Moje mišljenje o onlajn kupovini

јун 24, 2017

Jednom sam na mom blogu pisala Moje mišljenje o follow for follow. To vam se mnogo svidelo, i dobila sam puno pozitivnih komentara, i to je jedan od najčitanijih postova. Odlučila sam da pišem nešto slično, i dosetila sam se ideje da pišem o onlajn kupovini. Mnogi od vas naručuju onlajn, sa mnogih sajtova, međutim ja do sada nikad nisam naručivala. Nikad se nisam ni pitala kako se naručuje niti ništa slično. Međutim, stalno čitam vaše postove o tome i stekla sam neki utisak, i želim da ga podelim i sa vama. Ja mislim da nisam u mogućnosti da naručujem jer živim na selu, i ne planiram da naručujem u skorijoj budućnosti, ali ko zna, to se može promeniti. I ne, život na selu nije jedini razlog zbog koga ne naručujem online. Jednostavno to ne želim. Da ne dužimo sa uvodom, krenimo.

Čitala sam mnogo haul i review postova, i skoro svi su imali pozitivan utisak. Naravno, neki nisu bili zadovoljni kupovinom zbog kvaliteta poručenog proizvoda, međutim to je bio redak slučaj. Postoje mnogi sajtovi za onlajn kupovinu kao što su Zaful, SheIn, Gamiss, Rosegal i slično. To su sajtovi gde možete pronaći beauty i fashion proizvode, a Banggood, Born Pretty Store, Ali Expres, Ebay su sajtovi gde možete pronaći bukvalno sve. Ja sam jednom sarađivala sa Zafulom, i hteli su da mi pošalju neku besplatnu odeću da ih reklamiram, međutim ja sam baš u to vreme obrisala blog i saradnja je propala. Uglavnom, ovo nije post o saradnjama već o onlajn kupovini.


Dakle, ja mislim da je onlajn kupovina dobra stvar. Ali ona ima i dobre a i loše mane. Pre svega, dobre mane su joj to što su cene vrlo, da kažem, pristojne. Možete pronaći neku stvarčicu koja kod nas košta upola više nego na tom sajtu. Ali opet, loša mana je to što kvalitet možda nije dobar. Ili može vam doći u oštećenom stanju. Znači, moja preporuka je da ne kupujete ništa lomljivo, ali ako želite možda će vam doći dobro upakovano i da se ne slomi. 

Postoje neki dani kada je sve na sniženju, kada je sve u popustima. To su uglavnom dani kao Black Friday i slično, međutim trenutno Zaful slavi treću godišnjicu, i na njemu možete pronaći dosta popusta. Ako vam se nešto sviđa sa nekog sajta, a ne želite da ga poručite upravo zbog cene, jer mislite da ako je cena niska onda proizvod nije kvalitetan, onda možete posetiti sajt Vloger Review. Tamo imaju recenzije mnogih proizvoda koji se nalaze onlajn, ali i onih koje možete pronaći u nekoj drogeriji. Za ovaj sajt sam saznala na Milicinom blogu Iammilitza.

Dakle, moj utisak je da je onlajn kupovina vrlo korisna. Možete uštedeti novac poručujući onlajn, ali nekada treba da budete oprezni što se tiče onlajn kupovine. Nemojte kupovati šminku sa Instagram i Facebook profila. Mislim na kopije onih poznatih brendova. To su kopije koje mogu naškoditi vašem licu. Kao što sam rekla, ja ne maručujem onlajn, međutim to je jako korisno i moje mišljenje o onlajn kupovini je pozitivno.


