10. јун 2017.

Goodbye Spring - We Heart It #1

Zdravo svima


Kako se leto približava, odlučila sam da polako počnem da se pozdravljam sa prolećem, pa sam odlučila da pišem Goodbye Spring - We Heart It. Ovo je prvi deo, a biće i drugog. A možda i trećeg, ali šanse za to su vrlo male. Pronašla sam 30-ak slika proleća na We Heart It-u, i podeliću ih sa vama, a u sledećem delu će biti isto toliko slika. We Heart It je jedan od mojih omiljenih sajtova i uvek mogu pronaći savršene slike. Naravno, tu je i Pinterest, ali on je sajt gde pronalazim inspiraciju i motivaciju. Znam da je Pinterest mnoogo popularniji od We Heart It-a, ali ja više koristim We Heart It, pa ako želite da nastavak ovog posta bude vezan za Pinterest, rado ću to uraditi. Ovaj post neće imati mnogo teksta, ali će imati oko 30-ak slika i mislim da su dovoljno za ovaj post. Krenimo...

aesthetic

Superthumb

flowers

beach

flowers

drink

dessert

building

flowers

dark

brown

flowers

delicious

autumn

Superthumb

girly

aesthetic

flowers

Superthumb

autumn

dandelion

awesome

aesthetic

drink

flowers

flowers

food

candy

coffee

chocolate

I to bi bilo to. Znam da je ovo bio kratak post, ali nadam se da vam se svideo. I znam da su skoro sve slike bile vezane za cveće, ali zar cveće nije ono što proleće čini posebnim. Još jednom, ako želite da slike drugog dela ovog posta budu sa Pinteresta, komentarišite. DA NAGLASIM DA NE ZABORAVITE POSTAVITI PITANJA ZA Q&A, KOJI SE NALAZI NA OVOM LINKU.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


20 коментара:

  1. Sjajne fotkice draga, odličan izbor! ♥

    https://lifella2.blogspot.com INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10. јун 2017. 21:10

    Ja ne mogu verovati da nam leto stiže za samo nekoliko dana. Sve je za mene prebrzo prošlo i konačno nam stiže i taj dugo očekivani letnji raspust. Ovih dana imam više obaveza jer nam zaključuju ocene, zato odavno nisam bila na tvom blogu. Slike su zaista predivne..❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Znam kako ti je, i radujem se letnjem raspustu. Drago mi je da je ostao samo još jedan radni dan (ne znam kako je kod tebe).

      Избриши
  3. Koliko ja obožavam WhI... Fantastične slike si odabrala. Treća slika, i od šeste naniže mi se mnogo dopadaju, dok su mi prva, druga, četvrta i peta onako, solidne. Sjajna ideja za post. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  4. Baš lepe slike! Ja više koristim Pinterest, ali ni We ❤ it nije loš. ❤
    Pogledaj moj novi početak blogovanja:
    http://milicaraca.blogspot.rs/2017/06/ucinite-da-vas-ljudi-vole.html

    ОдговориИзбриши
  5. Iskreno, i nije mi toliko zao sto ovo prolece odlazi jer je zaista bilo katastrofalno. Zato se mnogo radujem letu! Slicice su fantasticne i jako su slatke. Zapratila sam te ♥ Ljubim te ♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Bilo je i lepih ali i ružnih trenutaka, ali sve u svemu proleće je divno godišnje doba.

      Избриши
  6. Divan post! Proljeće je polako na izmaku i weheartit je prepun ljetnih slika, drago mi je da si izvukla one proljetne jer mi se tvoj izbor zbilja mnogo dopada :)
    Jedva čekam drugi dio posta!
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divne fotkice, mnogo volim proljeće, ali više volim ljet, tako da mi i nije mnogo žao što je kraj proljeća :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ni meni nije žao jer posle proleća dolazi dugo očekivani raspust (zapravo počeo je danas) i više volim leto nego proleće. I htela sam da počnem da se pozdravjam sa prolećem jer je bilo i dobrih trenutaka proleća.

      Избриши
  8. Veoma interesantna ideja za pisanje sa mnooogo divnih fotkica.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D