Quotes - June

јун 29, 2017

Ne znam šta se dešava, ali mi opet nismo imali struje. Mislim, znam zbog čega je to bilo, duvao je vetar. Mislim, malo da počne da duva vetar i odmah struja nestane. I kad je došla, ja sam tad već bila u šetnju sa drugaricama, i evo sad sam došla pa kažem da treba da napišem post, dok opet ne nestane. Kako god, za danas je opet tu novi post iz rubrike Quotes. Opet su tu 20 citata, kao i obično. Uvek sam ih tražila na internetu, odnosno na Google slikama, međutim ovog puta sam ih pronašla na We Heart It-u, i zato odmah idite tamo jer imaju mnogo kvalitetnih citata, koje vrede pročitati. A ako iz nekog razloga ne možete posetiti We Heart It, čekajte sledeći mesec jer će i tad biti citati sa WHI. Uglavom, znam da su mi postovi sve kraći i kraći, a leto je - imam dosta vremena. Međutim, meni je tako zaplanirano. Sada će biti nekoliko postova, onih malo dužih, pa ću vam tako nadoknaditi sve to. Ali ako ja nastavim da ovako pišem uvod, onda ću vam sve nadoknaditi sa ovim uvodom. Zato je najbolje da krenemo.





















I mislim da je to, to. Ja sam se potrudila da citati budu što zanimljiviji, a nadam se da vam se svideo. Znam koliko volite ovu rubriku, pa je zato pišem svakog meseca, dok rubriku Music playlist pišem u okviru posta Pregled meseca. Ne zaboravite da učlanite u moj blog, i da komentarišete. Vidimo se.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

18 коментара

  1. Thanks a lot :D

    nice quotes my friend. super inspirationals!

    NEW DECOR POST | Gives Life To SMALL SPACES.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  2. Super si citate odabrala! Sad si me dodatno zainteresovala za aplikaciju We heart it.

    https://sofijasjourney.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako volim ovakve postove, i čitati i pisati ih. Sviđaju mi se ovi citati, stvarno si lijepe odabrala. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Super citati, draga! Najviše sam se pronašla u drugom, štaviše to mi se i desilo. :D Ljudi se menjaju kako odrastaju, nema tu nikakve filozofije. Jednostavno, ne možemo zauvek biti tinejdžeri.

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  5. Predobri su citati, ja ih uvek nalazim na tumblru ali izgleda da moram da posetim i WHI. :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Svaki put jedva čekam ovu tvoju rubriku sa citatima i uvijek ih spremim u galeriju dosta :* Super odabir!
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Predobri citati, neki su mi se posebno dopali..
    Odlična rubrika! :)

    milicabimperfect.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  9. love all of these quotes <3


    lets follow for follow ?

    OOTD NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D