Pregled aprila

мај 02, 2017

Ako se možda pitate zašto pišem pregled nekog meseca, a ciljeve sam uklonila, to je zato što ću u ovakvim postovima pisati šta sam ja u toku aprilu uradila, šta sam pročitala, šta sam pogledala i ostalo. Danas smo tu sa aprilskim izdanjem. April mi je veoma brzo prošao, i ne mogu da verujem da je ostalo još mesec i nekoliko dana do letnjeg raspusta. Volela bih da mi i maj prođe tako brzo. April ću pamtiti po mnogim stvarima, ali ne mogu reći da mi je bio veoma uspešan kad su u pitanju serije, knjige i filmovi. Ako želite da vidite šta sam to pročitala, onda nastavite čitati ovaj post. I da vas obavestim još nešto. U jednom od prethodnih postova sam iskazala da nisam želela da april prođe tako brzo, i to zbog VAKCINE. I na kraju se ispostavilo da tog dana nisam trebala primiti vakcinu, međutim nedelju, dve kasnije stigao mi je poziv i otišla sam se sa drugaricama vakcinisati. Nisam ni osetila kad su me vakcinisali, ali me je posle dva dana bolela ruka. Na kraju je sve dobro prošlo. Krenimo!
Počećemo sa knjigama. Tokom aprila sam pročitala 4 knjige, i veoma sam zadovoljna. Knjige koje sam pročitala su u potpunosti ispotpunile moja očekivanje, međutim, jedna od njih je bila školska lektira. Ali završila sam sa svim školskim lektirama i sada mogu da se posvetim romanima, koje sam htela da pročitam. Ove godine ću nadoknaditi sve što sam prošle godine pročitala samo 5-6 knjiga u toku cele godine.



Prva knjiga koju sam pročitala u aprilu je bila Preljuba od Paula Koelja. Ovog meseca sam pročitala dve knjige ovog pisca, a jedna od njih je
Preljuba. Iako je u nekim trenutcima bila dosadna, meni se ova knjiga stvarno dopala. Potražite na internetu opis ove knjige, da ja ne bih sada

ostala ovde ceo dan i pisala vam za svaku knjigu poseban opis. Sve što mogu da uradim, je da vam preporučim ovu knjigu. Treba da je pročitate, međutim ne preporučujem je osobama mlađe od 13 godina, jer sama znam koliko mi je bilo teško da je razumem. Druga knjige je bila takođe od Paula Koelja, a ovog puta je to bila knjige Alhemičar. Govori se o čoveku koji traži zakopano blago, a da li će uspeti da ga pronađe saznajte sami. Pogledajte opet opis da vidite glavnu temu ovog romana. Kao što je bio slučaj sa prošlom knjigom, nije pogodna za osobe mlađe od 13, a možda i od 14 godina, jer mi je i ova knjiga bila malo teška za razumeti, ali uspela sam sve da shvatim i shvatila sam poentu ove knjige. Pročitajte je obavezno. Treća knjiga je bila od Nikolasa Sparksa, a to bi bila Poruka u boci. Ovo je prvi ljubavni roman koji sam pročitala u aprilu. Pročitala sam nekoliko romana od Nikolasa Sparksa, međutim ovaj je bio jedan od najbolji. Ostala sam bez reči kad sam ga završila, pa mi ne preostaje da ništa drugo kažem nego da ga obavezno pročitate.I poslednja knjiga koju sam pročitala u aprilu jeste od francuskog pisca Gijom Musoa knjiga U jednom trenu. Knjigu sam bukvalno pročitala u jednom dahu, ili kao što sam naslov kaže u jednom trenu. Knjiga je predivna i ona je jedna od boljih ovog pisca.

