Summer TAG

јун 07, 2017

Tagovi su jedna od mojih omiljenih vrsta postova. Volim da ih radim, iako ih ne radim toliko često. Volim da odgovorim an pitanja, i ovo je savršeni post kad ne znaš šta da pišeš. Ali i kad želiš zabaviti svoje čitaoce. Ja volim da čitam tagove, i kad vidim da je neko objavio post ove tematike odmah ga pročitam i komentarišem. Kako se bliži leto, odlučila sam da radim Summer Tag. Prošlog godišnjeg doba sam takođe pisala tag, a u pitanju je bio Spring Tag, pa mi ovo može biti ka neka rubrika, koju pišem za svako godišnje doba. Ali da ne dužimo, krenimo. Za ovaj tag me niko nije nominovao već sam ja odlučila da ga radim. Krenimo.

1. Zbog čega voliš leto?
 • Pa postoje mnogi razlozi,a jedan od njih je letnji raspust. Letnji raspust čekam cele godine, a još neki razlog je to što ima više sunčanih dana. Više volim kad greje sunce, nego kad veje sneg ili kad pljušti kao iz kabla. Volim leto zbog prijatelja koje dolaze u naš kraj samo u tom delu godine. I da, volim leto zbog sladoleda ^_^ To su neki razlozi ali ih ima puno više.

Резултат слика за summer tumblr photos

2. Da li koristiš kremu za samopotamnjivanje, ideš li u solarijum ili se sunčaš prirodnim putem?
 Ne koristim kreme za samopotamnjivanje, već koristim obične kreme za sunčanje. Što se tiče solarijuma, ne korima loš za kožu, i ne preporučujem ga nikom. Mislim da je bolje ka to radimo prirodnim putem, pa zato to radim češće.

3. Omiljeni lak za nokte?
 • Nemam neki omiljeni brend, ili tako nešto, a što se tiče boje definitivno su to svetlije nijanse. Meni se svetlije nijanse baš sviđaju i mislim da su one idealne za leto. Najlepša boja za mene je svetlo roza ili bela. Njih najviše volim, a ponekad se tu nađe i crvena. Što se tiče mat lakova, njih ne koristim jer ne izgledaju dobro na mojoj ruci, dok na devojkama sa Tumblr-a izgledaju predivno.

Резултат слика за white summer nail polish tumblr

4. Omiljeno piće tokom vrelih letnjih dana?
 • Kad su u pitanju vreli letnji dani popila bih sve što je hladno. Ali tokom leta više preferiram da pijem smutije i milkšejkove. Posebno od banane. Oni su mi omiljeni, ali volim i od maline - naravno sa šlagom na vrhu.

5. Komad odeće koji najčešće nosiš?
 • Pa najčešće nosim majice, ali volim da nosim i haljine. Haljine nosim kad je toplije, a za ona svežija leta, volim da nosim i helanke. A volim da nosim i šorceve i majice. Omiljena kombinacija.

Резултат слика за summer fashion

6. Omiljena aplikacija tokom letneg raspusta?
 • Pa šta bi moglo da bude. Znam da većina vas očekuje da kažem Instagram, međutim ne. Ne koristim Instagram, ali moja omiljena aplikacija bi definitivno bila We Heart It. I da, i YT. Volim da gledam slike sa We Heart It-a, ida skinem poneku za pozadinu telefona. A često gledam i YT.

7. Omiljeni letnji film?
 • Pa gledam mnogo filmova tokom leta, a omiljeni.. Hm.. Pa mogao bi biti Teen Beach, ili Teen Beach 2. Ne mogu da se odlučim između oba dva. Predobra su oba.

Резултат слика за teen beach  tumblr

8. Omiljeni letnji beauty proizvod?
 • Beauty proizvod! Pa ne znam, možda neka maskara ili labelo. Baby Lips? Ne. Pa odlučiću se za kremu za sučanje, jer nju koristim svakog sunčanog dana.

9. Omiljena aktivnost tokom letnjeg raspusta?
 • Pa definitivno je to SPAVANJE.. Šalim se. Volim da tokom letnjeg raspusta idem u šetnju sa drugaricama. Radim i vežbe i idem na trčanje, ali omiljena aktivnost mi je odlaženje u šetnje.

Резултат слика за summer life tumblr
10. Omiljeni proizvod za usne?
 • Pa tokom leta, usne su mi veoma suve, pa koristim labela. Koristim i karmine i sjajeve, ali karmine retko, za neke proslave i ostalo. Ali definitivno labelo, jer ga koristim svakog dana ujutru i uveče.

I mislim da je to to. Završio se još jedan post, i ne mogu da verujem da je ostalo još 4 radnih dana škole. Do kraja 6 dana, ali 2 neradna. Jedva čekam da počne letnji raspust. DA VAM NAGLASIM DA NE ZABORAVITE POSTAVITI PITANJA ZA Q&A, KOJI SE NALAZI NA OVOM LINKU.



Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko




You Might Also Like

18 коментара

  1. Super post! Ja sam jedna od osoba koja obožava čitati tagove, tako da mi je ovaj i više nego odličan. Jedva čekam ljeto ^^
    This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. super tag.. znam da vi skolarci obozavate ljeto zbog praznika, ali ja iskreno ljeto ne volim nikako, samo zbog silnih vrucina.

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da volimo ga baš zbog toga, ali ni ja ne podnosim velike vrućine.

      Избриши
  3. Divan tag, saznali smo puno toga o tebi!
    Ja obožavam leto zbog sunčanja i plivanja, generalno zbog vremena koje provodim na plaži.
    A ne volim zbog nesnosnih vrućina.

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    ОдговориИзбриши
  4. Super tag. :) Takođe volim WHI, pogotovo letnje slika, ali ne preuzimam pozadine sa njega. Uvek mi stoji čisto crna. A mat lakove obožavam. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ja više volim šarene pozadine. Mat lakove i ja volim mnoogo.

      Избриши
  5. Lovely summer post. I love this season for the sunshine, the good times and the pretty/bright clothing.
    I'm already following you :)

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan tag. I ja obožavam ljeto, ali i smutije :D. Iako nisam pretjeran ljubitelj tagova ti si ovaj napisala jako interesantno i stvarno sam uživala u čitanju. Pitanja su jako interesantna, a odgovore si napisala tako da nisam mogla stati sa čitanje :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Za razliku od tebe ja mnogo volim tagove, i mnogo volim da ih radim, jer većina imaju veoma zanimljiva pitanja.

      Избриши
  7. Ja sam veliki ljubitelj ljeta, valajda zato što sam rođena baš na ljeto i što imamo mnogo slobodnog vremena, ovaj tag je divan i imam par pitanja za QA:
    -Omiljeni blogeri?
    -Najveći cilj na blogu?

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман10. јун 2017. 21:15

    Predivan post, draga. Leto je meni jedno od omiljenih i dražih godišnjih doba, tako da sam uživala dok sam čitala ovaj tvoj post. Veoma volim da čitam tagove, nije bitna vrsta. Ja sam instagram skoro otvorila i po meni je veoma dobar, a ranije sam i WHI koristila, a sada ga uopšte i ne koristim. ❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru, draga. jako mi je drago da ti se svi]a, ali ja ne plairam da uskoro otvorim IG.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D