20. мај 2017.

Life Is A Party | Outfit Post - Zaful

Zdravo svima


Danas je lepo vreme, a tako razmišljam šta mogu da pišem. I setim se da mogu da pišem outfit post. Slikala sam nekoliko slike, i shvatila sam da ja uopšte nemam talenta za slikanje za outfit postove, pa sam odlučila da i ovog puta to uradim virtuelno. Međutim odlučila sam da opet pišem nešto slično kao što sam napisala ovaj post. Ali sada ću pisati češće ovakve postove, jer su jedni od omiljenih. Ovog puta je to outfit sa Zafula, a glavni deo ovog outfit posta je majica sa natpisom 'Life is a party' pa se tako zove i outfit. Nadam se da ćete uživati, a ja ću što bolje pokušati opisati ovaj outfit da bi vam bolje predočila kako bi izgledao. Krenimo.

Prvi (a i glavni) deo outfita je majica, kao što sam rekla, sa natpisom 'Life is a party'. Majica je bele boje, i kao što sam rekla sa natpisom. Natpis je crne boje, okviren sa nekim crvenim okvirom. Majica ima kratke rukave, a u donjem delu postoje neki ukras, ili tako nešto, ali je uglavnom mnogo lepo. Da bi ste bolje razumeli pogledajte sliku.



Sledeća stvar u našem outfitu je šorc (šorts - ne znam kako se piše pravilno). Izabrala sam ovaj beli, sa ovim cvetnim detaljima - sa cvetnim vezom koji je veoma popularan. Verujem da ispod ove majice, ti cvetići se neće videti celi, ali je on idealan za ovu kombinaciju. Mislim da je i materijal dobar jer imam sličan i zaista mi se dopada. Ima kao neke izreze koje ja mnogo volim, i to je još jedan plus.



Sledeće na redu su cipele. Izabrala sam ove, jer se boja uklapa u kombinaciju, a kod prstiju ima neki detalj sa šljokicama. Ovakve su trenutno baš u modi i trendu, i uklapaju se u svaku kombinaciju, pa verujem da će se uklopiti i u ovu. Kao što imaju napred detalje imaju i nazad. Veoma su lepe, a nadam se i veoma udobne.


I uz sve to možete uzeti neku torbicu, sat, narukvice, ali ja vam preporučujem da to budu naočare. Neka budu naočare kao na slici, koje su veoma u modi. Meni su najlepše za rozim staklom, ali imaju i sa braon staklom. Pogledajte sliku za više detalja.



I mislim da je to to. Jako mi je žao ako niste uspeli da shvatite šta sam htela da vam predstavim, jer je moje opisivanje predmeta grozno. Ali tu su slike da vidite to bolje. I jako mi je žao što nisam uspela uslikati pravi outfit, ali biće i toga - nekada. Do sledećeg post, vidimo se. I da, da naglasim da ovo nije sponzorisani post, već sam ga uradila po mojoj želji.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko

28 коментара:

  1. Šorc je divan, bas po mom ukusu. :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako interesantan post draga Šehada, dopada mi se ovaj outfit kako sam ga zamislila u glavi, super! :)

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan outfit, jedino mi se cipele ne sviđaju, mislim nisu u mom stilu, ali su okej. :) Super odabir. :D

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post draga! Outfit je predivan i to je stil kakav bi i ja nosila ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Dobro si iskombinovala ove odjevne predmete, bukvalno sve ide jedno uz drugo i mislim da bih ovo i sama nosila. Posebno mi se dopada šorc i majica, o naočalama da i ne pričam *o*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I meni se mnogo sviđaju šorc, majica i naočare.

      Избриши
  6. Omg! I love this platform shoes and Sunglasses ^^ Nice picks!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Thank you for your comment on my blog!

    Can you tell me, who you follow me? i can't you see on my blog! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you for comment on my blog. I follow you, and I don't know why you can't see. I try again.

      Избриши
  8. I really love the pink sunglasses - I need to find these!
    Have a good week,, MImi
    http://inmyprimetime.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan izbor. Zaful je jedan od mojih najdražih sajtova. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  10. Hello

    Thank you for follow my blog!

    I follow you too on GFC!

    Have a great day!

    xoox Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  11. Nice post, love those shorts and that glasses.
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/05/mac-studio-water-weight-foundation.html

    I am following ur blog, hope u follow back too :)
    Have a great week.
    Love, Kanchan

    ОдговориИзбриши
  12. Majica je savršena, a i šorc je jako lijep. Super post, jako mi se sviđa.
    PS. ako želiš pogledaj moj blog: http://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D