Moviemania #3 - A Walk to Remember

мај 17, 2017

Posle čitanja knjiga, sledi jedna jako dobra aktivnost, a to je gledanje filmova. Od kad sam počela da pišem na blogu, odgledala sam mnogo filmova. Otvaranje bloga me je motivisalo da to uradim. Neverovatno je to da pre nego što sam napravila blog, ja nisam gledala nijedan film. Ali sve u svemu, danas smo tu sa novim filmom, koji sam pogledala prošlog meseca. Tačnije, pogledala sam ga 1. aprila. Film je predobar, ostavio sve najbolje utiske na mene. Mnogo mi se sviđa iako ima tužan kraj. Ako ga je neko gledao onda sigurno zna šta će se desiti, ali ja ću pokušati da vam što manje otkrijem, jer je veoma zanimljivo šta će se desiti, ali previše tužno. Ovaj film će vas naterati da narednih dana mislite sve na njega.

A walk to remember je priča o dva tinejdžera Landonu i Džejmi, nakon što Landon upada u nevolje kako bi se iskupio majci mora početi raditi društveni rad gde će mu pomagati Džejmi. Vremenom  se oni zaljubljuju jedan u drugu, iako ga je Džejmi upozorila da se ne zaljubljuje u nju. Zbog njihove ljubavi, Landonovi prijatelji su ga napustili, i više mu nisu bili prijatelji. Ali Džejmi krije jednu istinu. istinu koja može promeniti njihove planove. Kraj filma je jako tužan, a postoje mnogi sajtovi gde možete da ga gledate.


Landon - Landon je buntovan mladić i on je najpopularniji momak u školi. On je takođe i glavni u svojoj ekipi. Jednog dana odlaze na jezero sa društvom, i da bi jedan momak upao u tu ekipu, mora da skoči u jezeru. Međutim, on se povredi i dok Landon pokušava pobeći, policija ga je uhvatila i bio je prisiljen na dobrotvorni rad.

Džejmi - Džejmi je devojka u kojoj se Landon zaljubljuje na dobrotvornom radu. Ona je bila zaljubljenik u zvezde, i nosila je samo jedno haljinu i jedan džemper. Bilaje glavna tema za ismevanje u školi. Bila je sveštenikova kćer.

Reverend - Reverend ili kako ga neki zovu Hegbert je sveštenik, a ujedno i Džejmin tata. Ona na početku nije joj dozvoljavao da bude sa Landonom, i da zlazi na večere, međutim joj je vremenom dozvolio. Izgubio je ženu, odnosno Džejminu majku.

Cynthia - Ona je bila Landonova majka, zbog koje je počeo dobrovoljan rad i upoznao Džejmi. Iako deluje malo strogo, ona stvarno voli Landona, i sve bi dala za njega.

Belinda - Belinda je bila bivša Landonova devojka koja je ismejavala Džejmi. Kad su Landon i Džejmi postali zajedno, ona je još više htela da osramoti Džejmi, međutim Landon nije to dozvolio.


Moje celokupno mišljenje je da je film predivan, ali ako imate oko 9-10 godine (verujem da nema takvih) film će vam biti dosadan. Kad sam imala toliko godina sestra ga je gledala, a meni se nije svideo i odustala sam od gledanja, ali to nije slučaj danas jer je film fenomenalan.


I to bi bilo to. Film je predivan, obavezno ga pogledajte, ali ne zaboravite da komentarišete, i ako do sada niste - učlanite se u moj blog. Vidimo se!!

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

24 коментара

  1. Анониман17. мај 2017. 14:20

    Veliki sam obožavatelj filmova, ali ne znam šta mi se dešava u zadnje vreme i nisam odavnoo pogledala neki film. Film deluje zanimljivo, pa ću sigurno ovih dana morati da nagovorim sestru od tetke da ga zajedno pogledamo. Mislim da će mi se ovaj film svideti, hvala ti punoo na preporuci ovog filma.

    P.S. Pogledala sam film Beauty and Beast, i mogu ti reći da sam ti baš zahvalna što si me tada podsetila da dovršim gledanje tog filma. Veoma mi se dopao i jedan je od boljih koje sam odgledala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Obavezno ga pogledaj. Što se tile Beauty and the Beast, drago mi je da ti se dopao jer je film fantastičan.

      Избриши
  2. Ovaj film mi je jedan od omiljenih, kada je u pitanju ovaj žanr. Pogledala sam ga davno, ali ga nisam zaboravila, niti ću dugo. Btw odlična recenzija

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  3. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  4. I watched this movie few years ago and it was ok, but I can't say it was very touching as for me

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti na ovom postu, baš sam tražila tako nešto jer sam puno čitala otom filmu, pa me zanima detaljniji opis pre nego što ga pogledan. Sjajan post!

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga! Nisam pogledala ovaj film ali po tvome mišljenju, pogledat ću ga odmah kada nađem vremena ^^
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  7. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  8. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  9. zvuci kao super ljubavna prica, moram pogledati! a tebi preporucujem seriju white queen!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Trenutno imam mnogo serija za odgledati, pa kad odgledam sve sigurno ću odgledati i nju, jer sam čula za nju i verujem da je sjajna.

      Избриши
  10. Bas si mi dala inspiraciju da odgledam neki film, zapratila sam te. :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Trenutno ne mogu da se učlanim jer moram da napišem post i da idem u šetnju, ali kad se vratim - učlaniću se.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D