I to bi bilo to. Nadam se da vam se ovaj post svideo. Da li i vi naručujete onlajn? Kakva su vaša iskustva? Obavezno pišite u komentarima. P.S. Naredna dva dana a možda i tri neću pisati na blogu, jer je sutra i prepokustra, kao i dan posle toga najveći muslimanski praznik Bajram, pa planiram da za taj praznik budem sa porodicom, pa neću pisati. Vidimo se.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko



You Might Also Like

44 коментара

  1. Eh odlična tea, opet mnogo diskutabilna. Ja trenutno imam jednu saradnju sa stranim sajtom i još uvijek ne znam kako će moje ''online iskustvo'' proći. Sudeći prema pozitivnim kritikama mnogobrojnih blogerica i youtuberki, pretpostavljam da će sve biti okey. No, kao što si i sama rekla tu su uvijek pozitivne, ali i negativne strane. Također bih se složila da ne naraučujemo nikšta što bi se u transportu moglo slomiti. DIvna tema i slike :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Ja volim jedino nakit naručiti online, a sve ostalo, pogotovo odjeća mi je uvijek sumljivo :/

    moonstears

    ОдговориИзбриши
  3. Nema veze gde živiš, sad šalju pakete svuda.
    Nemoj da te to obeshrabruje, nikako. :)
    Postoji rizik kod online kupovine, ali postoji i puno informacija na internetu o većini proizvoda, pa je dobro informisati se pre kupovine. :)

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Znam da pakete šalju svuda, ali jednostavno ne želim da naručujem online iako je veoma korisno

      Избриши
  4. Draga, ovo si jako lijepo napisala. Slažem se sa tobom da je rizično kupovati tako "naslijepo". Ali ima i to svojih prednosti. Ok, ja nemam toliko problema sa veličinama jer obično uzimam najmanju i ona mi je ok. Naravno, trenutno to ne radim jer sam se ugojila, ali čim se vratim na moju kilažu idemo dalje :D. Ono što još mogu dodati, po meni, dobra strana kupovine jeste njihova cijena. Pa sve i da ti se ne svidi uvijek postoji opcija rođendan :D. Ili poklon dragoj osobi. Ionako kupujemo poklone, a zašto da ne iskoristimo mogućnost povoljnije kupovina :D. I kao treću stvar želim da napomenem da to što ne živiš u gradu ne treba da te ograničava. Imaš poštu, mislim dolaze vam pisma i to?! Onda te ne treba da brine ni dostava paketa. Ako šalju običnom poštom to ti poštar donese do vrata, ako šalju brzom poštom onda ti i oni dovezu do vrata ili te kontaktiraju pa se dogovorite. I ja živim na selu, kada nemam obaveza oko faxa, i primam pošiljke bez ikakvih problema. Uh, ja se baš raspisala :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Da, imamo poštu. Ali ta pošta nije u mom selu, već u obližnjoj varošici. Iako mi se mnogo sviđa online kupovina, i nemam neke zamerke, ipak ne želim da naručujem. Ne znam zašto, mislim da je mnogo korisno, ali ne želim naručivati online.

      Избриши
  5. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Nikada nisam naručivala sa stranih sajtova, ali jesam sa domaćih i ostavili su na mene pozitivan utisak. Kasnije ću sigurno isprobati i kupovinu sa stranih sajtova, jer ne mogu znati kako je dok ne probam. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Domaći su puno bolji jer ne mora da se plaća carina.

      Избриши
  7. Divan post mila, slike su prelepe, ja iskreno jako često kupujem online i nikad nisam imala proble. Postoji rizik ali ja lično nikada nisam imala problem ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман24. јун 2017. 22:57

    Takođe živim na selu i nikad do sada nisam naručivala. Jedna moja prijateljica je naručivala onlajn masku za telefon i ona joj kako treba stigla. Pitala sam i neke prijatelje koji su naručivali i oni nisu imali nikakve probleme. Ali, ipak ja ne naručujem onlajn, jer mi je bolje kada sam nešto sama kupim u nekoj prodavnici. Što se tiče praznika u potpunosti te razumem jer ga i ja slavim.❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ni ja ne bih da naručujem jer prvo nemam ni karticu, a drugu neću da rizikujem

