Ne volim leto, bila sam vegeterijanac, htela sam da odustanem od bloga | Q&A

јун 30, 2017

I ne znam stvarno šta se dešava, sunčan dan, nema oluje, a opet je nestala struja. Došla je pre otpilike pola sata, a ja tada nisam bila tu i nisam videla da je došla struja i sad kad sam došla, evo me pišem post. Uglavnom, danas je tu malo duži post. U pitanju je Q&A. Znate da Q&A organizujem svakog drugog meseca, a pitanja za ovaj Q&A ste mogli da mi postavite u ovom postu. Nisam brojala pitanja, ali verujem da ih ima mnogo. Mislila sam da će ih biti malo, ali vi ste postavili mnogo pitanja. Mogli ste postavljati i na Asku, međutim tamo niko nije postavio pitanje. Uglavnom, vi ste sva pitanja postavili ovde, i ja sam zadovoljna brojem pitanja, i nadam se da ću stići da na sva pitanja odgovorim na vreme. Imam mnogo teksta, pa ću morati da krenem sa pisanjem.

1. Koje su ti omiljene destinacije i koja mesta bi volela da posetiš?
- Ima ih mnogo, više o tome u ovom i ovom postu. Tamo sam prikazala omiljena mesta koje bih volela da posetim, i neko malo objašnjenje zašto.

2. Gde planiraš da provedeš leto?
- Leto planiram da provedem kući u mom mestu, ići ću u Novi Sada, a da li ću ići još negde ne znam. I da, na putu za Novi Sad ću malo ostati i u Beogradu. 

3. Hoćeš li ići negde na more?
- Ne znam, ako idemo u Novi Sad ne verujem da ćemo ići i na more.

4. Tvoj grad iz snova (grad u kojem bi volela da živiš)?
- To bi bila Barselona, Španija. Oduvek sam želela da živim tamo, prelepo mesto, i plus tamo se nalazi stadion mog omiljenog kluba - FC Barselone.

5. Kad bi mogla da napraviš svoj grad, na kom kontinentu bi bio, u kojoj oblasti, kako bi izgledao i kako bi se zvao?
- Nisam razmišljala o tome, ali evo da odgovorim na pitanje. Bio bi u Evropi, naravno (možda i u Americi), bio bi u Španiji, Katalonija (da mi bude blizu Barselone), pa prva pomisao mi je bila da bude nešto kao gradovi u Americi i slično. Kao New York, Los Angeles i slično. Ne znam kako bi se zvao, nisam razmišljala o tome.

6. Ko ti je idol?
- Mogla bi da ih vam nabrojim na desetine i desetine. To bi mogli biti Ian Somerhalder i Paul Wesley (Damon i Stefan Salvatore)

7. Šta te je navelo na otvaranje bloga?
- Na otvaranje ovog bloga me je navelo ljubav prema pisanju, kao i knjiga Onlajn devojka. Divila sam se Peni kako ume da piše pa sam i ja odlučila da se oprobam u pisanju.

8. Imaš li brata/sestru?
- Da imam i brata i sestru. Tačnije jednog brata i dve sestre.

9. Čaj VS Kafa?
- Volim oboje, ali ipak više volim kafu. Pijem je i ujutro i u podne i noću, uvek mi daje energiju, u bilo koje doba, leti, zimi. Što se tiče čaja njega pijem samo zimi. Tako da ipak biram kafu.

10. Omiljeni blogovi?
- Ne mogu sada da izaberem najbolje, jer su mi svi podjednaki, i sve podjednako volim da čitam.

11. Da li ti roditelji znaju za blog?
- Da znaju, rekla sam im odmah kad sam otvorila blog.

12. Da li planiraš da zarađuješ od bloga?
- Nije mi bitno da li ću zarađivati ili ne sve dok volim ovo što radim.

13. Čime fotografišeš?
- Kad je ovo pitanje bilo postavljeno tada nisam imala svoje fotografije, bile su sa We Heart It-a, a sada fotografišem kamerom telefona.


14. We Heart It ili Pinterest?
- Više koristim We Heart it, međutim koristim i Pinterest kad nemam inspiracije.

15. Šta voliš kod leta, a šta ne?
- Kod leta volim to što je tokom leta letnji raspust, dolazi mi drugarice iz drugih država, imam slobodno vreme, ali i sve to kad se sabere opet mi leto nije baš omiljeno zbog velikih vrućina.

