Kiss, marry, kill

јун 20, 2017

Pre nekoliko dana sam objavila post u kojem sam vam rekla da mi postavljate parove za jedan challenge koji se zove 'Kiss, marry, kill'. Ako ne znate o čemu je ovaj challenge, onda nastavite čitati. Znači, vi ste mi u komentarima postavili tri poznate ličnosti, a ja sam od tih poznatih ličnosti morala da odaberem jednog koga ću poljubiti, jednog za koga ću se udati i jednog koga ću ubiti. Bilo je mnogo parova, i za većinu nisam čula tako da je izbor bio veoma težak. U većini slučajeva ja sam sudila po lepoti, ali bilo je tu i po nečemu drugome. Na primer ako me neka poznata ličnost nervira izaberem da je ubijem. Znači onaj koji mi je najlepši njega sam poljubila, onaj koji mi je drugi po redu po lepoti sam sam izabrala da se udam za njega, a onaj koji mi je da kažem najmanje lep sam izabrala da ga ubijem. Znam da ne bi trebalo da sudim po lepoti, ali kad ih ne poznajem sve ne znam kako da im sudim drugačije. Čula sam samo za nekoliko osoba, a ove ostale nisam znala ni da postoje xD. Nemam vremena da sada istražujem o njima, pa ću ovaj challenge uradili po njihovoj lepoti, a ako nekoga znam pokušaću po njegovoj ličnosti. Ako do sada niste shvatili, mislim da ćete shvatiti ako nastavite da čitate jer je ovo veoma lako i sigurno ćete ukapirati.

1. Cameron Dallas, Martin Garrix, Nash Grier


Znači ovako. Meni je ovo bilo mnogo teško. Svi trojica su mi preeelepi. Čula sam samo za Martina Garixxa, a za ovo dvojicu nisam čula. Ali svejedno sve tri osobe su mi prelepi. Na kraju sam uspela da izaberem, ali još uvek se dvoumim. Ovako, najlepši odavde mi je bio Cameron i odlučila sam se da njega poljubim. Sada se dvoumim koga da ubijem a za koga da se udam. Odlučila sam da ubijem Nasha, a da se udam za Martina. Ipak sam već odavno čula za Martina, slušam sve njegove pesme i predivan je. Znači odlučila sam se da poljubim Camerona Dallasa, da se udam za Martin Garrixa i da ubijem Nasha Griera. Izbor je bio mnogo težak i nemojte se ljutiti na mene ako volite Nasha Griera a ja sam ga 'ubila'. Znači meni su svi trojica prelepa, ali to je bio moj izbor. Idemo na sledeći par.

2. Justin Timberlake, Austin Mahone, Zayn Malik

Kod ovog para je izbor bio lak. Kad sam čula imena odmah sam znala koga ću poljubiti, za koga ću se uditi i koga ću ubiti. I ovog puta je to presudila lepota. Znači na početku sam mislila da ću poljubiti Zayna Malika ali onda sam shvatila da želim da se udam za njega, a da želim poljubiti Austina. Znači meni su obe osobe prelepe. Što se tiče Justina meni se kod njega sviđaju oči, ali ipak nije toliko lep kao preostala dvojica. Znači poljubiču Austina, udaću se za Zayna i ubiću Justina.

3. Harry Styles, Leonardo Dicaprio, Liam Payne


I kod ovog para je izbor bio lak. Znači od ovog para nisam čula samo za Leonarda, dok sam za preostala dva čula. Te dve osobe pevaju u grupi 1D (One Direction) ali ne znam jeli još neko napusti tu grupu jer ih ne pratim toliko. Dakle, najlepši iz ovog para mi je bio Harry, pa sam odlučila da njega poljubim. Zatim odlučila sam da se udam za Liama, a da ubijem Leonarda. Mislim da bi svako izabrao tako, ali opet znam da je pogršeno što sudim po lepoti, ali jednostavno ne poznajem sve osobe baš najbolje, i ne znam njihov karakter a nemam mnogo vremena da istražujem pa zat to radim.

