When I... HAVE TEST

април 20, 2017

Danas smo tu sa jednim šaljivim postom. Odlučila sam da vam pokažem kako se ja spremam za test. Ovo nije tako kako izgleda, već sam odlučila da malo izmenim, da dodam nešto i da svorim tekst uz koji ćete se smejati. Uzeću za primer test iz istorije, jer je to predmet koji mi je najteže da učim, a i uskoro ću imati test, danas su nam najavili, pa ko zna možda stvarno bude tako (šalim se, naravno da neće da bude tako). Ako želite da vidite kako to izgleda, nastavite čitati ovaj post, a ako želite još neki ovakav post, obavezno komentarišite, i u komentarima ostavljajte mišljenja. Mislim da ću napraviti i rubriku koja će se zvati When I... Imam još mnogo ideja za ovu rubriku, ali i vi ostavljajte komentare šta bi želeli da čitate u ovoj rubrici. Krenimo. 

Škola 20.04.2017 - Na času istorije
Nastavnik: 5. aprila ćemo imati test, spremite se, biće vam zadnje pet lekcije koje smo učili. 
5. april, 5 april... Pa to je za dve nedelje. U tom periodu imamo test iz geografije, i pismeni iz engleskog. Hej, možeš li reći nešto nastavniku, samo da ga odloži?
Učenik: Nastavniče, mislim da 5. aprila ne idemo u školu. 
Nastavnik: Da i ja sam čuo za to, raspitaću se. Ako ne idemo odlažemo ga za sledeći petak. 

Kod kuće
U utorak imam pismeni iz engleskog, u petak test iz geografije. Jooj, a tek iz istorije. Moram odmah da krenem da učim iz istorije, a engleski i geografiju ću da ostavim za kasnije. Ma znaš šta, ostaviću ih sve za kasnije. Ima još vremena, dve nedelje su daleko. 

Ponedeljak 24. 04.2017
Sutra imam matematiku, fiziku, engleski, ruski... čekaj engleski. Pa sutra nam je pismeni. Ja ni sastave nisam napisala. 
I tako ih napišem na brzinu i prođem dobro na pismenom (neee, nije stvarno tako, ovo u vezi pisanja sastava zadnjeg dana, a to da uvek dobijem 5 na pismenom, neću da se hvalim ali tako je. Šalim se, ali uvek dobijem 5 iz engleskog jer je to predmet koji mi jako dobro ide).

Četvrtak 27.04.2017
Sutra imam fiziku, istoriju, geografiju, nee opet. Test iz geografije, potpuno sam zaboravila za to. Mislim da imam vremena da naučim Srednju Evropu, a ostale države znam. 
I opet naučim sve na vreme, i opet prođem dobro na testu.


Utorak 02.05.2017.
Dobro što ni danas nismo išli u školu, juče je bio Dan rada, a ni danas nismo išli u školu. Ali najbolje je da ja uzmem da učim za test. Ma ne, možda nećemo ići u školu, i sam nastavnik je to reko. Ostaviću to za sutra, ili ne sutra treba da gledam seriju, ostaviću to za četvrtak.

U školi - 04.05.2017. - Na času istorije
Nastavnik: Ipak sutra idete u školu. To znači da ćemo imati test. (Nisam sigurna da li idemo ili ne idemo jer mi 6. slavimo praznik Durđevdan, a to je u subotu, a imamo jedan slobodan dan za Đurđevdan, pa ne znam da li ćemo ići, nebitno...)
Mi: Neeee

