Quotes - May

мај 29, 2017

Kako prošlog meseca nisam pisala post sa citatima, već sam umesto toga pisala pljelistu, shvatila sam da je vreme da pišem post sa citatima. I evo me. Po statistici znam da su ovi postovi najčitaniji, međutim znate moju odluku da ih pišem na kraju meseca, ali svakog drugog meseca. Jedan mesec pišem plejliste, dok drugi pišem citate. Mislim da je suvišno pisati oboje svakog meseca, pa sam donela takvu odluku. Ovu odluku sigurno poznajete od prošlog meseca, jer sam tada donela tu odluku. Da vas na vreme obavestim da ako ne budem mnogo aktivna što se tiče komentarisanja, sutra ću imati kviz, i imaću dva ili tri kontrolna zadatka. Ostale su samo još dve nedelje škole, i jedva čekam da počne letnji raspust jer ću tada imati mnogo slobodnog vremena, a i vi ćete dobiti mnogo postova. Potrudiću se da objavljujem više postova, a ako nekad ne uspem da to uradim, potrudiću se da pišem po nekoliko postova na dan, pa da ih zakazujem, a da vi dobijate svaki dan postove. Ali verujem da ću uspeti. Ako želite da znate zašto moji uvodi postaju ovoliko veliki, to je zato što imam mnogo toga da vam kažem, ali verujem da ću opet pisati neki Update post, i u njemu ćete čuti o svim izmenama koje sam napravila, a i o izmenama koje slede. Kad se završi škola, planiram početi letnju seriju postova, a ta serija postova će početi od 15. juna. Zato budite aktivni, jer vas čeka mnogo postova. Imam toliko ideja, i jedva čekam da sve pretvorim u postove. Jednom se desilo da sam dobila mnogo ideja za letnju serije postove (to je bilo prošle godine) i zaboravila sam šta sam htela pisati. Tek sam se setila po neku ideju i pisala sam na tu ideju. Ove godine je drugačije, zapisala sam ih u planer. Ali opet nema dovoljno ideja za celo leto. Ja ću se uglavnom setiti, ali i vi mi možete pomoći tako što ćete ostavljati teme koje želite da pišem na stranici pod nazivom 'Your choice!' Kao što sam rekla planiram da pišem celo leto, svakog dana a vi mi možete pomoći tako što ćete ostavljati neke teme. Krenimo!
Сродна слика

Резултат слика за citati tumblr

Сродна слика

Сродна слика

Резултат слика за citati tumblr

Сродна слика
Kad sam postavila jednu sliku TVD citata, nisam mogla odoleti
a da sve ostale slike ne budu TVD citati

Резултат слика за vampirski dnevnici citati tumblr

Сродна слика

Сродна слика

Резултат слика за vampirski dnevnici citati tumblr

Сродна слика

Сродна слика

Сродна слика

Резултат слика за vampirski dnevnici citati tumblr

Сродна слика

Резултат слика за vampirski dnevnici citati tumblr
Hahaha

Резултат слика за vampirski dnevnici citati tumblr

Сродна слика

Резултат слика за vampirski dnevnici citati tumblr

Резултат слика за vampirski dnevnici citati tumblr

I mislim da je to sve. Možda ste primetili da sam od jedne slike počela postavljati sve TVD citate. Jednostavno nisam mogla odoleti. Nadam se da me razumete. Tako je kad provedeš celu noć gledajući ovu fantastičnu seriju. Da ne zaboravite, POSTAVLJAJTE TEME NA KOJE ŽELITE DA PIŠEM JER SE BLIŽI LETO I POKUŠAĆU DA PIŠEM SVAKOG DANA I MOŽE MI PONESTATI TEMA. TE TEME KOJE ĆETE OSTAVLJATI ĆETE MOŽETI VIDETI NA LETO. Ovo je bilo sve za danas, sada moram ići da učim jer kao što znate sutra imam kviz. Vidimo se.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

10 коментара

  1. Citati su predivni!!! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepi citati! :) Omiljeni mi je onaj dugačak o tome kako žena zna kad je prevarena. Baš emotivno. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  3. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Thanks a lot :D

    nice sellection of quotes!

    NEW OUTFIT POST | My CLASSIC VERSION: Wedding Day Look.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  5. Prije svega želim ti puno sreće u ove dvije sedmice pa da to završiš kako si planirala.
    Što se tiče posta izbor citata je predivan, baš onako kako smo i navikli sa tvoje strane :)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Pa sada je sve lako, a ostali su samo kontrolni iz matematike, i odgovaranje iz geografije. Verujem da će dobro proći i da ću dobiti 5 iz oba predmeta.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D