04. јул 2017.

13 reasons why I love summer

Zdravo svima


Sigurno ste svi čuli za seriju 13 reason why. Serija koja je izašla u martu (valjda) ima 13 epizoda i može da se u pogleda u jednom danu. Ja je još uvek nisam pogledala, ali planiram da je pogledam. Kako god, ja sam čitala puno vaših recenzija i došla sam na ideju za novu rubriku. U pitanje je rubrika pod istim imenom '13 reasons why', ali da dodam još nešto kao na primer što sam dodala u ovom postu 'I love summer'. I pun naziv glasi '13 reasons why I love summer', odnosno 13 razloga zašto volim leto. Nadam se da ste shvatili o čemu je reč. Dakle, u ovom postu ću vam pisati o razlozima zašto volim leto, i biće ih 13, a ako imate neke posebne želje za sledeći post ove rubrike slobodno pišite u komentaru a ja ću se potruditi da vam ispunim želju, ako sam u mogućnosti. Mislim da ovo neće biti dugačak post, ali ja ću se potruditi da vam bude zanimljivo dok ga čitate.  Nadam se da vam se slike sviđaju. :D Krenimo

13 reasons why I love summer / 13 razloga zašto volim leto

1. Prvi razlog zašto volim leto je sigurno letnji raspust. Tada imam višak vremena i mogu raditi šta god hoću. Mogu se posvetiti blogu, gledati seriju, filmove, čitati knjige, isprobavati nešto novo i ostalo.

2. Drugi razlog jesu putovanja. Volim da putujem, a tokom leta uvek idem na neko putovanje. Mislim, ko ne voli putovanja, haha.

3. Iako ne podnosim velike letnje vrućine, volim kad nosim majice, haljine, šorceve i drugo, a ne kao u zimi kad nosim hiljadu slojeva odeće haha. To je treći razlog.

4. Četvrti razlog je definitvno sladoled. Volim leto zbog sladoleda. Volim i da ga pravim, a i da ga jedem. Pravim ga sa onim prahom za pravljenje, i veoma je ukusno. Probajte.

5. Volim leto zbog toga što mi tada dolaze drugarice iz drugih država koje nisam videla godinu dana. To je 5 razlog.

6. Šesti razlog je to što noću mogu ostajati do kasno na lap topu, gledati seriju ili film i ne misliti kako sutra imam obaveze oko škole.


7. DIY projekti su još jedna stvar koja mnogo volim. Volim da sređujem sobu sa DIY projektima, međutim tokom školske godine i nemam toliko vremena pa moram čekati leto. Zato je to 7. razlog.

8. Volim leto zbog osvežavajućih pića kao što su limunade, smoothie-i i ostalo. To je 8 razlog. I da, da ne zaboravim da volim leto i zbog osvežavajućih voća kao što je lubenica i ostalo.

9. Leto je savršeno vreme za fotografisanje. Zašto ga ne iskoristimo. To je još jedan razlog zašto volim leto, 9. razlog

10. Leto je definitvno vreme za otkrivanje novih mesta i novih stvari. Tada imamo mnogo slobodnog vremena pa možemo otkriti neko novo mesto gde ćemo ići u toku jeseni i zime. 

11. Jedanaesti razlog zašto volim leto je to što je dan duži leti nego zimi, to svi znamo. A to je i bolje zato što imamo više vremena da radimo ono što volimo.

12. Volim leto zbog prirode. Priroda leti je zaista divna, svugde je cveće, ptice cvrkuću, savršeno je za jedan piknik u prirodu. 

13. Trinaesti a i zadnji razlog zašto volim leto jesu letnje kiše. Sunčan dan, i kad odjednom počne da lije k'o iz kabla. Jedan cilj mi je bio da plešem po letnjoj kiši, i to sam uradila prekjuče kad je padala kiša. 


I to bi bilo sve za današnji post. Nadam se da vam se dopao, a nadam se da su vam se dopale i slike. Vidimo se.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


67 коментара:

  1. Super post! Ja također obožavam ljeto zbog ovih stvari koje si navela ^^
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! U vecini toga se slazemo, a ovaj zanji razlog me je privukao, haha moracu da probam to.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideja za post. Imaš super blog. Pratim te pa ako ti se sviđa moj blog zaprati i ti mene. ♥

    My Beauty Empire

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, stvarno mi se sviđa kako si sve sastavila i razlozi su fenomenalni <3
    Najviše se slažem sa DIY projektima, sladoledom i letnjim kišama ( drago mi je da nisam jedina hahaha) <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Haha, i meni je drago da ni ja nisam jedina.