4. Charlie Puth, Shawn Mendes, Edd Sheeran


Konačno. Prvi par kod kojem znam sve ličnosti. Dakle to je i prvi par kod kojeg nije presudila lepota, već nešto drugo. Dakle, prvo ću reći koga ću ubiti. Ubiću Shawna Mendesa. Znam da ste očekivali da se udam za njega ili da ga poljubim, ali mene on užasno nervira. Ne znam zašto ali on i Justin Bieber me mnogo nerviraju. Zato ću njega i ubiti. Što se tiče poljupca, poljubiću Charlie Putha, a udaću se za Edd Sheerana. Edd Sheerana mnogo volim kao i njegovu pesmu Shape of you, pa sam odlučila da se udam za njega.

5. Bruno Mars, Justin Bieber, Niall Horan


Isti slučaj kao i kod. paraI ovde nije presudila lepota već nešto drugo. Kao što sam gore rekla mene mnogo nervira Justin Bieber tako da ću njega ubiti. Zatim, meni je Niall presladak tako da ću njega poljubiti, a udaću se za Bruno Marsa. Meni on nije toliko lep, ali opet njega ne bih ubila pa da se udam za Justina pa mi ostaje da se udam za Bruno Marsa. 

6. Justin Bieber, Shawn Mendes, Liam Payne


Hmm, težak izbor. Prve dve osobe me mnoogo nerviraju, pa ne znam koju da ubijem. Najradije bi ih obe ubila, ali evo odlučiću se. Odlučila sam da Justin Biebera ubijem jer za nejga znam još od 2. razreda i užasno me nervira od tada, a za Shawn Mendesa znam od pre 5 ili 6 meseci i on me je od tada počeo nervirati. Ne znam zašto, ali me užasno nerviraju obe osobe. Dakle ubiću Justin Biebera. A što se tiče poljupca ipak ću odabrati Shawn Mendesa jer ne znam kako bih živela sa njim uzimajući u obzir činjenicu da ga ne podnosim. Zato biram da poljubim Shawn Mendesa, a da se udam za Liama.

7. Shawn Mendes, Ed Sheeran, Niall Horan


Veoma lak izbor. Mislim da se već od početka zna. Da ne moram da pričam, odnosno pišem ali ipak ću vam dati objašnjenje. Dakle ubiću Shawn Mendesa (kako sam ga priubijala) jer me užasno nervira, udaću se za Ed Sheerana (mnogo volim Shape of you koja je baš od ovog autora) i poljubiću Nialla (koji je inače presladak). Nema potrebe da pišem dalje jer nemam više ni šta pisati. Sve ove osobe su već bile tako da sam sve rekla kad sam pisala o prethodnim parovima.
8. Selena Gomez, Ariana Grande, Rihanna


Ovaj par je veoma poseban. To je zato što su u njemu sve ženske osobe. I kod ovog para mi je bilo lako odlučiti, a evo i mog 'odgovora' i objašnjenja. Dakle poljubiću Selenu Gomez jer mi je ona najslađa. Ranije sam mrzela Arianu ali za divno čudo sada je volim. Zato sam odabrala da se udam za nju a da ubijem Rihannu, Jednostavnu nju ne volim toliko, pa zato.

9. Alan Walker, Ivan Zak, Marija Žeželj



Pre nego što išta kažem, želim da kažem da ja nemam pojma ko je Ivan Zak, pa ću njega ubiti. Nije mi toliko ni lep. Odlučila sam da poljubim Mariju, a da se udam za Alana. Ipak on peva moje omiljene pesme. Faded je moja omiljena. Volim da je slušam svakodnevno. Znači, ubiću Ivana (ko god bio), poljubiću Mariju a udaću se za Alana.

