11. мај 2017.

Moje mišljenje o follow for follow

Zdravo svima


Pre nego što vam išta kažem, odnosno pre nego što vam išta napišem želim da se izvinim zbog kašnjenja sa objavljivanjem posta. Mislim, nisam zakasnila ceo dan, već ovaj post pišem veoma kasno. Ceo dan sam samo sedela, i nisam ništa radila. Bila sam mnogo umorna, a ne znam ni od čega. Nisam mogla da se pomerim, a glava me je toliko bolela. I kad je sve to prestalo, onda sam se setila da danas treba napisati post. Smišljala sam teme i setila sam se da pišem o temi kao što su neki saveti, ili neka moja mišljenja. Odlučila sam da pišem 'moje mišljenje', ali nisam znala o čemu. Onda sam došla na ideju da pišem o follow for follow, jer je to danas veoma zastupljeno u blogerskom svetu. Ako želite da čujete moje mišljenje o ovome, onda nastavite da čitate ovaj post. I da vas obavestim da ovaj post nije tu da vređa nekoga. Ako imate druačije mišljenje o ovome od mene, obavezno napišite u komentarima jer sam rada da čujem i vaša mišljenja. Krenimo!


Na početku ako neko ne zna šta je follow for follow (follow4follow), to je neka opcija koju su izmislili da bi ste dobili više čitaoca na blogu, ili na Jutjubu, ili na nečemu drugom. Uglavnom, vi (dajem primer) idete na nečiji blog, eto neka to bude moj blog. Idete tamo i u komentarim napišete nešto kao 'Super post. / Odličan post. / Ideje su super. / Divni saveti ' i napišete nešto od ovoga ili nešto drugo, i ispod napišete nešto kao 'Da li želiš follow for follow? Javi se na mom blogu' ili ' Zapratila sam te, UZVRATIII!'. Ja mislim da takvi blogeri i ne čitaju postove. Kad mi neko ostavi takav komentar, znam da on nije ni pročitao moje postove, već je tu samo zbog reklamiranja.


Ja mislim da ste do sada stekli utisak da sam protiv follow for follow. Ali ja o tome nisam ništa rekla. Ja sam rekla da sam protiv onih komentara koje ostavljate čisto radi reda, da se malo reklamirati, da bi vaš blog dobio čitaoce, da dobijete mnogo ponuda za saradnje itd. A što se tiče follow for follow, u nekim slučajevima sam protiv, a u nekim nemam ništa protiv toga. Na primer u gore navedenim slučajevima sa protiv. Kad zapratiš neki blog zbog follow for follow, i ona zaprati tvoj blog, a u stvari vi ne čitate postove jedna drugoj, već odmah automatski klikćete na komentare i ostavljate komentare slične gore navedenim.


E sada opcija follow for follow kod koje nemam ništa protiv jeste ona kad ste u situaciji da idete na neki novi blog, koji ste pronašli na internetu, i idete tako i pročitate nekoliko postova. I ako vam se postovi i blog svidi, onda se učlanujete u taj blog, pa u komentarima ostavite jedan iskren komentar od najmanje 4-5 rečenica, i na krau možete postaviti nešto kao 'Zapratila sam te, pa ako do sada nisi uzvrati praćenje' ili nešto slično tome. Ja, lično koristim ovo jer već mesec dana nisam dobila nijednog čitaoca. Znam da čitaoca sami neće doći, pa sam tako počela da radim i već sam dobila nekoliko čitaoca.


Meni je veoma drago kad vidim da broj čitaoca raste, i meni ovaj broj ne znači samo saradnje. Meni ovaj broj znači da toliko ljudi čita moj blog, a ako je neko tu samo zbog follow for follow, a ne čita moje posotve, znam da postoje drugi koji to radi. I za kraj, želim da kažem da ovo follow for follow najviše koriste početnici u blogovanju, koji nisu toliko iskusni, i koji žele da dobiju više pažnje, i da dobiju više čitaoca. Ako pročitate neki njihov post, pokušajte da po tom postu predpostavite da li će ovaj bloger biti uspešan, pa ga zapratite. Ali ako su ti blogeri tu zbog saradnja i sa vama će deliti neke dosadne postove, onda ne morate da se učlanite.