16. Zašto si odlučila da počneš sa blogom?
- Na ovo pitanje sam već odgovorila, pogledajte 7. pitanje.

17. Voliš li da kuvaš?
- Volim da isprobavam nove recepte i da eksperimentišem u kuhinji, iako i ne umem baš da kuvam.

18. Jesi li ikad pobegla sa časa?
- Ne, nikad nisam pobegla, a nadam se da nikad ni neću to uraditi.

19. Da li sviraš neki instrument?
- Ne, ne sviram.

20. Omiljeni blogovi?
- Kao što sam rekla i u 10 pitanju, nemam omiljene blogove.

21. Šta je bila tvoja inspiracija za otvaranje bloga?
- Sva ova pitanja se ponavljaju, pogledajte pitanje broj 7. Ima još nekoliko ovakvih pitanja, pa ista pitanja više neću pisati.

22. Kako dobijaš ideje za postove?
- Najčešće na Pinterestu, nekad se odmorim i slično.

23. Treniraš li išta ili si trenirala?
- Pa nekad idem na treninge fudbala, međutim idem nekad sa drugaricama, ne idem redovno.

24. Jesi li ikad putovala negde izvan države?
- Da, bila sam jednom u Crnu Goru na more.

25. Jesi li ikad razmišljala da budeš vegan ili vegeterijanac?
- Veoma zanimljivo pitanje, nikad nisam stvarno bila vegeterijanac, ali sam ovako u šali sa sestrom bila vegeterijanac na jedan dan.

26. Koje si serije odgledala ili trenutno gledaš?
- Serije sam počela da gledam ove godine. Nisam odgledala nijednu celu godinu, međutim trenutno gledam TVD i PLL.


27. Šta najviše voliš kod sebe?
- Oči i zube xD

28. Kad bi morala da promeniš ime bloga, koje bi to bilo?
- Ne planiram da promenim ime bloga, pa nisam razmišljala o tome i ne znam odgovor na ovo pitanje.

29. Koja je to boja koja te najviše asocita na leto?
- Bila bi to plava ili žuta. ne znam zašto ali da, tako je.

30. Misliš li da će ti se desiti nešto posebno ove godine?
- Ne, ne verujem. Nisam baš te sreće.

31. Koje je putovanje koje ćeš uvek pamtiti?
- Putovanje na more sa školom, plus tata je bio vodič.

32. Da li koristiš neke društvene mreže?
- Ne, osim We Heart It i Pinteresta, kao i Bloglovin' i Ask.

33. Kada bi morala da izabereš neku poznatu ličnost koju želiš da upoznaš, koja bi to poznata ličnost bila?
- Pa definitivno Paul Wesley ili Ian Somerhalder. Jedan od njih dvoje.

34. Da li si se nekada osećala poraženo?
- Da, mnogo puta.

35. Koje je tvoj omiljeni post na tvom blogu?
- Nemam omiljeni post, svi su mi podjednako važni, ali kad bih morala da biram, odabrala bih prvi post, jer je ipak to moj početak.

36. Koja je tvoja omiljena domaća jutjuberka?
- Pratim mnoogo domaćih jutjubeki, a omiljene bi bile Jana, Marija, Lea, Nađa itd.

37. Šta misliš o pesmi Bon Appétit od Katy Perry?
- Volim da slušam pesme od Katy Perry, a ova joj je stvarno dobra.

38. Da li si nekada želela da odustaneš od bloga?
- Pa da, kad sam imala mnogo obaveza i nisam stizala da sve postignem, i nisam stizala da napišem ni post, želela sam da odustanem od bloga.

