17. јун 2017.

Kiss, marry, kill + Room decoration with Banggood

Zdravo svima


Juče sam vam rekla da ću danas raditi nešto posebno, a po naslovu ste možda i shvatili. Uradiću Kiss, marry, kill chalenge. Ako ne znate šta je to, vaš zadatak je da mi postavite tri poznate ličnosti. Mislim možete da mi postavite više, ali da uglavnom budu 3 u jednom paru. Na primer: Justin Bieber, Harry Stiles, Shawn Mendes i to je jedan par. I ja treba da izaberem jednog za koga ću se udati, koga ću poljubiti i koga ću ubiti. Veoma zanimljiva 'igra', a vaš zadatak je da postavite po tri poznate ličnosti. Za današnji post osim najave za Kiss, marry, kill sam vam spremila nešto kao wishlistu sa Banggood. Ali to nije wishlista za odeću, obuću ili nešto tako, već dekoaricja. U pitanju je dekoracija za sobu. Sada je leto, i pravo je vreme da malo preuredimo sobu, pa nam u tome može pomoći Banggood. Da ne dužimo previše, krenimo.



Što se tiče prve stvarčice, u pitanju je slika. Tačnije tri slike, a kad se spoje dobija se raznobojna mapa sveta. Meni je ovo predivno, i sigurno će lepo stajati u vašoj sobi. Lepo će stajati na belom zidu, ali lepo stoji i na onim malo nežnijim bojama. Druga stvarčica, tačnije stvarčice u zvezdice. Dobija se 100 zvezdica koje se lepe na zidu, a u mraku svetle. Dobijaju se tri boje, i kao što sam rekla 100 komada. Treća stvar jeste ova biljka. To je u stvari plastična biljka. Jako lepa dekoracija za vašu sobu, i može stajati na nočnom stočiću, na radnom stolu, gde god poželite.


Kad sam ugledala ove emodžije nisam znala čemu služe. Onda sam pročitala da su to u stvari magneti. Ovi magneti su preslatki, a možete ih lepiti na bilo koji komad metala. ja metal ima po ivicama radnog stola, i tu bi mi dobro došli ovi magneti. Iako veoma jednostavan, ovaj sat je meni veoma tumblr. Oduvek sam htela sat nalik ovome, a nigde nisam mogla da ga pronađem. I evo pronašla sam ga baš na Banggood-u. Što se tile Ajfelovog tornja, meni je on predivan i kupila bih bilo šta što je vezano za njega, pa mi je za oko zapalo ovo noćno svetlo. Predivno je..



Ja sam bukvalno zaljubljenik u sve što je tumblr. Od kako sam videla da rade neke DIY ideje sa ovim štipajkama poželela sam da ih imam. Nigde nisam našla takve kakve sam želela, i evo pronašla sam ih na Banggood-u. Što se tiče ovog bicikla, meni je on presladak i savršeno bi stajao na nekoj komodi u vašoj sobi, ili tamo gde vama odgovara. Znači preslatko. Meni je ovaj držać za slike presladak. Sve što nema da se kupi u mom mestu ima na Banggood-u. Ovaj držač je predivan za leto, i savršeno bi išao uz neku fotografiju mora ili slično.

I mislim da je to to. Nadam se da vam se ovaj post svideo, a ako vam se svideo ne zaboravite da  mi postavite tri poznate ličnosti za Kiss, marry, kill. Ne zaboravite. Vidimo se u sutrašnjem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko



38 коментара:

  1. Odličan post, uživala sam čitajući!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. what a nice post:)
    happy weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam dekoracije <3 svidja mi se sta si izdvojila :*

    ОдговориИзбриши
  4. Preslatke stvarcice si odabrala, jako mi se dopadaju.
    Evo mog para : Cameron Dallas, Martin Garrix, Nash Grier, nadam se da će poslužiti. :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман17. јун 2017. 15:44

    Videla sam za ovaj challenge na yt, a i na nekim blogovima. Što se tiče ovih dekoracija sve mi se dopada a najviše one tri slike..

    Evo nekih parova koje sam ja sastavila:
    1. Justin Timberlake-Austin Mahone-Zayn Malik
    2. Harry Styles-Leonardo Dicaprio-Liam Payne
    3. Charlie Puth-Shawn Mendes-Edd Sheeran
    4. Bruno Mars-Justin Bieber-Niall Horan

    ОдговориИзбриши
  6. Ukrasi za sobu su bas kjut i u mom fazonu. Hmmmm tri poznate licnosti.. A jel mogu vise? ahahha
    Hmmm
    Justin Bieber
    Shawn Mendes
    Liam Payne

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, pa mogla si više ako si želela. Hvala ti, draga

      Избриши
  7. Odlican post draga, jako zanimljivo :) <3
    Pratim te, uzvrati ukoliko zelis :)

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    Ukoliko ti se dopadne post, ostavi komentar, vasa aktivnost me motivise da nastavim dalje <3

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična wishlista! Bukvalno želim sve sa ove wishliste :D
    Evo mog para: Shawn Mendes, Ed Sheeran i Niall Horan

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivne stvari su na listi želja. Ja trenutno uređujem sobu, ali ja sam više za Star Wars stil.
    Moj par: Selena Gomez, Ariana Grande i Rihanna
    Alen Walker, Ivan Zak i Marija Žeželj

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  10. cute decorations) I just have many photos and postcards on my walls)

    ОдговориИзбриши
  11. Evo dođoh ti. :)
    Interesantne stvari si odabrala,čekam tvoje slike.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  12. they have really awesome pieces! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam zaljubljena u onu svetleću Ajfelovu kulu. U one emoji- je, takođe. <3 A soba sa prve slike je fantastična!

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  14. Wow, wondeful post, love it! ♥
    I would be very grateful for clicking the links in this post :) Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ОдговориИзбриши
  15. Veoma interesantan i neočekivan post, ddrago mi je što si wishlistu pretvorila u nešto zanimljivije :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D