Rosegal Beauty Wishlist

јун 28, 2017

Znam da su wishliste nekima jedni od omiljenih postova, ali postoje i one osobe koje čitaju moj blog a ne vole ovakve postove. Zato se ja trudim da uskladim postove, da ima za svakoga ponešto. Ne radim mnogo često wishliste jer ni ja ne bih volela da na jednom blogu čitam svaki drugi post wishlistu. Zato se trudim da wishliste pišem ređe, jer stvarno nekada postaju dosadne. A zato ja pokušavam da wishliste učinim i boljim, i zabavnijim za čitanje. Međutim ovog puta neće biti nikakvo objašnjenje uz wishistu, ali će biti malo više proizvoda nego kod obične wishliste. To je zato što nemam mnogo vremena da napišem post. Imam neke obaveze, pa zato. I mislim da je ovo prvi beauty post na mom blogu. Mislim da sam do sada pisala sve fashion i lifestyle postove, a kako je moj blog i beauty ja sam odlučila da napišem i neki beauty post. Jednostavno sam imala ideje samo za lifestyle i fashion postove, a kad bi mi pala neka ideja za beauty, dosetila bih se neke bolje za prethodna dva tipa postova. Da ne odugovlačimo previše, krenimo.

Makeup Brushes
Beauty Blenders
»3 Pcs Multipurpose Makeup Sponges«
»4 Pcs Gourd Shape Makeup Sponge«

Makeup and Other
»15 Colors Professional Salon Makeup Party Contour - Complexion - 1«
»Beauty BB Cream Foundation Concealer Isolation Sunscreen Whitening Makeup - Ivory Color«
»Acrylic Storage Makeup Organizer - Transparent«


I mislim da je to sve za današnji post. Ja sam pokušala da vam predstavim što više proizvoda i što više stvarčica, međutim žurim, imam neke obaveze. Sve u svemu, sutra će izaći još jedan Quotes post, a prekosutra će izaći odgovori za Q&A. Vidimo se.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

24 коментара

  1. The brushes are amazing dear. Love this contour pallete!

    NEW TIPS POST | 15 Tips to BUY WELL in the sales.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  2. Wow, ovo bi definitivno mogla biti moja wish lista :-) Super sve izgleda.
    Cmok

    ОдговориИзбриши
  3. Super su stvarčice. Slažem se da previše wishlist-i guši, ali ti svakako nisi ni približno tome. :)

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    ОдговориИзбриши
  4. Čini mi se da si malo preuređivala dizajn bloga. Naslovnu fotografiju? Izgleda mi drugačije, ali lepo. Post je sjajn, ove četkice obožavam!

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična lista želja! Najviše mi se sviđaju blenderi. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Sve mi se dopada, ali cetkice su fenomenalne :-)
    Hvala ti na komentaru, zapratila sam te preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti <3

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. кисти симпатичные ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super wishlist! Nema veze što si bila u žurbi, post je svejedno ispao savršen! ❤

    teen-scorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Wishlista je super. Već imam ove šarene, male beauty blendere i stvarno su dobri :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ja, kao neko ko je opsjednut šminkom moram priznati da sam očarana odabranom kolekcijom. Ove četkice su sve *.*

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D