01. јун 2017.

Pregled maja!

Zdravo svima


Dobrodošli u još jedan pregled meseca. Ovog meseca to je maj. Maj je bio predivan mesec, i mogu reći da je prebrzo prošao. Ostali su još 12 dana škole (ne računajući današnji dan) i jedva čekam da počne letnji raspust. Da opet ne pčnem sa tim, napisaću poseban post o tome. I ja ne bih bila ja, kad ne bih nešto izmenila u ovim postovima. Znam da dosta vas voli Quotes postove, pa sam odlučila da ih pišem svakog meseca, i ne - neću ukinuti muzičke postove. Pesme koje sam slušala tokom meseca će biti prikazane u ovom postu, tačnije u pregledima meseca. Postavljaću 5 pesama, da post ne bi postao veoma dug. Želim da kažem da je maj bio predivan mesec, dobila sam mnogo dobrih ocena. Čitala sam mnogo, pogledala sam nekoliko filmova, i najvažnije počela sam da gledam još jednu seriju osim TVD, a koja je to - videćete.

Сродна сликаРезултат слика за dnevnik jedne kljucaonice
Krenimo sa knjigama. Mogu reći da sam pored svih obaveza, uspela pročitati dve knjige. Manje nego prošli mesec, ali sam zadovoljna jer je maj ipak zadnji mesec škole. Mislim nije zadnji jer je jun tu, ali u junu idemo samo 13 dana, ali ja ga računam kao zadnji. Knjige koje sam pročitala su bile stvarno dobre, i zadovoljna sam njima. Prva knjiga je bila knjiga Dnevnik jedne ključaonice od Mine Aleksić. Ovu knjigu sam rekla da moram da pročitam preko proleća i uspela sam. Nisam nešto oduševljena knjigom, ali je dobra. Govori se o tri drugaricama koje se bore za samosalno putovanje na more i konačno ga dobijaju. Ovu knjigu sam najduže čitala - dve nedelje. U nekim trenutcima mi je bila toliko dosadna, da je nisam mogla čitati. Ali na kraju ceo utisak je da je knjiga dobra i preporučujem je onim malo starijim devojkama. Druga a i poslednja knjiga je bila čuvena knjiga Hari Poter i Kamen mudrosti. Zadnji put sam ovu knjigu čitala pre dve godine, i bilo je divno opet je pročitati i podsetiti se. Knjiga je mnogo dobra, mislim da svi znate o čemu se radi. Toplo je preporučujem svima.


Резултат слика за bring it on againРезултат слика за bring it onIdemo dalje, a sada su tu filmovi. Gledala sam takođe tri filma. Gledala sam Bring It On. Taj film ima više dela, a ja sam gledala dva njegova dela. Gledala sam Bring It On: In It To Win i Bring It On: Again Oba filma su predivna, a govori se o navijanju, a onavijačkim takmičenjima. Uglavnom su filmovi predivni, sve preporuke. I treći film je horor film. Uglavnom ne gledam takve filmove, ali drugarica me je terala. U pitanju je film Annabelle. Mislim da svi znate taj film, a govori se o jednoj lutki koju je zaposeo duh devojke po imenu Anabel. Film je jako dobar, ali ko ne voli horore neka ga ne gleda.
Резултат слика за annabelle gif

Što se tiče serija, gledala sam dve serije. Odgledala sam jednu sezonu od obe serije, a u pitanju su TVD i PLL. Da, počela sam da gledam PLL na nagovor nekih od vas. Trenutno sam odgledala samo jednu epizodu, ali nastavljam da je gledam. Obe serije su predivne. Od TVD sam odgledala 5 sezona, i ostale su mi 3, a od PLL sam odgledala samo 1 sezonu. A što se tiče muzike, pogledajte šta sam ja sve slušala tokom maja. Možda se neke pesme ponavljaju sa plejliste, ali ja sam njih najviše slušala.










I to bi bilo to. Nadam se da vam se post, svideo. Ja sam zadovljna ovim mesecom. U komentarima napišite kako ste vi proveli ovaj mesec. 

POSTAVLJAJTE TEME NA KOJE ŽELITE DA PIŠEM JER SE BLIŽI LETO I POKUŠAĆU DA PIŠEM SVAKOG DANA I MOŽE MI PONESTATI TEMA. TE TEME KOJE ĆETE OSTAVLJATI ĆETE MOŽETI VIDETI NA LETO.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


28 коментара:

  1. Анониман01. јун 2017. 17:10

    Prelepo si napisala ovaj post, draga. Ja sam pročitala nekoliko knjiga, ali ništa specijalno. Imam jedno pitanje za tebe. Da li ove knjige imaju pdf izdanju pošto želim da pročitam neke, a posebeno ovu od Nikolasa jer veoma volim način na koji on piše knjige?
    Pre nekoliko meseci sam se odlučila da pogledam taj film Annabelle, ali sam ga na samom početku ugasila. Sada sam dobila ideju da odgledam neki horor film.
    A što se tiče pesama mogu ti reći da slušamo iste pesme, a ja sam zaluđena pesmom od Ed Sheerana, ne mogu da prestanem da je slušam. Takođe volim i pesmu od Justina Biebera - Despasito. Sigurno si čula za nju, jer je stekla veoma veliku popularnost za samo nekoliko dana. ❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa mislim da postoje. Ja ih posedujem pa sam ih mogla pročitati. Dnenvik jedne ključaonice i HP su moje, a knjiga Nikolasa je od moje sestre. Guglaj malo na internetu, sigurno ćeš pronaći. Hvala ti na komentaru. Što se tiče pesme od JB, čula sam za nju, ali je ne slušam, i ne slušam nijednu pesmu od JB jer me mnogo nervira.