      Избриши
  10. Iskrena da budem, nemam neko iskustvo sa onlajn kupovinom, jer sam uvijek bila sumnjičava oko toga da li će mi stići određeni proizvod i čak ako stigne da li će mi odgovarati veličina ili materijal itd. Kao što si već rekla, dobra strana kupovine jesu jako pristupačne cijene, ali ja se ipak držim sigurnog shoppinga u prodavnicama :)

    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Dopada mi se tvoje misljenje , slicno je mom.Iako nikad nisam narucivala online volela bih.♥

    https://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/06/srpskaverzija-serbian-version-zdravo.html -> moj novi post

    ОдговориИзбриши
  12. Mislim da je onlajn kupovina sjajna stvar prvenstveno jer treba samo da se izmerite, odaberete veličinu i to vam stiže bukvalno pred vrata, bez maltretiranja po buticima. Ne naručujem nikad šminku sa takvih sajtova i eto, jedan veliki minus je što se online mogu prodavati fejk proizvodi a ljudi ih kupuju više nesvesno nego svesno.

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ja nemam karticu i ne mogu naručivati.

      Избриши
  13. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post draga <3 narucujem sve zivo onlajn i meni se takodje bas dopada :)

    ОдговориИзбриши
  15. Živim u velikom gradu, tako da mi to ne predstavlja problem. Ali, opet ne naručujem sa onlajn shopova. Prvi, i najveći razlog je što nemam onu platnu karticu, a ako ne sarađuješ sa sajtom, moraš da platiš, logično. Drugi razlog je što su moji roditelji toliko... hmm, kako se to kaže... toliko ne veruju tim sajtovima, da mislim da bi me zaklali da naručim. :D Uvek utripuju da će mi naplatiti tri puta više nego što piše, da će mi stići nešto treće itd. Pričali su mi priču o nekom kolegi (čovek nije ni glup, ni nepismet, šta više, radi u ministarstvu) da je naručio neku majicu valjda, a da mi je stigla kutija soli?! A jednom drugom je umesto mobilnog telefona, stigla cigla?! Znači, zvuči toliko idiotski kad to napipem, ali tako je... Gore sam rekla, čovek je kolega mojih roditelja, rade u istoj kancelariji i dobar im je prijatelj, tako da ne bi lagao. A radi u ministarstvu, nije ni glup ni nepismen pa da naruči nešto bezveze. :/ Nije da ja imam tu neku fobiju, ja bih rado naručila, ali eto... Shvatam da sve zavisi odakle se naručuje.

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvača ti, draga. Da i ja sam čula da je jedan čovek koga poznajem naručio i stiglo mu nešto potpuno drugo. Znam i da ne bi lagao jer mi je rodbina i on naručuje za celo selo jer samo on ima tu karticu. Da, ja živim na selu i nemam ni ja tu karticu, a i roditelji me ne bi pustili da naručujem jer jednostavno može da ne pogodim veličinu, da mi stigne pocepano ili polomljeno, da mi uopšte ne stigne, da mi stigne nešto drugo i da ja u stvari dam novac ni za šta. U redu je ako je saradnja. I da mi stigne nešto pogrešno, nisam ga platila, nema veze.

      Избриши
  16. I ja sam svojevremeno pisala o kupovini preko interneta i savetima koje dajem da bi ista prošla što uspešnije, i taj post je naišao na dobre reakcije tako da je ovo tema o kojoj svakako treba pisati što više jer je ovaj vid kupovine sve zastupljeniji. :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Pa vidim da je i ovaj post naišao na dobre reakcije.

      Избриши
  17. This is so nice! Have a great day!

    BEAUTYEDITER.COM

    ОдговориИзбриши
  18. Slažem se sa tobom. Zaista mogu da se nađu lepe i kvalitetne stvarčice online, a da nisu suviše skupe. Jeste da rizik postoji, ali uglavnom budem zadovoljna poručenim.

    Veliki pozz

    ОдговориИзбриши
  19. Thanks for the interesting post!
    Have a great day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D