Moviemania: The Notebook

јун 21, 2017

Ja mnogo volim da gledam filmove, pa sam odlučila da ih tokom leta odgledam mnogo. Znate da sam odavno počela pisati Moviemaniu, ali retko sam je pisala. Odlučila sam da je pišem češće jer gledam  zaista mnogo filmova. Ostalo mi  je da napišem još nekoliko postova o filmovima koje sam ranije gledala. Kako odavnom nisam pisala Moviemaniu, odlučila sam da je vreme za novi post. Kako sam u aprilu odgledala jedan fantastičan film, a nisam pisala o njemu, odlučila sam da vam podelim moje mišljenje o ovom filmu. U pitanju je film The Notebook. Kao što sam rekla, ovaj film sam odgledala u aprilu. Meni je bio veoma zanimljiv i jedva sam čekala da saznam kraj filma. Ako želite da vidite o čemu je reč, nastavite čitati post.

''1940. godine mlada Eli Hamilton dolazi u gradić Sibruk, koji se nalazi na obali u Severnoj Karolini, da provede leto sa svojom porodicom. Kao tinejdžerka, Eli Hamilton na karnevalu upoznaje lokalnog momka Nou Kalouna. Noa oseća da on i Eli  treba da budu zajedno, iako on radi u mlinu i pripada nižem staležu. Tokom jednog strasnog i opuštenog leta na jugu oni su se zaljubili jedno u drugo. Elini roditelji i Drugi svetski rat uticali su na to da se razdvoje, ali oboje su živeli od uspomene na prvu ljubav. Kada se Noa vratio iz rata, Eli je nestala iz njegovog života, ali ne i iz srca.''


Eli - Eli je bila 17-ogodišnja devojka koja se zaljubila u Nou na karnevalu. Na početku je Noa izvdoio ludorije da joj privuče pažnju, ali ona nije htela da pristane da izađe sa njim. Prvi sastanak im je bio u bioskopu. Na kraju ona donosi najispravniju odluku.

Noa - Noa je bio dečka koji se čak popeo na 'točak' (ono kao London Eye) i držao se samo sa jednom rukom na vrhu 'točka' dok je visio. I tako je visio sve dok nije pristala da izađe sa njim. Izgubiće prijatelja dok su bili u ratu, ali neće zaboraviti na prvu ljubav. Njegov otac je negde na sredini filma takođe umro.

Fin i Sara - Fin i Sara su bili momak i devojka zbog kojeg su se Eli i Noa zaljubili. Noa se družio sa Finom, a Sara se družila sa Eli. Tako su ih oni poveli u bioskop i zbližili su ih. Tako su se oni zaljubili. Fin je poginuo u ratu, a Sara se u filmu ne pojavljuje posle rata.

An Hamilton - An Hamilton je bila majka od Eli. Ona na početku nije odobravala njihovu ljubav, i bila je stroga prema Eli, ali kasnije je odobrila njihovu vezu zato što se setila svoje prve ljubavi.

Džon Hamilton - Džon je bio otac od Eli. On je od početka podržavao vezu Eli i Noe iako je Noa bio siromašan. 

Lon - Lon je bio momak koji je Eli upoznao u bolnici. On je bio njen verenik. Eli ga je puno volela ali kad je videla Noinu sliku u Novinama vratila se u Sibruk. Lon je otišao da je traži, i saznao je za Elinu prvu ljubav.

Celokupno mišljenje o ovom filmu jeste da je film predivan. Kao što sam rekla, jedva sam čekala kraj ovo filma. Mnogo volim ovakve filmove i mislila sam da će film biti tužan. U stvari tužan je na kraju kad... Ma neću vam reći šta će se desiti. Inače, ova priča je priča koju Noa priča Eli kad su ostarili. U stvari, Eli je imala neku bolest i zaboravljala je sve. Mogla se setiti samo ako bi joj Noa pričao tu priču. Ali sećanje bi se izgubilo za pet minuta. Za nih dvoje kraj je veoma tužan, ali za mladog Nou, i mlade Eli kraj je divan.


