27. јун 2017.

I want to travel #2

Zdravo svima


Ako ne znate zašto nisam pisala prethodna dva dana, to je zato što sam tada slavila najveći muslimanski praznik, Bajram. Ovo je treći i poslednji dan Bajrama, tako da svima vama koji slave ovaj praznik želim da čestitam Bajram, Bajram Šerif Mubarek Olsun. Ovako, negde početkom februara sam objavila post na istu temu, i taj post je i dan danas najčitaniji i najposećeniji post na mom blogu. I na taj post sam dobila i mnogo pozitivnih komentara. Kako vas ovakvi postovi najviše zanimaju (to vidim po statistici), odlučila sam da ponovim to. Moja lista za putovanje je mnogo dugačka. Ne znam ni kolika je jer želim da posetim svako moguće mesto. Ako želite da vidite koja mesta, odnosno koje gradove sam vam predstavila u prvom postu, onda kliknite ovde. U slučaju da ste taj post čitali i da želite da vidite gradove koje ću vam predstaviti u ovom postu, nastavite čitati.
Btw. u ovom postu ću vam postaviti više gradova nego u prvom postu, ali u ovom postu će tekst o tome zašto mi se sviđa neki grad biti kraći.

Venecija, Italija
Meni je Venecija predivan grad. Sviđa mi se njen izgled, a posebno mi se sviđaju ulice, koje su pod vodom, pa se zato prolazi čamcima. Predivan grad, mnogo mi se sviđa, u Italiji je, a Italiju sam oduvek htela posetiti. Nema razloga da ne posetim ovaj grad pa bih volela da ga posetim.
P.S. U Veneciji se održava posebni karneval, u kojima ljudi nose čudne ali posebne maske.


Instanbul, Turska
Istanbul je jedan grad kojeg viđam skoro svakog dana na televiziji. Uvek se zateknem tu, u dnevnoj sobi kada mama gleda neke turske serije, pa onda se pojavi i Istanbul. Grad je predivan, leži na dva kontinenta, ima mnogo znamenitosti, volela bih da ga posetim.


Amsterdam, Holandija
Holandija me je, ne znam zbog čega, oduvek privlačila. Oduvek sam želela da je posetim, a sada sam saznala i zašto. To je zbog Amsterdama, njenog glavnog grada. Ovaj grad je prepun sa bojama, ulice su mu jako lepe, i upravo zbog toga želim da posetim Amsterdam ali i Holandiju.


Lion, Francuska
Ovaj grad je P R E D I V A N. Od kad sam saznala da postoji, najveća želja mi je bila da ga posetim. Samo pogledajte sliku dole i videćet zbog čega želim da ga posetim. Samo pogledajte. Predivan grad, ali opet Pariz je još uvek lepši. Dole na slici je prikazan Festival svetlosti.


Mon Sen Mišel, Francuska
Jedan od najromantičnijih gradova na svetu, moram priznati. Grad je predivan, leži na mirnoj obali Normadije. Vredi provesti svoj odmor ovde. Kao neki grad iz bajke. Pogledajte sliku.


Buenos Aires, Argentina
Glavni grad Argentine takođe je mnogo lep grad. Ima mnogo lepih znamenitosti, a u ovom gradu je (valjda, nisam sigurna) rođena Martina Stoessel (ako se tako piše). Ja nisam neki fan nje, i ova informacija mi i nije toliko bitna, ali oni koje vole Martinu sigurno bi voleli posetiti ovaj grad (ako je ona uopšte i rođena u tom gradu).
P.S. Ovaj grad takođe zovu i Pariz Južne Amerike.


Sevilja, Španija
Znači, grad je toliko lep da ga moram posetiti. Zamislite, ako je toliko lep na slikama, zamislite kako će biti uživo. Znači, grad je mnogo lep, volela bih ga posetiti. Plus, nalazi se u Španiji, a ja mnogo volim Španiju (čak sam počela učiti i španski jezik).


Rio de Žaneiro, Brazil
Prošle godine su se u ovom gradu održale Olimpijske igre, i od tada je počela ljubav prema ovom gradu. Meni je ovaj grad prelep, ima prelepe plaže (dve najpoznatije u svetu). Ko ne bi voleo da ode u ovaj grad da ima priliku?


I to bi bilo to. Ovo su gradovi koje bih volela da posetim. naravno, prvo bih posetila gradove sa prve liste, pa bih onda posetila ove gradove. Ima još mnooooooogo gradova koje bih htela posetiti, ali jednostavno ne mogu ih sve ovde prikazati. Ako vam se ovaj post svideo obavezno ga komentarišite i ne zaboravite da se učlanite u moj blog jer mi to punoo znači. Vidimo se.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


30 коментара:

  1. Jedna od mojih najvećih neostvareih želja je da posetim Istanbbul i upoznam pojedine glumce. Da, upravo iz tih serija. :D Predivan ti je post i imaš dobar ukus što se gradova tiče. Od gore navedenih, posetila bih i Francusku (oba grada) i Buenos Aires. Ali, Istabul je No. 1! <3

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. JA bih najviše volela da posetim Barselonu.

      Избриши
  2. Super izbor gradova :) Ja bih željela proputovati svijet, ali na prvom mjestu gradova mi je Lima, glavni grad Perua i Machu Picchu, zbog Inki :)

    moonstears

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post draga! Kao mala sam želela da živim u Riu, dok je danas to Barselona. Nadam se da ću uskoro posetiti Istanbul, bar mi je tako u planu ♥ Jedva čekam sledeći post!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja želim da živim u Barseloni, nju sam prikazala u prošlom postu. Omiljeni grad :D

      Избриши
  4. can't wait travel! i'm planning to do it in my late 20s. Anyway, i hope you get to visit these places some day too. :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  5. I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga Adda, pridružujem se tvojim željama da posjetim ove gradove. Zaista su divni! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post draga. Fotografije su divne!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Thanks a lot :D

    Nice sellection :D I really want to visit Paris, NY, Brazil and Argentina :D

    NEW TIPS POST | 15 TIPS to FOLLOW BEFORE You Go To the SALES.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман28. јун 2017. 09:43

    dIVAN POSTR, MOJA NAJVECA ZELJA JE POSJETITI VENECIJU I NADAM SE DA CE SE OSTVARITI. OSTALI GRADOVI SU DIVNI NISAM ZNALA DA JE LION OVAKO DIVAN

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nadam se da će ti se želja ostvariti

      Избриши
  10. Odličan post! I meni se ovi gradovi čine fantastičnim, lijepo je misliti da ćemo jednog dana moći otputovati na neko tako mjesto. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  11. Divni gradovi, obozavam da putujem i bilo bi divno posetiti ove gradove! 😍😍

    ОдговориИзбриши
  12. Oh, a ko ne bi želio posjetiti svako moguće mjesto i zaviriti u svaki ćošak jedine nam planete. Predivne gradove si izabrala, svaki od njih ima "dušu" što je za mene nekako najbitnije i najljepše što neki grad može imati.
    Samo perje

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! Većinu ovih gradova bih i ja zelela da posetim, a najviše Veneciju :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Od navedenih lokacija, posetila sam Veneciju i Lion i zaista su bozanstveni gradovi! Ostale bih isto rado posetila :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Joj, i ja bih volela da ih posetim, blago tebi.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D