Nastavljamo sa postom, a na red su došli filmovi. Što se tiče filmova, veoma sam zadovoljna jer sam pored tolikih obaveza uspela odgledati tri filma. Sva tri filma su bila ljubavna filma, i gledala sam ih zajedno sa sistrom (po njenom nagovoru).
Prvi film je bio Šetnja za pamćenje ili A walk to remember. Ovo je film koji je rađen po istoimenoj knjizi Nikolasa Sparksa. Govori se o jednoj devojci koja nije bila mnogo popularna u školi, i koja uspeva privući pažnju najpopularnije osobe u školi. Drugi film je bio Beležnica ili The Notebook. Takođe film koji je rađen po istoimenoj knjizi Nikolasa Sparksa. Beležnica je priča o dvoje ljudi koji su se zaljubili preko leta, međutim morali su da se razdvoje zbog rata. Predivan film, i preporučujem ga svima jer će svi uživati. Još ako ga gledaš sa nekim društvom, film će postati puno bolji. I četvrti film, tačnije treći film je bio film Tri metra iznad neba. Ovaj film sa odgledala nekoliko puta i svaki put sam ostala zapanjena. Takođe rađen po knjizi. Takođe se govori o ljubavi među dvoje ljudi. Oni zajedno prave dosta problema, kao što su krađe i ilegalne trke motorima. Devojka je bila mirna devojka dok se nije pojavio ON, i pokazao joj njegov svet, koji je ona prihvatila. Film se završava tužno, međutim čula sam da postoji i nastavak.
koja u opšte nije bila popularna, bila je neprimetna. Međutim, jednom zapadne za oko najpopularnijem dečku u školi i tu počinje priča. Film je predivan, zaslužuje sve desetke. 
Što se tiče serija, potpuno sam razočarana. Uspela sam da odgledam samo jednu sezonu Vampirskih dnevnika, ali ne čudi me ta činjenica jer sam ovog meseca bila prenatrpana sa pismenim vežbama i kontrolnim zadacima, kao i testovima i sa mnogo domaćim zadacima. 

Kad se sve sabere, moj celokupni utisak je da sam mnogo toga uradia, pročitala, odgledala samo za jedan mesec. Ono što nisam uspela da uradim nadoknadiću na leto. I mislim da je to, to. Ako ste neku od ovih knjiga ili filmova pročitali ili odgledali utiske u komentarima. 

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

You Might Also Like

12 коментара

  1. Uživala sam čitajući ovaj post. Jedva čekam ljetni raspust pa ćemo onda moći da čitamo knjige, gledamo serije i filmove koliko god želimo. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Takođe čekam letnji raspust... Do sada nisam čitala knjige, nisam gledala filmove niti gledala serije, već sam gledala samo jutjub videe i gledala sam televizor. I tada mi je bilo dosadno na raspustu, ali od kada sam napravila blog dobila sam zanimaciju i jedva čekam da letnji raspust iskoristim na čitanje knjiga, gledanje serije i filmova i naravno za DRUŽENJE!

      Избриши
  2. Odlican izbor knjiga. Preporucila bih ti i :Dok nisam srela tebe" knjigu, ukoliko vec nisi citala. :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nisam je čitala, ali hvala ti na preporuci. Kad nađem vremena pročitaću je.

      Избриши
  3. Анониман02. мај 2017. 20:57

    Drago mi je što si uspela da ostvariš sve ove ciljeve. Ja nisam ove godine primala vakcinu, ali sledeće ću sigurno. Moja prijeteljica iz razreda (a ujedno i najbolja) mi je rekla da to nije ništa strašno i da ne boli, pa se nadam da ću i ja dobro proći sledeće godine. Što se tiče knjiga nisam ih puno pročitala,2 ili 3 i jednu školsku lektiru. Mislim da ću pročitati knjigu The Notebook jer je ima moja sestra od tetke, pa ću kasnije da odgledam i film. Nisam ni filmove puno gledala jer sam imala puno obaveza. Sve u svemu, uživala sam dok sam čitala ovaj tvoj post..❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nemoj da brineš, nije ništa strašno. ❤❤

      Избриши
  4. Odlične preporuke. Ne čitam mnogo, ali znam da Gijom Muso ima fantastičan sadržaj, a i Nikolas Sparks također, ima i film ''Poruka u boci'' i poprilično je dobar, dolje navedene filmvoe sam pogledala i doslovno ''Notebook'' i ''A Walk to remember'' su mi omiljeni kada je u pitanju romantični žanr :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Čula sam da postoji film, pa sam sigurna da će sedeći film koji sam pogledala biti upravo taj.

      Избриши
  5. Super izbor knjiga, veċinu sam čitala, i zaista su odlične! 💞💞

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D