39. Omiljena serija?
- The Vampire Diaries, definitivno moja omiljena serija.

40. Omiljeno godišnje doba?
- Rekla bih leto, ali zbog velike vrućine, ipak je to proleće.



I mislim da je to to. Bila su više od 40 pitanja ali bila su puno pitanja koje se ponavljaju. Nekoliko puta dok sam pisala post mi je ugasila struja i nestao inernet, ali evo uspela sam da napišem post. Nadam se da vam se svideo, a bila su veoma zanimljiva. Vidimo se.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko



You Might Also Like

30 коментара

  1. Jao super post! I ja obožavam TVD a sada sam počela PLL da gledam :D na sva pitanja si savršeno odgovorila i po nekim stvarima se slažemo. Vidim da je bilo dosta pitanja a ti si na sve lepo odgovorila! <3

    Novi post: http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Uživala sam u ovom postu, volim da saznajem svašta nešto o drugim ljudima. Slažem se sa tobom da su Vampirski Dnevnici najbolja serija na svijetu. Još uvijek nisam odgledala do kraja, ali osjećam veliku ljubav prema toj seriji!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaala ti, draga. Ni ja je nisam odgledala do kraja, ali još uvek je savršena.

      Избриши
  3. Odličan post! I ja gledam PLL, jedna od boljih serija, šteta što je završila. ☺
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Jako zanimljiva pitanja, a i odgovori.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Uživala sam čitajući tvoje odgovore na ova pitanja. Nažalost, verovatno sam propustila taj post gde smo ti postavljali pitanja, ali nadam se da neću propustiti sledeći :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nema veze, ionako je bilo dosta pitanja

      Избриши
  6. Jako zanimljiv post! Volim čitati ovakve postove i uvijek mi je drago kada saznam nešto novo o nekoj blogerici. :) Preporučujem ti da počneš redovito igrati nogomet, osjećaj da treniraš nešto je stvarno divan.

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Rado bih to uradila ali nemam vremena.

      Избриши
  7. Savršeno draga! Iskreno, i mene je knjiga Onlajn devojka inspirisala da započnem sa blogovanjem! Čula sam da ima drugi i treći deo iste (drugi se zove Onlajn devojka na turneji, a za treći nisam sigurna), tako da jedva čekam kada bude stigla i na naše prostore, ako ništa više, makar i na engleskom. Takođe me plava i žuta boja asociraju da leto jer su na neki način prozračne, vesele, žive...

    teen-scorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Da ima i drugi i treći deo. Drugi sam pročitala, a u Srbiji je izašao i treći deo. Zove se Onlajn devojka solira, i planiram da i taj deo pročitam

      Избриши
  8. Super post, jako mi se sviđa. Dosta toga zanimljivog smo saznali o tebi. I moje drugarice obožavaju TVD i dosta toga su mi iz te serije prepričale, a ja nažalost, zbog obaveza, ne mogu da je pogledam. Ako smijem da ti preporučim seriju 13 Reasons Why, serija je jako dobra i poučna, može se dosta toga naučiti na greškama tih likova iz serije. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Da, čula sam za tu seriju i planiram je pogledati.

      Избриши
  9. Super post! Drago mi je da si podjelila nešto više o sebi :D
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  10. Jako je lep post. Ja volim Q&A jer volim saznati šta drugi vole,pa ujedino da li imamo iste ili barem slične osobine. Drago mi je što ćeš ići u Novi Sad. Novi Sad je mnogo lep grad. Nisam gledala TVD trenutno gledam neku drugu seriju ali bilo bi lepo da je pogledam u toku letnjeg raspusta. ♥
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavida ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Trebalo bi je pogledati.
      Naravno pogledaću tvoj blog i učlaniću se.

      Избриши
  11. Sjajan post!Takođe pratim mnogo jutjuberki!Btw. i meni je proleće omiljeno godišnje doba!Mnogo volim ovakvu vrstu postova!♥
    -Ukoliko želiš pogledaj moj blog,značilo bi mi,pratim te,ako želiš uzvrati!♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post, drago mi je da sam saznala neke nove stvari o tebi. I ako možes napiši post o putovanju na more sa školom, jako mi je zapalo za oko da je tvoj tata bio vodič. Jako zanimljivo.
    Ako želiš zaprati moj blog, bilo bi mi drago. ♡

    myminiworldnina.blogspot

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Rado bih to napisala ali to je bilo pre dve godine, i zaboravila sam neke događaje, a nemam ni dobre slike.

      Избриши
  13. Zanimljivi odgovori, valjda ću sljedeći put na vrijeme postaviti pitanja. :)

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  14. Predivan post. Stvarno si uradila zanimljive odgovore. Na neki način jednostavni, a opet interesantni :D

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D