16. јун 2017.

Goodbye Spring - We Heart It #2

Zdravo svima


U prvom delu ovog posta sam vam rekla da u komentarima napišete ako želite da u drugom delu posta budu slike sa Pinteresta. Međutim niko nije napisao da li želi, pa ću ja ostati na WHI-tu. Ovo je drugi deo posta, i opet će imati 30-ak slika. Znam da većina slika uvek budu vezana za cveće, ali kao što sam već rekla u prethodnom postu, to je ono što proleće čini lepšim. Potrudila sam se da ovog puta slike budu što više različite da bi ste uživali što više, ali neke slike su slične i nemam vremena da tražim mnogo slika jer treba da završim neke obaveze oko bloga i ostalo. Sutra vas čeka nešto nov što nikad nisam radila niti pisala, pa budite aktivini da vidite o čemu je reč. Videla sam to kod mnogih blogera i jutjubera i nešto je slično kao chalenge, ali ne znam šta je tačno ali videćete. Krenimo.































I to bi bilo sve za današnji post. Nadam se da su vam se slike svidele, potrudila sam se da budu što zanimljivije. Odlučila sam da trećeg dela ovog posta neće biti, a o čemu ću pisati sutra saznaćete naravno sutra. Mogu vam samo reći da će biti veoma zanimljivo. Vidimo se. 

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


16 коментара:

  1. Prelepe slike! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Thanks a lot :D

    I really love the summer time :D nothing better :D

    NEW TIPS POST | Choose the IDEAL FACIAL SUNSCREEN for your SKIN :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  3. divann post! Slike su odlicne! Nadam se da ces kliknuti na link na kraju mog posta i ostaviti komentar :)--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/summer-outfit-zaful.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Trenutno odgovaram sa telefona, ali kad pređem na lap-top ako imam vremena komentarisaću.

      Избриши
  4. 1, 3, 7, 12, 14. bože kako divne slike! Ima ih još, ali sam se pogubila u brojanju. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Спасибо за красивый пост ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D