18. јун 2017.

Blog tips #5 - Kako pronaći inspiraciju

Zdravo svima


Možda su vam ovakvi postovi dosadni ili slično, i ja se izvinjavam zbog toga, ali postoji puni blogera koji ne znaju sve o blogosferi (ni ja ne znam baš sve) i ja želim da im pomognem. Sutra vas čeka jedan zanimljiv post, a u pitanju je collab (opet) sa jednim fantastičnim blogerom, ali o tome ćemo sutra. Kako god, za današnji post sam odlučila da sa vama podelim neke savete kako pronaći inspiraciju. Inspiracija se nalazi svuda, samo mi treba malo da se potrudimo da je pronađemo. Meni se sto puta dešavalo da nemam inspiracije za post tačno tada kad mi je trebalo, i onda se probudim u pola noći i na pamet mi pada neka zanimljiva tema (koju ću do jutra zaboraviti), i tako vi dobijate dosadne postove. Sada ćete videti kako ja pronalazim inspiraciju u tim situacijama. Krenimo.

Kad god nemam inspiraciju za postove, najčešće je pronalazim na Pinterestu. Jednostavnu ukucam 'blog post ideas' i izađe mi na hiljade i hiljade ideja. Ako ne znam o čemu da pišem sa tim idejama (retki slučaj) nastavljam dalje. Ali skoro uvek pronađem neku dobru i zanimljivu temu. Isto radim i sa WHI-tom, mada na WHI-tu nemaju mnogo ideja.

Kad god ne možete da smislite neku ideju, a želite da ta ideja bude originalna, da niko ranije nije pisao na tu temu, malo se odmorite. Odmorite mozak od svog tog razmišljanja. Odspavajte malo, odgledajte neki film, seriju, slušajte muziku. Sigurno će vam neka ideja pasti na pamet.


Šetnja je uvek dobra ideja. Malo prošetajte kroz prirodu. Pašljivo gledajte prirodu, možda će vam doći neka ideja. Kao i prethodni savet, odmorite malo mozak dok šetate. Pozovite prijatelje. U razgovoru možete spomenuti nešto što će biti savršena ideja za post. 

Ako još uvek niste smislili neku ideju za post, ili nemate vremena za šetnje i odmor potražite ideje na nekim drugim blogovima i na YouTube-u. Ne kažem sada da kopirate ceo post, ili nešto tako. Nego kažem da pogledate neke postove, neke naslove. Možda će vam doći ideja za post. Zapamtite, nemojte kopirate druge blogove, već samo pokušajte pronaći ideju za post.


Pre neki dan sam pokušavala da smislim postove za ceo jun, svakog dana. Smislila sam 5-6 ideja i više inspiracija nije dolazila. Pokušala sam, sve moguće metode koje sam navela i tek bi mi pala na pamet jedna ili dve ideja. Ali to nije bilo dovoljno za post. Otišla sam malo da se odmorim, prelistavala We Heart It, i nisam ni pokušavala da pronađem ideju. I naišla sam na jednu sliku. Dakle, uglavnom slika je bila prelepa (nisam uspela da je sad pronađem i jako mi je žao što je nisam hertovala da bi vam je pokazala) i dobila sam nekoliko ideja za postove. Shvatila sam da ideje dolaze i kad ih ne očekujemo. Ako ne uspemo da pronađemo ideju za post, i kad iskoristimo sve ove savete, ne morate da post pišete danas. Kad ne tražite ideje za post sigurno će vam doći, a vi je zapišite da je ne biste zaboravili, i kad treba da pišete post sigurno ćete imati temu za pisanje.


I mislim da je to sve za danas. Nadam se da su vam svi ovi saveti pomogli, jer meni iskreno pomažu. Jedva sam čekala da podelim sa vama ovaj post, jer mnogi od vas upadnu u takozvanu kreativnu blokadu i prestanu da pišu a predivno su pisali. Primetila sam da se sada što više blogera vraća blogosferi i drago mi je zbog toga.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


30 коментара:

  1. Pinterest je zakon śto se pronalaska izgubljene inspiracije tiče! Divni saveti :)

    novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post draga... ^_^

    Novi post
    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18. јун 2017. 16:11

    Ja mislim da se inspiracija može naći svugde i u najmanjoj sitnici. Ja nemam blog, ali sam ga ranije imala i znam koliko je teško pronaći inspiraciju. Kada imam da pišem neki sastav iz bilo kog jezika uvek prvo stanem i razmislim o čemu želim pisati, pa tek kasnije da uzmem i sastavim nešto lepo..

    ОдговориИзбриши
  4. Koristan post mila, iskreno nisam pronalazila ideje na Pinterestu, moram to da probam. Moje ideje uglavnom dolaze u šopingu(uvek potrošim tri plate unapred) i kada mi se nešto svidi, kupila bih, a znam da mi ne treba još jer imam desetine sličnih, kupim jer mi je izgovor kako će mi to biti na blogu i kako ću da probam zbog bloga kako bih učinila uslugu ljudima koji možda hoce da kupe a ne znaju kako je pa ću ja da probam i javiću da li vredi. I tako sam uvek tri plata unapred u minusu :)

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Konačno je neko napisao i post na ovu temu.Pinterest je stvarno super stvar za traženje inspiracije.Svaka čast za post,veruj mi da si mi previšee pomogla. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------------- novi post // mali update

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno koristan post ii odlično je što pomažeš blogerima koju su tek krenuli ne znaju sve cake. Ja nemam baš problema sa inspiracijom, jer stalno imam ideje i čak ih ne stignem ni sve napisati. Iskreno, mislim da je nekada bolje ostaviti i pričekati, nego tjerati se da nešto smislimo. :) <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. Super post draga! I ja ponekad kao i većina blogera i svih ljudi izgubim inspiraciju, pa se nadam da će mi pomoći ovi savjeti ^^
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo mi znače ovakvi saveti jer trenutno imam veću kreativnu blokadu. I ja se služim istom metodom sa Pinteresta, ali se trudim da sama osmišljam naslove. Hvala od srca. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  9. Nikad prije nisam koristila Pinterest, ali WHI imam već dugi niz godina i daje mi divne ideje! Odličan post kao i uvijek,daleko od "dosadnog". Crtež je divan!

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  10. I don't believe in blocks) I think as long as you work, your work inspire you the most, than anything else

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Verujem da si mnogima pomogla. I ja pronalazim ideje na pinterestu i uvek prvo odem tamo kada imam manjak inspiracije :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Great post :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan post, draga. Vjerujem da će mnogima pomoći. Ja obično radim postove iz sopstvenog života i ličnog iskustva, ali kada mi se desi da mi zablokira mozak i da mi nedostaje riječi i toka radnje, jer i samo pisanje mora da ima nekav tok da bi bio kvalitetna cjelina, onda prošetam. No, ako se desi da mi i to ne pomogne, onda potražim u nekim dobrim postovima ili ostavim za ujutru. Tada mi je inspiracija najbolja.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post i mogu slobodno reći da mi je bio veoma koristan jer, iako sam početnik u blogovanju, blokade mi jako često nailze. Slažem se sa tobom da je neophodno zapisati ideju kako je ne bismo zaboravili, jer mi se to desilo jedno milion puta :D :*

    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Odmah da kažem, ovakvi psotovi uopće nisu dosadni xd Mislim da bi ih trebalo biti više, jer ni mi, malo iskusnije blogeri ne znamo sve, pa tako i ni ja, ali tu su drugi da nas nauče. Mnogo koristan i divan post, hvala na preporukama

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D