja.

      Избриши
  5. Heyy sviđa mi se tvoj blog i post.

    Ako hočeš posjeti moj blog i zaprati me:http://fashionblogofbarbara.blogspot.hr/ :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Zapratila sam te, preko Liste za čitanje, ali treba da postaviš Gadžet 'Čitaoci'

      Избриши
  6. Baš mi se dopadaju odgovori. Vidi se da si veoma aktivna na blogu i odgovorna što se tiče izbacivanja postova, što te čini 1000x boljom blogerkom od mene, ja uvijek muku mučim s tim xD. Moj najveći blam je bio kad sam zabunom sjela na čašu tople čokolade haha. Imala sam roze hlače, možeš zamisliti kako je sve lijepo izgledalo. Inače sam u tom trenutku bila u školi, tako da sam morala otići kući ali su ionako svi to vidjeli pa eto ... Takve stvari se dešavaju. Neke stvari jednostavno ne primijetiš. TVD obožavam, baš mi je drago da pratiš. PLL će ti se isto svidjeti :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti što misliš da sam bolja blogerka od tebe, ali ja mislim da moj blog nije toliko uspešan kao tvoj. Što se tile blama, takve stvari se dešavaju svima. A što se tiče PLL, pre neki dan sam odgledala jednu epizodu i veoma mi se sviđa.

      Избриши
  7. Zanimljivo :)
    Zaista sam uzivala citajuci :) Nadam se da ce biti jos ovakvih postova :) ♥
    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Diivan post,ovo je prezanimljivo bilo za citat,a u nekim odgovorima sam i sebe pronasla haha!
    Posjeti moj blog gdje sam pisala o svom u putovanju u Bosnu :) ---> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/04/bosnia-and-herzegovina-sarajevo-fojnica.html?m=0#comment-form

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post, baš sam uživala čitajući pitanja i odgovore koje si dala 💙💙! Po nekim stvarima se totalno slažemo, divno draga moja 💙💙!
    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D