Ali nekada je dobro da ih podržite, da im objasnite neke stvari. Možda će se popraviti, možda će početi neki lifestyle blog, a ne neki 'saradnja' blog. Jeste da ni ja nisam toliko iskusna u blogovanju, tu sam već nekoliko meseci, pa tako neki stariji blogeri mogu da kažu za mene da sam početnica, ali ja želim da kažem da follow for follow nije način da dobiješ čitaoce. Jeste da ćete pomoću ovoga privući čitaoce, ali ako čitaoc vidi na vašem blogu nešto dosadno, što ga ne zanima, neće se učlaniti. Zato se potrudite oko tih postova, jer su oni glavni deo koji doprinosi učlanjivanju. I na kraju, želim da kažem da ja nemam ništa protiv 'uzvraćenog učlanjenja' ili follow for follow, i zapratiću svakog ko mi napiše na blog da želi follow for follow, jer ako ga ne zapratim on će i dalje nastaviti da ostavlja takve komentare na mom blogu. Kad ga zapratim, počeću da pratim njegov rad, ne zanima me da li on prati moj. Možda će zbog velikog broja čitaoca ta devojka/dečko shvatiti kako su došli do tog broja, i više neće raditi to. Uostalom, kad dobiju podršku poboljšaće svoj rad, i dobijaćete dobre postove.


Ja sam pokazala svoje mišljenje, i mislim da je follow for follow dobar način da saznate za nove blogove, ali mislim da nije dobro kada se preterano koristi ovo. Uglavnom, mislim da ste iz gornjeg teksta shvatili poruku. Vidimo se...

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko

26 коментара:

  1. Анониман11. мај 2017. 23:10

    Nemam svoj blog, tako da nemam problema sa tim. Imala sam ranije blog, ali je sada obrisan. Najviše me je nerviralo kada vidim takav komentar i delim isto mišljenje sa tobom. Oni uopšte ne čitaju postove, a ostavljaju komentare ispod posta. U potpunosti se slažem sa svime što si napisala. ❤

    ОдговориИзбриши
  2. I often have many visitors, who offer "follow for follow", but most of them just subscribe and never again comment or visit =_=

    ОдговориИзбриши
  3. Potpuno se slažem sa tobom. Što će ti pratitelji ako ne čitaju uopće tvoj blog.

    ОдговориИзбриши
  4. Potpuno se slažem sa tobom. Što će ti pratitelji ako ne čitaju i ako im se ne sviđa što pišeš.

    ОдговориИзбриши
  5. U potpunosti se slažem sa svime što si rekla. I ja, priznajem, prije sam radila opcije follow for follow na stranim blogovima, jer sam htjela imati neki veći broj,a ne zbog suradnji jer ja sa svojim pratiteljima mogu imati suradnje, ali jednostavno se ne želim umarati sa svime time. Više volim kad moj blog, pa i drugi blogovi imaju mnogo zanimljivih tema za pročitati, a takvi su mi među dražim. Kada sam se malo iskusila, shvatila sam da je to malo dosadan način za sakupljanje pratitelja, pa sam prije nekoliko mjeseci prestala s time, a opet dobivam iskrene pratitelje sa čime sam zadovoljna :) Super post <3

    Chanceuse

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U današnje vreme je jako teško dobiti iskrene čitaoce. Evo ja sam 100 čitaoca dobila početkom marta, i prošla su dva meseca a ja imam 120 čitaoca. Za dva meseca 20 čitaoca. Ali tih 120 čitaoca su do pre neki dan bili 110 čitaoca.

