Šta raditi ovog leta - Collab sa Katarinom

јун 15, 2017

Danas je 15. jun. Zvanično je počela letnja serija postova. Letnju seriju postova sam htela početi nekim posebnim postom, pa sam odlučila da radim collab sa nekim. Pitala sam Katarinu sa blog Dear Miss Modern da radimo collab i ona je pristala. Dogovorile smo se da radim post na temu Šta raditi ovog leta. Inače, Katarina je sjajna blogerka i obavezno idite da pročitate njen post i ako niste učlanite se u njen blog. Katarina je jedna jako divna devojka, i jako mi je drago što sam odlučila da nju pitam da radimo collab. I ovog puta su slike moje, tako da se nadam da će vam se svideti. Ako vam se moje slike sviđaju, obavezno komentarišite da bih znala da li da nastavim postavljati moje slike. 

1. Zdrava iskrana i vežbanje
Ako niste ispeli da preko proleća skinete koji kilogram da bi ste izgledali sjajno preko leta, možete to raditi i tokom leta. Ako idete negde na more negde u sredini ili na kraju leta, onda možete da mesec dana ranije počnete da vežbate. Možete da vežbate pola sata, a ako želite više i iskoristićete vreme u najboljem smislu. Tokom leta treba obratiti pažnju na ishranu, i hraniti se zdravo. 

2. Kampovanje
Ima li ičeg lepšeg od kampovanja sa prijateljima. Pronađite savršeno mesto, neka ne bude neko mesto u divljini. Postavite šator, ili možete spavati napolju. Provedite se kao nikada do sada, a možete kampovati i nekoliko dana. 


3. Osvežite svoj ormar
Osvežite svoj ormar. Idite u veliki letnji šoping. Zamenite sve zimske stvari sa letnjim, promenite malo boje u ormaru. Idite u šoping sa prijateljicom ili mamom, sestrom. I to je dobar način da provedete letnji raspust. Kupite nešto za sebe, nagradite svoj trud preko cele školske godine.

4. DIY projekti
Kad smo već kod osvežavanja ormara, zašto ne renovirate sobu. Mislim ne da krečite sobu, da kupujete nov nameštaj. Mislim, ako ste planirali možete i to, ali ja mislim na pravljenje DIY projekta. Napravite DIY projekte i vreme će vam proći, a soba će vam dobiti novi sjaj.


5. Prijatelji
Ako ste cele godine imali obaveze oko škole, i niste uspevali da izađete tokom školske godine, zašto to ne uradite tokom leta? Izlazite u grad sa prijateljima, zabavite se. Šetajte, vozite bicikle, rolere i ostalo. Idite u luna park (ako ga ima u vašem mestu), u zoo, ili jednostavno idite u neki kafić da popijete sok ili pojedete sladoled.

6. Otkrivanje novih mesta
Sigurna sam da vaš grad ima mnogo mesta koje niste otkrili. Sigurno postoji dve ili tri poslastičarnice u koje niste bili. Restorani, prodavnice, tržni centar. Posetite sva nova mesta koja do sada niste posetili. Možda će tokom leta otvoriti nešto novo, pa možete da posetite to. 


7. Kuvanje
Kuvanje je jako zabavan način da ubijete dosadu. Isprobavajte nove recepte, pravite slatkiše i ostalo. Pozovite prijateljice i eksperimentišite. Možda ćete napraviti nešto ukusno, i možda će vam to postati redovan obrok. Ako imate blog, taj recept koji će vam se možda svideti možete podeliti na blogu.

8. Filmski maraton
I ovo je moje omiljeno. Filmski maraton. Pronađite neki film sa više delova 5, 6 ili više. Na primer Hari Poter. Pokušajte da sve delove pogledate u jednom danu. Pozovite prijatelje pa to možete raditi i noću. Napravite kokice, kupite sokove, možete kupiti i picu, sladoled (poželjno je da kupite porodične ili da kupite onaj u čašicama da se ne bi otopio). Uz to, možete napraviti i pidžama žurku.


I to bi bilo sve za današnji post. Želim da se još jednom zahvalim Katarini na saradnji, i veliko HVALA što si pristala da radimo collab. Videla sam kako predivno pišeš i želela sam da radimo collab zajedno. Ako niste do sada, obavezno posetite Katarinin blog koji se zove Dear Miss Modern. Ima veoma zanimljive teme, i verujte da će vas katarina veoma zabaviti.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

28 коментара

  1. Jao predivan post draga, sve je jako lepo napisano! Mnogo mi je drago da smo uradile collab post, hvala ti na svim lepim recima i hvala sto si me pitala za saradnju! Zaista mi je bilo zadovoljstvo. Nadam se da cemo u buducnosti jos saradjivati. I da, nastavi da postavljas svoje fotografije, divne su! :) ♥♥

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Naravno da ćemo nastaviti saradnju, bilo bi mi drago. Hvala tebi što si pristala na saradnju.

      Избриши
  2. Анониман15. јун 2017. 20:20

    Ideje su super i svima će sigurno pomoći. Meni je tokom leta uvek dosadno, jer ne mogu da izađem napolje jer su vrućine prevelike. Zato oko 18-19h zajedno sa prijateljicama idemo da šetamo a nekada sakupljamo i šumske jagode. Nekada napravimo i piknik. Tokom leta takođe volim da sedim noću na terasi i da razgovaram sa sestrama od tetke. To su mi najbolji trenuci koje provodim tokom leta. Mislim da su ove fotografije tvoje i moram ti reći da su zaista predivne. Jedva čekam postove koji slede. ❤❤

    ОдговориИзбриши
  3. Upravo sam pogledala i njen post, divan vam je collab, a i tema :D Moram priznati da i sama planiram uraditi ove stvari koje si i sama navela. Btw raspust ne može proći bez filmskih maratona (mislim da je to kod svakog tako)

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Sjajne ideje :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Meni su bas poceli ljetni praznici tako da cu se svakako posluziti ovim idejama :)

    Nova sam pa bi mi dobro dosla podrska:
    fashikilla.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Great post dear :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  7. Koliko god da čitam ovakvu vrstu posta ili gledam video i vidim odlične ideje, nikad ih ne upotrijebim. Ljeto mi prođe onako, u prazno.
    Ali nadam se da ću se ovaj put poslužiti tvojim savjetima.
    Divan post.


    Novi post;
    http://adnnaacorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. U najvećim slučajevima i kod mene je bilo tako, ali ovog leta probaću nešto od navedenih.

      Избриши
  8. Blog ti je jako lep, dopada mi se kako izgleda. Post je super, slike su baš lepe. Imaš novpg pratioca :)

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Otprilike slični planovi, omiljena su mi istraživanja grada i serije/knjige :D

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post, draga Šehada. Za leto žlim da otkirijem novi restoran sa girosima u mom gradu. Pre puno vremena mi se prijeo giros, pa sam ukucala na netu, i otišla tamo gde mi je prvo izašlo. Lepi su im girosi, ali bih probala nove, što da ne? :) Hvala za ideju.

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  11. Предлагаю дружить блогами

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post i odlične ideje, ja trenutno samo gledam serije i filmove te čitam jer mi je ruka u gipsu i nemam mogućnost što pametnije raditi, ali veselim se odlasku na more s najboljom prijateljicom čim ga se riješim :D

    Molim te, ako imaš vremena, da pogledaš moj novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/06/moje-prvo-erasmus-iskustvo-slovenija.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Korina. Žao mi je zbog tvoje ruke. Brz oporavak.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D