Blog Update | School is over!

јун 13, 2017

Škola je gotova. Bar za mene. Počeo je dugo očekivani letnji rapust. Danas smo bili da uzmemo svedočanstva, i uzeli neke diplome za takmičenja na kojima smo učestvovali. Ako niste shvatili zašto pišem ovaj post, ili o čemu je u stvari ovaj post, onda nastavite čitati. Ovaj post je post gde želim da se oprostim od škole, i gde želim da vam pokažem sve ono što se promenilo na mom blogu. I možda ste primetili nešto novo. Uspela sam da slikam neke slike, i ovo je prvi post sa mojim slikama. Nadam se da vam se sviđaju. Neće biti moje slike u svakom postu jer ću od određenog vremena početi pisati svaki dan i dok slikam slike, dok editujem i neću imati vremena. Ali moje slike će biti u ovom i narednom postu, a za dalje ćemo videti. Ne znam zašto ali imam potrebu da odmah prekinem sa uvodom, i da počnem sa glavnim delom teksta. Zato, krenimo.

Kao što sam rekla, škola je gotova. I tu je onaj bolji deo. Mogu početi sa redovnim postovima. Naravno neću početi već od sutra, nego od 15-og. 15-og pišem collab sa jednom jako dobrom blogerkom, i to će biti početak redovnih postova. Pisaću svakog dana, naravno ako mogu. Već sam smislila ideje za ceo jun, a za jul ću videti. Ako i vi imate neke ideje, slobodno napišite u komentarima.


Neću pisati teme samo za leto, već će biti puno različitih tema. Potrudiću se da slike u većini slučajeva budu moje, ali ne garantujem vam, jer u leto mi uvek iskrsne neka obaveza, i čak ne stignem napisati post. Ako budem planirala nešto za dan kad budem trebala pisati post (to je svaki dan) potrudiću se da zakažem, ali ako odlučim da negde idem tog dana, neću moći napisati post, pa tog dana nećete dobiti post.


Planiram da ovo leto bude savršeno, pa tako planiram nekoliko putovanja, ali ta putovanja će najverovatnije biti u julu i avgustu. Tada nećete dobijati postove, ali naravno ja ću vas obavestiti. Možda ću napisati nekoliko postova pa da ih zakažem i da ih dobijate na dva ili tri dana, a ako stignem da ih napišem više da ih dobijate svaki dan, ali videću.


To bi bilo sve za današnji post. Nadam se da će vam se svideti svi postovi koje ću izbacivati tokom leta. Imam još nešto da kažem. Primetila sam da se sada sve više i više blogerka vraćaju svom blogu, pa se radujem letu jer tada ima više blogerki i blogera nego u bilo kom godišnjem dobu. U komentarima pišite kako vam se sviđaju fotografije i želite li da vidite još mojih fotografija. Znam da nisu savršenstvo, ali potrudiću ih da usavršim tehniku.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko




You Might Also Like

36 коментара

  1. Анониман13. јун 2017. 20:10

    Fotografije su predivne i ja sam njima oduševljena. Trebala bi češće da ubacuješ svoje slike jer su odlične. Mi nažalost imamo još jednu nedelju u školi, ali ipak sve ocene su mi zaključane i najverovatnije ću završiti šesti razred za odličnim uspehom. Zaista blago vama što ste sada završili, ali mi smo imali da odrađujemo neke dane pa su nam zato produžili školu, inače smo i mi danas trebali da završimo. Jedva čekam naredne postove. ❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Potrudiću se da ih ubacujem češće. Žao mi je zbog još jedne nedelje tvoje škole. I vi ćete završiti i imaćeš puuuno slobodnog vremena. Meni je zadnja nedelja prošla veoma brzo.

      Избриши
  2. Drago mi je da si se vratila, i fotke su predivne ^^
    Uskoro se i ja vraćam na blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam da li si razumela poentu ovog posta, ali ja sam bila tu, nisam pravila pauzu. Ovaj post sam napisala zbog toga što sam htela da vam kažem o izmenama, a ne zato što sam se vratila zbog pauze. Ali izgleda da nisi dobro shvatila.

      Избриши
  3. Odličan post! Jedva čekam da čitam sledeće postove. I meni se završila škola i trudiću se da ovo leto što bolje iskoristim.

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Jako mi je drago što si tako iskoristila.

      Избриши
  4. Koliko sam samo ljubomorna na ove "Škola je gotova" postove, a meni ispiti i fakultetske obaveze skoro pa tek počinju :(( uživajte dok možetee <33

    Usput, naravno da sam se uclanila, pa ako možeš i ti da posjetiš moj blog :)
    Samo perje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentare, draga. Uživaćemo, naravno. I ti ćeš završiti i imaćeš mnoogo slobodnog vremena.

      Избриши
  5. Thanks a lot :D

    super interesting post. Missing my school and college life :D

    NEW REVIEW POST | DONKEY MILK: a BLESSING for your SKIN :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  6. Odlične su fotke i super je post draga! Vreme je se opustiš i iskoristiš svaki trenutak! Uživaj! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  7. Poslednja slika je preeedivna! Svaka čast, ba si talentovana. :) Jedva čekam da počeš često da pišeš. :D Lepo se provedi na raspustu! <3

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Mislim da se ovo još uvek ne može nazvati talenat jer još uvek nije savršeno.

      Избриши
  8. Sjajan post,slike su stvarno odlicneee!!

    http://vjovana2.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Hi dear :)
    You have a really stunning blog :) I'm now following via GFC :)
    If you want take a look at my blog too and follow me back ^_^
    xoxo

    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  10. Thanks a lot :D

    keep it up with this personal posts :D

    NEW OUTFIT POST | Life Update in a Collegiate Style :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  11. Love the photos, follow each other? - let me know on my blog!
    http://imyimyimy.blogspot.co.uk/

    ОдговориИзбриши
  12. Meni škola završava tek iduće sedmice u srijedu, valjda ću nekako izdržati xd Nadam se da ćeš sada još više pisati postove :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nekako ćeš izdržati. Naravno, biće puno postova.

      Избриши
  13. Спасибо за интересный пост в блоге ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. da divno, cula sam da je skola gotova za vas, mogu samo zamisliti koliko ces imati slobodnog vremena :) mudro ga iskoristi :D

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Wow wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D