      Избриши
  6. Ja se slažem sa time,da nije uredu follow for follow jer ti ćeš dobiti čitaoce ali od pregleda nećeš ništa.Uostalom,dosta ljudi koji mi ostave komentar tipa da ga zapratim ili uzvratim follow bude izbrisan,jer mogu biti sigurna da post nije ni pročitao.♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je da si napisala ovaj post, jer se slazem sa tobom. Ja na primjer kada mi nek napise takav komentar pogledam njegov blog i ako mi se svidi zapratim ga a ako ne nista. Međutim moram priznati da sam na mozda prva tri posta mislila da cu tako dobiti citaoce, tj. nisam razmisljala. Naravno sada pratim samo blogove koji su mj zanimljivi i za koje mislim da su ti zasluzili a tvoj spada u jedne od njih:)
    Mona
    Ako neko zeli da posjet moj blog:
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Takođe. Ali unekim blogovima spoznam materijal za dobru blogerku i odmah je zapratim. Hvala ti o tako dvinom mišljenju o meni i mom blogu.

      Избриши
  8. NE podnosim osobe koje na blogu, pa tako i na drugim društvenim mrežama promovišu sebe, naravn osvi to radimo na ova, ili naj način. No kada neko napiše komentar tipa: 'Foluj me, uzvraćam', može biti siguran da neću ući na njegov blog, jer post kojem sam se posvetila nije ni pročitao/la, već ga je samo iskoristio/la kako bi sebi doprinio/la. Tako da mislim da nisam jedina koja mrzi ovakvu vrstu promovisanja, ali se iskreno nadam da će kad-tad prestati s tim. Inače odlična ideja za post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  9. Slažem se sa svim! Stvarno me iritiraju oni komentari koje si prve navela, a ove druge baš obožavam. Vidim da je neko stvarno pročitao post i da ima mišljenje o njemu. Mislim da sam upravo tako i došla do tvog bloga. :)

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D Hvala ti na komentaru draga. Jako mi je drago što se slažeš sa mojim mišljenjem.

      Избриши
  10. Slažem se s tobom. Ja cu licno zapratiti neki blog, ako mi se svidja temarika, sadržaj i nacin pisanja.
    Glupo je terati na silu da te neko zaprati ne samo na blogu neko i na instagramu i ostalim drustvenim mrezama ! ❤❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман14. мај 2017. 14:59

      OMG.. Hahahahahaha koja si ti kraljica. Dobro si joj odgovorila na komentar. Izvini što se sada mešam, ali imala sam osećaj da trebam da odgovorim na ovaj kraljevski komentar.

      Избриши
    2. Haha, hvala ti draga. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

      Избриши
  12. Draga moja, post je predivan i baš onakav kakav sam i navikla od tebe-iskren. Što se tiče follow for follow moram da se složim sa tvojim mišljenjem. Nema ništa gore nego kada neko napiše takav komenta. Ja sam imala slučajeva da dobijem samo link njihovog bloga u komentar bez ikakvog teksta ili bilo šta. Misli, ok je sve to. Volim da čitam druge blogove i stvarno uzvratim svakom pratiocu. No, ne mogu reći da podržavam to pisanje, ako želiš da se pratimo javi mi. Pa ako želiš da se pratimo zaprati pa možda ti i uzvrate, uz to kakve veze ima hoće li neko izvratit ili ne ako mi se dopada njegov blog logično da ću ga zapratiti. Često mi se desi da sam odsutna sa bloga i toliko se potrudim da ispoštujem sve one koje pratim i posjetim njihove propuštene postove. Ne zato što su mi na listi pratilaca (ok, sa jedene strane i iz poštovanja i zahvalnosti što su tu) ali više zato što volim da čitam njihove postove! Još jednom sve pohvale za ideju.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnoogo, i sorry što odgovaram ovako kasno. Nisam videla komentar.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D