      Избриши
  5. Bas lep post, kao i ideja za rubriku! Slazem se sa tvojim razlozima istu su kao i moji. Sto se tice diy projekata potpuno se slazemo, obozavam ih!

    novi postovii perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post! Jako mi se dopada ova nova rubrika, odlično si to smislila. Iako nisam fan ljeta, uglavnom se slažem s tvojim razlozima. Najbolja stvar je to slobodno vrijeme i mogućnost da se vidimo s prijateljima koje mjesecima čekamo da dođu :)
    Nadam se da ćeš pogledati seriju uskoro.
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Slažem se sa svim razlozima. Veoma originalna ideja za post :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! I ja volim ljeto zbog navedenih razloga, mislim meni ljeto doista nije omiljeno godišnje doba, alii zbog gore navedenih razloga još nisam odlučila napraviti umjetni snijeg u kući, ahhhaha. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  9. Sve stvari koje si nabrojala su tačne! Obožavam letnji raspust, ali mi iz godine u godinu iz nekog razloga traje sve kraće i kraće.

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I meni isto, i ne samo letnji raspust već i škola.

      Избриши
  10. Baš si originalna i mnogo mi se sviđa ovaj post. Uglavnom su nam isti razlozi, ja bih dodala još par, ali je to to ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ja sam imala još mnogo toga da dodam, ali evo da bude u skladu sa naslovom posta.

      Избриши
  11. Odlican post draga <3 i ja obozavam leto i bas mi se dopadaju tvoji razlozi :)

    ОдговориИзбриши
  12. amei demais o post !!! seu blog é lindo bjs
    já seguindo!!
    http://unhasdaraquel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Post je dosta originalan, to mi se baš sviđa.❤
    Slažem se sa većinom.❤
    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Znas, slazemo se u vecini razloga hahah. Inace, obavezno odgledaj 13rw, ja sam gledala cim je izasla i stvarno je... omg. Skraceno haha. Mozda bi htela i da spremis pakovanje maramica tad jer ce ti trebati s vremena na vreme.
    Inace, super post! Sad stalno provodim vreme na internetu citajuci razne postove koji bi mogli da mi pomognu da malo udjem u stos, sudeci da sam ja nova ovde i too. Evo linka, ako bi htela mozda da pogledas moj blog http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Da, naravno pogledaću je. Mislim da je veoma zanimljiv a pripremiću i maramice za svaki slučaj. Zapratila sam te :*

      Избриши
  15. Great post: D
    Very interestingly written :)

    Follow me ? I follow you ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Ideja za rubriku je fenomenalna! I ja volim ljeto zbog istih stvari, definitivno. :D Fotkice su takođe presavršene *___*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Mnogo mi se dopada naslov posta, veoma je originalan. Naravno, dopada mi se i post. Volim ljeto zbog mnogih razloga, ali ovi koje si ti navela su najvažniji. Odličan post, jedna si od najredovnijih blogerki. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Mnogo mi se dopada nova rubrika i jedva čekam nove postove. Razlozi su svi divni i zbog njih i ja volim leto. Sladoledi, lubenice, osvežavajuća pića - YES! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  19. Divan letnji post, slicice su odlicne <3 :-)

    NEW POST :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/looney-tunes.html

    ОдговориИзбриши
  20. I totally agree with you. Summer is my favorite season and I love it so much!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    5 reasons for a blazer

    ОдговориИзбриши
  21. I love summer too... Very interesting post
    P.S. would you like to follow each others GFC, Google+ and Bloglovin?
    Have a nice day

    Glamorous without the Guilt

    ОдговориИзбриши
  22. Divna ideja, ali i razlozi pre svega! Leto je samo po sebi dovoljan razlog da se u nama svima probudi određena euforija. Radujem se novim postovima iz ove rubrike❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Thanks a lot :D

    omg!!! I love summer too by the same reasons :D

    NEW REVIEW POST | OMG!! Best BATH PRODUCT for DRY SKIN.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  24. Hi, dear! Thank you for visiting my blog. Nice to meet you. Now I also follow you. Let's be friends.

    alishapony.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  25. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    ОдговориИзбриши
  26. Definitivno se slažem sa primjerom o sladoledima! Sta je ljeto bez sladoleda, zar ne?

    Mihaailo| mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  27. Super post! Najviše volim čitati, jesti sladoled i putovati po ljeti. Tako da obožavam ljeto i upravo je zbog toga moje omiljeno doba. Želim ti ugodno i zabavno ljeto!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  28. Odlična tema za post,sviđaju mi se i razlozi zašto voliš ljeto,zapravo svi su nam čak i isti.Odličan post!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  29. Navela si zanimljive razloge, a slike su divne! :D

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  30. I ja mnogo volim ljeto, zapravo smqtram da ne postoji razlof zasto bi to bilo suprotno. Definitivno ga svi najvise volimo ubog putovanja 😃

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  31. Slažem se sa svih 13 razloga !
    Novi post https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D