I mislim da je to to. Bilo je 9 parova i ja sam se mnogo zabavila pišući ovaj post. Nadam se da ste se i vi zabavili čitajući ga. Ja se stvarno izvinjavam ako sam ubila neku ličnost koju vi volite. Izvinite zbog gramatičkig grešaka, žurim - treba da idem negde sa mamom pa nemam dovoljno vremena da napišem ovaj post (znam, znam ja uvek žurim).Vidimo se.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

28 коментара

  1. Interesantno. :D Šteta što sam nehotice propustila post u kome smo ti davali primere, ali nema veze. :/

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican i jako zanimljiv post! Stvarno sam uzivala citajuci ovaj post. Voljela bih da radiš više ovakvih postova.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Pokušaću pronaći nešto slično i sigurno ću raditi više ovakivh postova.

      Избриши
  3. Odlican post, draga! Gledala sam na youtubu videe sa ovakvim temama i jako je zanimljivo. Nikada nisam razmisljala da pisem post na ovu temu, ali kada sam procitala tvoj post zvuci mi jako zanimljivo.
    xoxo

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Veruj mi, veoma je zanimljivo. Treba da ga uradiš.

      Избриши
  4. Predivan post,draga!Do sada kada bih gledala videe na jutjubu na temu "kiss,marry,kill" ili čitala blog postove,niko nije ovako lepo objasnio ni napisao.Ti si prva to uradila i to mi se dosta dopada kod ovog posta!

    anastasjastyles.blogspot.ba <----------- novi post // osobine koje ne volim kod ljudi

    ОдговориИзбриши
  5. Jako zanimljiv post, draga! Ja bih neke stvari promenila, u većini slučajeva se slažem sa tobom. ☺ Ne znam zašto te pre nisam zapratila jer btw ulazim ti u blog stalno, haha. ☺

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, pre svega hvala ti što si se učlanila, a zatim hvala ti na predivnom komentaru.

      Избриши
  6. Drago mi je što je moj prijedlog u postu. Koliko si samo puta ubila Shawna i Justina, haha. Bilo mi je jako zanimljivo čitati! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  7. Интересный пост получился ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Thanks a lot :D

    you always have super interesting posts :D

    NEW OUTFIT POST | Psychologists Sessions: Things That You CAN LEARN.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Uživala sam čitajući ga. I drago mi je što je i moj predlog bio u postu :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Amazing photos dear, I love your post and blog ♥

    Have a nice day, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Hha, stvarno si me nasmijala. Ej, pa imamo nešto zajedničko! Ja obožavam Alana Walkera (zato sam ti i dala)! Faded mi je isto najdraža, ali i volim Alone. Inače Ivan Zak je hrvatski pjevač koji ima dosta dobrih pjesama, pa preporučujem da poslušaš koju. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  12. Uf, moram priznati da sam bila na velikim mukama oko ovog posta :D. Prije svega, najveći razlog oko kog sam se dvoumila, da li da krenem sa čitanjem istog, jeste to što nikako nisam ljubitelj KMK. Još od kako se počelo pojavljivati na yt, pa kasnije i na blogovima, nikako nisam uspjela da skontam suštinu KMK. A druga stvar jeste to što su, skoro pa svi likovi, za mene potpuni stranci.
    Ali sam sakupila snagu i odlučila da te ispoštujem, samo iz jednog prostog razloga - jer te obožavam. Na kraju svega moram da ti priznam da si ovo stvarno lijepo napisala i prosto ne mogu da vjerujem da postoji neko, među mlađom populaciom, a da ne voli Bibera. Ne znam zašto ali nikako ga ne uspijevam svariti :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, hvala ti na ovako divnom komentaru. Ti si jedna od retkih osoba koje ostave takve komentare, da mi uvek ulepšaju dan. Hvala ti što tako misliš, draga, i hvala ti što si pročitala ovaj post zbog mene iako ne voliš ovakve postove.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D