My after school ROUTINE

мај 05, 2017

Pre neki dan sam u planer upisavala postove i setila sam se kako nisam pisala rutine već skoro dva meseca. Jer znam da su rutine jedne od najčitanijih vrsta postova, odlučila sam da je napišem što pre. Za to sam izabrala današnji dan. Razmišljala sam o kakvoj rutini mogu da pišem, pa sam se setila da mogu da pišem o rutini posle škole. Pisati rutine je jedan jako divan osećaj, a ja volim i da ih čitam. Zato vam preporučujem da ako do sada niste pisali rutine, da počnete. Postoje mnoge vrsta rutina, pa izaberite jednu i počnite da pišete. Moja rutina posle škole i nije nešto posebna, kao kod svakog ostalog normalnog čoveka. Rutina mi nije uvek ista, nekada se razlikuje, ali ja ću vam sada predstaviti rutinu po koja se u mom životu pojavljuje najčešće. Krenimo!


Iz škole najčešće dolazim u 12h, zavisi koliko imam časova. U ponedeljak imam 7 časova, pa dolazim negde oko 13h. U utorak, sredu i četvrtak imam 6 časova i dolazim negde oko 12h, 12:05. A u petak imam 5 časova i doazim oko 11:20. Ali danas ću vam pisati o rutini kad dolazim u 12h. Kad dođem kući, tu me čeka brat pa odlazim da njega odnesem u školu, to nekada može i da potraje ali uglavnom se vraćam u 12:30. 

Резултат слика за break before study tumblr

Kad se vratim kući, najčešće se odmaram. Gledam televizor ili kao danas vam pišem post. Ne volim da odmah sednem da učim jer želim da malo odmorim mozak od učenja. I kad dođem kući, kad napišem post ili kad završim sa gledanjem, dolazi mi sestra iz škole, pa jedemo. Onda idem da promenim knjige za sutrašnji dan, i krenem sa učenjem.

Nekada se pre učenja istuširam, pa krenem da učim. Prvo krenem sa domaćim zadacima, ali za pisanje. Sve napišem, a krećem tako što uzimam raspored časova i gledam časove pa po redu radim domaće zadatke. Zatim uzmem i naučim sve lekcije što smo učili tog dana, a zatim uzmem da obnovim lekcije ako sutra imam test, kontrolni ili ću odgovarati. 

Učim tako nekoliko sati, otprilike 3-4 časova, a kad završim sa učenjem na red slede knjige ili lektire. Knjige su mi tu da me opuste od učenja.  Da malo odmorim mozak. Kad sve to završim, nekada pogledam ili epizodu serije, ili videe na Jutjub, ili čitam i komentarišem druge postove. 

Резултат слика за break before study tumblr

Tako imam slobodno vreme koje traje negde oko 2 sata. Jer sam prva smena, ustajem rano, pa tako idem na spavanje rano, u 22h. Kad sam bila mala mama mi je pričala da kad pre spavanja pročitam nešto i stavim knjigu ispod jastuka, ujutro ću to znati napamet. I stvarno je tako. Ja sam mislila da je to još neka od mnogih maminih priča, ali stvarno je tako. Pročitam lekcije nekoliko puta i sutradan znam sve za test. Ali naravno ako pre toga, danju ne čitam lekcije ne mogu ih zapamtiti. 

I tako se nekada uspavam čitajući, a nekada ne mogu da zaspim. Kad imam manjak časova, nisam toliko umorna i ne spava mi se, a kad imam više, kao u ponedeljak, a u ponedeljak od tih 7 časova imam 3 časa fiskulture (fizičkog vaspitanja), onda se uspavam čim stavim glavu na jastuk. I mislim da se tu završava ova moja rutina posle škole.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

32 коментара

  1. Ja ti zavidim! Koji si ti razred? Ja sam 7. i najmanje sati imam četvrkom kada se vraćam u 12 i 15, a naviše srijedom kada sam do pola tri u školi. Rutine su nam uglavnom iste, samo što ja nažalost, blog nekako uvijek zametnem u drugi plan jer idem ili na trening ili kod sestre. :) Odličan post.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман05. мај 2017. 21:10

    Meni je rutina posle škole veoma slična tvojoj. Ja imam 7 časova samo četvrtkom i utorkom, petkom 5 časova, a u ostalim danima imam 6 časova. Ja se uglavnom uvek vraćam oko 13h, tako da imam puno slobodnog vremena. Posle škole se naravno odmaram, razgovaram sa sestrom od tetke ili pak čitam neku knjigu. Obično učim oko 18h pa sve do 21h. Kasnije sam do 22h na nekim društvenim mrežama ili čitam neke postove. ❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rutine su nam veoma slične, draga. Hvala ti na komentaru

      Избриши
  3. Hvala ti na podeljenoj rutini. :) Bilo je zanimljivo čitati je. Baš sam zavolela tvoj blog. <3

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,dosta toga nam je slično zapravo!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks a lot :D

    Super interesting dear :) I really love read routine and personal posts :D

    NEW TIPS POST | 5 Tips for PERFECT FEET.

    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Imamo dosta sličnu rutinu draga..haha..Tipično kod nas školaraca :D

    Moj blog: princezica111.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post ^_^ Uzvratila sam pracenje :))

    Ako zelis zaprati ovaj blog, jako bi mi znacilo i ostavi komentar ako zelis da se pridruzis, procitaj u mom komentaru ili tamo na blogu o cemu se zapravo tacno radi :))

    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.rs/
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.rs/2013/11/directory-blogspot.html#comment-form
    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ОдговориИзбриши
  8. Blago tebi kad tako rano dođeš kući.Ja i kad imam 6 časova dođem kući oko pola 2,a kad imam 7 onda oko pola 3.Super si opisala rutinu,jako mi se dopada. :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ali ja u školu idem u 6:40, a časovi mi počinju u 7:12

      Избриши
  9. Predivan post, i ja uvek prvo kada učim napišem domaći pa tek onda čitam 💙💙! Bas lepa rutina, ja kad imam 7. Časova dolazim kući oko 14h pa mi prodje ceo dan... 💙

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Jako mi je drago što je tako, jer je meni to najlakši način...

      Избриши
  10. Jao da mi je se u 12 sati vraćati kući, bila bih nova osoba. :D
    Super rutina, lijepo si napisala post! :)

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  11. Uživala sam u postu! I ja jako volim čitati rutine, a tvoja je bila sjajna! ♥

    Chanceuse

    ОдговориИзбриши
  12. Jako si produktivna, svaka čast na tome, ja kasno dolazim iz škole, oko pola 3 a prva sam smjena, tako da većinu dana volim odmarati, biti na blogu ili gledati yt videe, naravno tu je i dio koji niko ne vli; učenje xd. Sve u svemu divan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post zaista! Obožavam da čitam postove o rutinama, a mogu ti reći da su nam veoma slične :)
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: SERBIA
    With the number: 209
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who are reading this text just register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Serbia%20and%20Montenegro______209%20%20%20%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! With compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a diploma for your site
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/22//15042212171618874513195366.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    Here is the link from our community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман08. мај 2017. 06:00

    Follow her she will follow back
    http://karlastoriesdiary.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  16. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D