Kod kuće:
Gde su mi beleške, gde su mi beleške... Pa nemam beleške od zadnje dve lekcije, brzo da ih napišem, lakše mi je da ih naučim. Život u sred... Ma ne, sada mi je i hemiska prekinula. Gde mi je druga... Joj, dala sam je drugarici i nije mi je vratila. Sada nemam sa čime da pišem, idem trkom do prodavnice.
I idem do prodavnice, i tamo se zadržim u razgovoru sa prijateljem. 
Bolje da ja prvo uradim domaći, pa da učim za test.
Uradim domaći, i kad vidim 17:26. Pa ja nemam vreme da naučim. Pišem beleške, i to potraje do 19h, nekad i do 19:30, jer ja naravno nemam papir, pa dok ga pronađem. Joj, nemam vremena da naučim za test, ponavljam u sebi. Onda uzmem beleške, markere ispodvlačim, i počinjem da učim. I stigne mi poruka na telefonu. Neeee, zaboravila sam da isključim telefon, ne smem da ga pogledam inače ću ostati do kasno da učim, samo zbog glupog telefona. I naravno ja uradim to,  i kad se setim da sutra imam test iz matematike, i vidim da je sat 12, onda ugasim računar, ugasim telefon,upalim lampu i ostajem do 2h i učim, a u 6h treba da ustanem za školu. I ja tako idem nenaspavana u školu, ali srećna što sam naučila za test. 


Pouka svega ovoga je da se na vreme treba spremati za test, da učite lekcije onog dana kad ste je radili, i da nikad ne kažete ostaviću ovo za sutra. Ako imaš vremena uradi to danas, a sutra možeš raditi ono što treba za prekosutra i tako ćeš nekad osloboditi dan i imaćeš slobodan dan. Ovo nije bila stvarna situacija, već izmišljenja, a izmislila sam je da bih nasmejala vas. Nadam se da sam vas zabavila, a mi se vidimo u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko - OVDE TAKOĐE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA ZA Q&A, NA KOJA ĆU ODGOVORITI 29.4.

You Might Also Like

16 коментара

  1. Ja sam danas imala test iz geografije i imala sam Srednju Evropu! xD
    Super post!

    ОдговориИзбриши
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hahahaha... Baš si me nasmejala ovim postom. Definitivno bi trebala da češće pišeš ovakve postove, jer ti idu od ruke. Kada se ja spremam za test uvek ostavim za zadnji dan, ali ipak sve naučim kako treba i dobijem nakraju pet (možda je to zbog toga što brzo pamtim). Meni je istorija laka za učenje, ne znam zašto. A geografije mi je punoo teža. Ali ipak najgore je to kada ne ugasim telefon dok učim. Jer, ako mi stigne poruka od drugarice, mi ćemo tako nastaviti da proklinjemo nastavnike i da se dopisujemo o svakakvim glupostima. I ja se tako zanesem, pa moram da ostajem budna do 23.00. Ali ipak na kraju sve uvek ispadne dobro, i drago mi.je zbog toga. Stvarno si na humoristički način sve ovo opisala.❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. Hha, stvarno si me nasmijala. Nažalost prije dvije godine ovo je za mene bila stvarnost, bila sam kampanjac, učila sam navečer, igrala na sreću.. No, onda sam rekla sama sebi "Ovako više ne ide" i sada učim redovito, to stvarno olakšava. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, draga. Baš si me nasmejala. Jedva čekam tvoje druge ovakve postove, sigurno će biti predobri. Meni se ponekada desi da čekam zadnji dan za učenje, ali je to veoma retko. Uvek se trudim da na vreme učim za testove. Zaista bi mi bilo drago kada bi mi pružila podršku, jer sam nova. Unapred ti hvala. ❤

    www.maya-s-adventures.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravo da ču te zapratiti. Sada mi se trenutno spava, da dovršim odgovaranje i idem da spavam

      Избриши
  6. Wow girl, I loooove it! Cute post ❤

    FOLLOW my blog! Maybe we can follow each other. Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Šehada, zaista ne znam šta da kažem. Post je i više nego odličan. Čak sam se i pronašla u par primjera :D. Definitivno mi se dešava da zaboravim isključiti telefon i laptop i onda kada krenem da gasim zanm "zaglaviti" i pospana učiti, a to, inače, loše završi jer se slabo koncentrišem kada sam pospana.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D