Summer bucket list!

јун 22, 2017

Kao što znate leto je konačno počelo. A počeo je i letnji raspust. Za neke odavno, a za neke pre samo par dana. Ja se još uvek nisam navikla na letnji raspust, i nemam osećaj da je on počeo, ali znam da kad mi dođu drugarice iz drugih država, ludo ćemo se zabaviti. Zato sam odlučila da napravim malu letnju bucket listu. Mnogo volim da pravm ovakve liste, i da posle na kraju određenog vremena da vidim šta sam to uradila. Ova lista neće biti mnogo ddugačka, jer ne planiram da uradim mnogo toga, ali verujem da ako sledim ovu listu, ako uradim sve sa ove liste da će mi biti mnogo zanimljivo i jedva čekam. Još uvek nisam smislila šta treba da uradim, i verujem da ću sve smisliti dok pišem post, i sad mi dolaze ideje šta da pišem, pa da ih ne bih izgubila, najbolje je da počnemo.
Btw. uz svaku stavku šta želim da uradim će ići kratko objašnjenje da bi ovaj post bio što zanimljiviji.


U POTPUNOSTI SE POSVETITI BLOGU
Ovaj cilj je meni najvažniji, pa sam ga zato postavila prvog. Inače, odlučila sam da pišem svakog dana (ukoliko sam u mogućnosti).

OTIĆI NA JEDNO KAMPOVANJE
Ovo mi zvuči jako uzbudljivo, i želim ići na barem jedno kampovanje, bilo to sa prijateljima ili porodicom. Stric mi je rekao da ćemo možda ovog leta ići, ali opet videćemo.

HRANITI SE ZDRAVO
Ja ovog proleća se nisam trudila da smršam, jer mislim da je moje telo, savršeno i želim to sačuvati, pa ću se potruditi da se hranim što zdravije. Ali, naravno neću odbaciti sladolede.

NAPRAVITI SLEEPOVER SA PRIJATELJIMA
Leto je godišnje doba koje je pogodno za pidžama žurke. Želim organizovati ili da neko drugi organizuje sleepover i da se ludo zabavimo.

ČITATI KNJIGE I GLEDATI FILMOVE I SERIJE
Ovo je nešto što mnogo volim da radim, ali pored svih ovih stavki ne verujem da ću mnogo čitati i gledati filmove i serije.

OTIĆI NA BAREM JEDNO PUTOVANJE
Volim da putujem, i odlučila sam da ovog leta odem na barem jedno putovanje. Mislim da će to jedno putovanje biti u Novom Sadu, ali ću možda ići i negde drugde.

POSETITI ZOO
Mnogo volim životinje, i odlučila sam da ovog leta posetim zoo. To odavno nisam radila. Mislim da sam u Zoo zadnji put bila pre 3 godine, i odlučila sam da ove godine ponovo idem.


UPOZNATI NOVE OSOBE
Volim da stičem nove prijatelje, pa sam odlučila da jedna stavka na ovoj listi bude o upravo tome. Želim upoznati neke nove osobe.

PRAVITI MNOGO DIY PROJEKTA
Želim praviti mnogo DIY-eva. Hoću preurediti sobu, pomoću DIY-eva, ali u avgustu ću pokušati neke DIY-eve za školu.

IGRATI PO KIŠI
I sada slede neke malo čudnije stavke. Želim da igram po kiši. To mi je mnogo lepo, izgleda lepo dok gledam kako to drugi radi, pa ću i ja pokušati. Naravno, ako leti bude kiše.

POPETI SE NA DRVO
Verovali ili ne, ja se nikad nisam popela na drvo. Mnogo puta sam se pela po zidovima, ogradama i slično, ali nikad se nisam popela na drvo. Želim da to tokom leta uradim.

GLEDATI IZLAZAK I ZALAZAK SUNCA
Zalazak sunca sam mnogo puta gledala, ali nisam nikad gledala izlazak. Msm, gledala sam izlazak kad idem u školu, ali ovog puta želim da to bude leti.

NAPRAVITI DOMAĆI SLADOLED
Želim da tokom leta kuvam, i videla sam da u prodavnici postoje onaj prah za pravljenje domaćeg sladoleda. Želim to isprobati, i napraviti domaći sladoled.

DOŽIVETI NAJBOLJE LETO IKADA
Želim da mi ovo leto bude nezaboravno, i da mi bude najbolje leto ikada. To kažem svake godine, i uvek mi leto prođe isto, ali ove godine želim da bude drugačije.