      Избриши
  2. Baš je brzo prošao ovaj maj xd, divan post. moram priznati da navedene knjige nisam čitala, ali sam čula za njih i da ima i film ''The Best of me'', naravno od Nicholas Sparksa, imaš ogromne preporuke za gledanje istog :D, a s obzirom da si pročitala i knjigu, možeš da uporediš :D Što se tče filmova pojedine sam gledala. Shakira- majka strane muzike ahhaha xd

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da i ja sam čula i definitivno ću ga pogledati. Što se tiče Shakire slažem se. Nju volim jer je i žena Pique, a ja mnogo volim FCB.

      Избриши
  3. Одговори
    1. Thanks for comment. I love fantasy stories. It is my favorite genre.

      Избриши
  4. Maj je meni, prebrzo prośao. Videvśi tvoj post, samo sam skrolovala i krenula sa panikom, jer je danas 2. jun, a moji testovi su za samo 12 dana.. ali da se vratimo na ovaj post.. od navedenih knjiga čitala sam samo Kamen Mudrosti , tačnije Hari Potera.. i jako mi se svidela knjiga, međutim kako imam samo taj pročitani deo, nije da sam nešto preterano bila uvedena u taj njegov svet. No, planiram pročitati, tačnije nabaviti sve njegove delove, pa ću pokušati nešto preko leta. Od filmova sam gledala samo zadnji, obožavam horor filmove, međutim na moje veliko iznenađenje, možda zbog jako velikih očekivanja, nije mi se dopao.. ne znam, fali tu nečega.

    Sve u svemu, divno.

    Alia's little world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na ovako divnom komentaru. Što se tiče Annabelle, i ja volim horor, a ovaj nije bio toliko strašan. Iskreno, meni nije bio uopšte strašan, iako sam očekivala suprotno. Ali sve u svemu, film je divan.

      Избриши
  5. Love the choices - especially Bring it On :)
    Would you like to follow each other on GFC?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks for this wonderful comment. Bring It On are really good movies.

      Избриши
  6. Dopada mi se ovaj tip postova gdje iznosiš svoje favorite. Ovaj mjesec nisam imala vremena doslovno ni za šta zbog završnih testova i ispitivanja, pa jedva čekam raspust da sve nadoknadim. Super post! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Jako mi je drago što je ovo zadnji mesec škole, jer ću se u potpunosti posvetiti blogu, a imaću vremena i za druge aktivnosti.

      Избриши
  7. Predivan post, baš onakav kakav smo i navikli sa tvoje strane. I da, da ne zapostavim novitete i izmjene ;). Što se tiče knjiga, pored sve ljubavi prema njima, nisam čula ni za jednu od ovih koje si navela, ali me privukla ova ključaonica :D. A kada je riječ o Annabelle moram se složiti da je ovo stvarno jedan dobar horor.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru, draga. Što se tiče knjiga ona je ok, a što se tiče filma on je jako dobar, međutim nije toliko horor.

      Избриши
  8. I love Harry Potter!


    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Kisses
    Elwira Charmuszko

    ОдговориИзбриши
  9. Za mene je maj također bio jako uspješan mjesec, ali jedva čekam da završi škola jer ne znam koliko ću još moći izdržati ovim tempom. Inače, jako mi se sviđa tvoj muzički ukus, slušamo sve iste pjesme haha. Pročitala sam sve dijelove Harrya Pottera i te knjige su uvjerljivo moje omiljene knjige koje su mi obilježile čitavo djetinjstvo. Anabelle sam pogledala. Nakon filma sam bukvalno sklonila sve lutkice s police u sobi, sve su mi djelovale nekako zločesto lol. Ne preporučam takve filmove xd. Drago mi je da gledaš TVD i PLL, to su sjajne serije :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovako divnom komentaru, draga. Drago mi je da je tako, a Harry Potter je najbolja knjiga ikada, tačnije najbolje knjige. Što se tiče Annabelle, meni nije bio toliko strašan, ali opet i ja sam sklonila sve lutke.

      Избриши
  10. Great music choices. I also have read a lot of Nicholas Sparks books and enjoy them.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post! Citala sam Hari Potera (naravno), ali ove druge nisam.Taman si mi dala ideju :D
    http://glamvoyagediaries.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Maj mesec je prebrzo prošao! Ali neka je, ostalo je još 10ak dana do kraja škole! :D Imamo prilično sličan ukus što se muzike tiče. Slušam sve pesme koje si ti navela gore, pogotovo Martin Garrix-a, Shakiru i Edd Sheeran-a. Film Annabelle ni ne pomišljam da gledam jer mrzim horor filmove. Šta je tu lepo istraumirati se i izvrištati, ako već može da se odgledala neka lepa komedija? :D Divan post draga♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovako divnom komentaru. Drago mi je da imamo sličan ukus. Što se tiče Annabelle filma, ni ja nisam planirala da ga gledam, ali moja drugarica je navaljivala i pogledale smo ga zajedno. Uostalom, nije toliko strašan.

      Избриши
  13. Zanimljiv maj bez sumnje :-) Hvala ti na komentaru koji si ostavila na mom blogu i na praćenju. Uzvratila sam sa velikim zadovoljstvom :-*
    Cmok

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na komentaru i na praćenju. Mnogo mi znači kad me prati neka blogerka poput tebe

      Избриши
  14. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D