I to bi bilo to. Nadam se da vam se ovaj post svideo. Meni je bilo veoma zanimljivo da gledam film, a i da pišem ovaj post. Znači, preporučujem ga svima. Film je predivan, svideće se svima koji vole filmove rađene po knjigama Nikolasa Sparksa. Moram pročitati i knjigu jer verujem da je i ona predivna.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

37 коментара

  1. Verovatno sam jedina osoba koja nije pogledala ovaj film. Moraću što pre to da uradim. :)

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Treba što pre da ga pogledaš jer je film FANTASTIČAN.

      Избриши
  2. Obožavam taj film! Također sam mislila da će karj biti tužan, ali nije, to je ipak bio život :)

    Prvi post na mom blogu (10 problema ljubitelja serija): moonstears

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Ovaj film svi hvale, i puno puta sam našla vremena da ga pogledam, ali jednostavno svaki puta mi nešto iskrsne pa ga ne pogledam, sada kad je ljeto sigurno ću ga pogledati ^^
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Predlažem ti da pročitaš knjigu, uživaćeš mnogo više nego u filmu ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj film sam gledala jako davno ali mi je u glavi jos uvek ona scena bake i deke na kraju filma. Film je predivan, veoma romantican i emotivan. Volela bih da ima vise filmova nalik ovom!

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  6. The Notebook je bio jedan od prvih romantičnih filmova, ali i meni lično omiljenih i kada me neko pita za preporuku romantičnog žanra prvo mu ovaj prepoučim. U meni izaziva neka lijepa sjećanja i opsjednuta sam filmom, mogla bih ga pogledati 100 puta. Btw odlična recenzija

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Jako mi se sviđa.
    SREĆAN PRVI DAN LJETA.

    PS. Ako želiš pogledaj moj novi post: http://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/2017/06/wine-and-olive-oil-for-dark-skin-vino-i.html

    ОдговориИзбриши
  8. Sad se osjećam kao da sam pala da Marsa jer nisam pogledala ovaj film. Sigurno ću ga staviti na popis za ovo ljeto. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Treba da ga pogledaš jer je predivan.

      Избриши
  9. Film nisam gledala, ali knjigu posedujem i skoro sam je pročitala. Jedno od boljih dela koje sam ja u životu čitala, zaista divna priča. Pogledaću i film, kad nađem vremena😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Trenutno čitam Najbolje od mene od istog pisca, ali planiram da je pročitam posle ove knjige.

      Избриши
  10. Thank you for visiting my blog and your movie choice is excellent!
    I love this movie and own the DVD!
    Have a good day, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ne znam zašto, ali ovaj film uvijek odlažem da pogledam. Imam neke predrasude da je over rated ali ću ga sigurno pogledati. Ako ništa, kad ne budem imala inspiraciju što gledati, to će sigurno biti ovaj film! Hvala Šehada na preporuci! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Treba da ga pogledaš jer je predivan.

      Избриши
  12. Nice post,
    Follow for follow?
    fashion--twins.blogspot.com
    kisses

    ОдговориИзбриши
  13. Zvuči interesantno. Razmisliću o tome da ga pogledam, mada dosta odskače od tipova filmova koje ja gledam inače. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ni ja u početku nisam gledala ovakve filmove, ali kad sam pogledala jedan odmah sam ih zavolela.

      Избриши
  14. Jaao, sada definitivno moram da pogledam ovaj film. Moja najbolja drugarica i ja planiramo da ga pogledamo već mjesecima, mada se uvijek nekako ispriječi neki drugi film koji pogledamo umjesto ovog. Definitivno je ovaj sledeći na našoj listi, bez odlaganja!:) Divan post, draga ❤

    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Moraš ga pogledati, sa drugaricom ili bez drugarice moraš ga pogledati

      Избриши
  15. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    ОдговориИзбриши
  16. Izgleda kao zaista fantastičan film, ali ga nisam do sada gledala, ali imam u planu da ga uskoro pročitam!♥♥

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Mislim da si pogrešila u pisanju. Treba da ga pročitaš. Nema veze, nije velika greška.

      Избриши
  17. Gledala sam taj film i obooožavam ga! :D Super post♥ Zapratila sam te i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D