I mislim da je to sve za današnji post. Nadam se da vam se svideo. Prikazala sam vam 14 stavki ove liste, ali naravno ima ih još više. Uradiću ih i ove i one koje nisam prikazala ovde, u ovom postu. P.S. Nadam se da vam se slike sviđaju.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

38 коментара

  1. Odličan post draga! Nadam se da će ti ovo ljeto biti najbolje do sada i da ćeš sve ove stvari i ostvariti ^^
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Nadam se da ćeš zaista doživeti najbolje leto do sada! :)

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    ОдговориИзбриши
  3. Vjerujem da ćeš puno stavki napraviti s ove liste, a i sigurno ćeš se i ludo zabaviti :)

    5 problema koje će samo ljubitelji serija razumjeti na: moonstears

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiv post! Inspirisala si me da ja napravi ovakvu listu na mom blogu pa na kraju da vidim šta ću ispuniti.Dopadaju mi se sličice koje su ubacivala. Nadam se da ćes sve ispuniti što očekuješ.♥

    http://goldenglowbymr.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Slobodno napiši ovakav post, veoma je zanimljivo.

      Избриши
  6. Odličan post! Nadam se da ćeš ostvariti sve sa ove liste! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22. јун 2017. 16:44

    Iskreno se nadam da ćeš uspeti da ostvariš sve ove ciljeve. Meni ce neki od ovoh nalaze na mojoj listi, pa valjda ću uspeti da ih sve ispunim. Meni se danas završila škola,tako da ću sada nekoliko dana odmarati. Ja sam se nekoliko puta penjala na drvo i veoma je zabavno, moraš to pokušati. Kada sa prijateljicama pravimo piknik uvek se penjemo na drva. ❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. U mom mestu ima mnogo drva, a ja se nikad nisam popela. Čudno.

      Избриши
  8. Divan post mila, slike su prelepe, želim da ti ovo leto bude za pamćenje ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Divna ti je lista, nadam se da ćeš uživati pri obavljanju navedenih stavki. :)

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam dugo bila prisutna i skoro da sam zaboravila kako je to divno citati tvoj blog. Ciljevi su ti genijalni i bas bi mi bilo drago kada bi isla na neko putovanje ili kampovanje jer nekako to su i moje zelje.💕💕


    Olivanda.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Na putovanje ću ići sigurno, dok za kampovanje - videću.

      Избриши
  11. Želim svima nama najbolje ljeto ikada. Ako moje ljeto ove godine bude upola dobro kao ono 2015. bit će super! Želim ti da sve ovo ostvariš i da se super provedeš! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post draga <3 nadam se da ces istrajati u ciljevima ;) drzim ti fige :)

    ОдговориИзбриши
  13. Ja obožavam ovakve tipove postova i zato sam presretna što sam imala priliku pročitati ovaj, podudaramo se dosta. :)
    Btw. Bila bih ti jako zahvalna kad bi se pretplatila na yt kanal moje naj prijateljice https://lovedisneyhr.blogspot.hr/ i mene, za koji dan izbacujemo prvi video.
    https://www.youtube.com/channel/UCDTsT8dFnQ6jKm-zV8mkxrw?app=desktop <3 Hvala unaprijed!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na divnom komentaru, draga. Naravno, učlanila sam se. Jedva čekam nove videe.

      Избриши
  14. Ja tako ponekad ostanem budna celu noć pa gledam i izlazak i zalazak, ali i noć. :) Preporučujem ti svakako. Još ako imaš lep pogled sa terase, kroz prozora... Inače, na moru je to još bolji doživljaj. :D

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Da, videla sam zalazak sunca na moru, ali nisam videla izlazak.

      Избриши
  15. Ohh I would love to visit the zoo. Haven't been to one in a long time.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  16. Ciljevi su ti zakon. Želim ti da ih sve ostvariš i da se zabaviš ovog ljeta do kraja. Uživaj i ostvati sve ovo ovoga ljeta! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Predivan post draga moja, jako mi se dopada i tvoj izgled bloga, prosto je divan <33! Sto se tice bucket liste jako mi se dopada <33!

    ОдговориИзбриши
  18. Divne sugestije. Kampovanje je definitivno na mojoj listi želja, nadam se da ću ovoga ljeta uspjeti i to ostvariti xo


    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D