30 pitanja koje niko ne postavlja

јул 10, 2017

Zdravo svima


Znam da već dva dana nisam pisala post. Pre svega, rekla sam da neću pisati svaki dan, ali ću se potruditi da vam pišem što redovnije. Tako, prekjuče sam se htela malo odmoriti i zato nisam napisala post, a juče sam išla na nenajavljen piknik u prirodi. Uz to, mogla sam vam napisati post kad sam došla, ali sam bila umorna i nisam se mogla setiti nijedne dobre ideje za post. U poslednje vreme mi je mnogo teško da smislim ideje za post. Ne znam zašto, ali ranije bih se odmah setila ideje. Kako je vreme za neki tag na mom blogu, odlučila sam se za tag pod imenom '30 pitanja koje niko ne postavlja'. Kao što vidite po naslovu, tag će imati 30 pitanja pa je najbolje da krenemo.

1. Spavaš li sa otvorenim vratima na ormaru ili zatvorenim?
- Zavisi. Volim da mi sve bude uredno pre spavanja pa tako zatvorim vrata a ako mi se neki put spava onda ostavim vrata otvorena.

2. Koristiš li šampone ili regeneratore iz hotela?
- Bila sam jednom ili dva put u hotelu, i uvek sam nosila šampon, ali ako neki šampon ili regenerator ima lep miris onda da, koristim ih.

3. Da li ti se sviđaju post-its?
- Mislim da su post-its veoma korisna stvar. Veoma pomažu u organizaciji, učenja i još mnogo toga.

4. Da li sečeš kupone i posle ih koristiš?
- Ne, u mom mestu toga nema.

5. Da li bi radije bila napadnuta od medveda ili od roja pčela?
- Najradije ne bih ni jedno ni drugo, ali kad već moram da biram, hm, izabraću medveda. Mislim da su veće šanse da preživim napad medveda nego roja pčela. Mislim da bih od medveda uspela pobeći, dok od roja pčela ne.

6. Da li imaš pegice?
- Ne, nemam pegice i mislim da su one jako slatke.

7. Da li se uvek smeješ na fotografijama?
- Nekad se smejem, nekad to bude onaj 'veštački' osmeh, ali najčešće se smejem.

8. Da li si nekada brojala svoje korake?
- Da projala sam, htela sam da jednog dana prođem 1000 koraka, i tako svakog dana, cele nedelje pa nisam imala pedometar pa sam ih brojala xD.

9. Da li igraš kada nema muzike?
- Naravno, volim i da pevam i da igram. Naravno, volela bih da to niko ne vidi.

10. Da li grickaš olovke?
- Ne, to nikad nisam radila. U mom odeljenju to rade mnoge osobe i to me jako nervira. Ne volim da vidim takve olovke.

11. Koje veličine je tvoj krevet?
- Ne znam, idem ga izmeriti. xD

12. Koja je tvoja pesma nedelje?
- Ne mogu sada odabrati, slušam mnoge pesme. Ali kad bih morala da biram izabrala bih pesmu Sabrine Carpenter - Why.

13. Da li je dobro da muškarci nose roze?
- Da, po meni je potpuno u redu. Mislim, kako mi devojke možemo da nosimo plavo, u redu je i da muškarci nose roze.

14. Gledaš li crtane filmove?
- Da, Sunđer Bob je moj život.

15. Da li si bila na scout?
- Ne, ne znam ni šta je to. Ako neko zna, napišite u komentaru.


16. Najbolji doručak?
- Ne bih sada mogla odabrati, ali evo: palačinke i Nutela.

17. Kada obično ideš na spavanje?
- Pa, na spavanje idem oko 1h-2h. To je tokom leta, a tokom zime idem oko 22h - 23h, jer rano ustajem za školu.

18. Kada si bila mala u šta si se maskirala za Noć veštica?
- U našem mestu se ne maskiramo za noć veštica. To je samo obična noć kao i sve ostale.

19. Šta si u kineskom horoskopu?
- Ne verujem u horoskope, ni one dnevne ni mesečne, ni godišnje. Malo sam istraživala i pronašla sam da sam ja majmun u horoskopu. Haha xD.

20. Gledaš li Telenovele?
- Ne, ne gledam ih, mada znam puno osobe koje ih gledaju ili koje su ih gledali.

21. Da li si koristila oružje?
- Da, upravo sam ubila jednog čoveka. Haha, šalim se. Ako se računa nož, onda da koristila sam.

22. Prvi koncert?
- Nisam bila ni na jednom koncertu do sada?

23. Da li pevaš pod tušem?
- Ponekad.

24. Kad si bila mala šta si želela da budeš kad porasteš?
- Ranije sam  želela da budem učiteljica, ali sada planiram da budem doktor.

25. Da li veruješ u duhove?
- Da, verujem. Mislim da duhovi zaista postoje, ali da nisu baš kao što ih prikazuju na televiziji.

26. Nosiš li patofne?
- Haha, kad sam bila mala volela sam da ih nosim, ali sada ne. Ne nosim ih.

27. Da li si nekad plakala od sreće?
- Da, to je bilo kad sam gledala jednu seriju ili film koji je na početku bio tužan, pa posle je kraj bio srećan i nisam mogla da odolim i zaplakala sam od sreće.

28. Da li si bila zaljubljena?
- Da, bila sam zaljubljena u glumce i pevače, i verovali ili ne nikad nisam bila zaljubljena u nekog ko nije Ian Somerhalder.

29. Čaj ili kafa?
- Volim i čaj i kafu, ali više pijem kafu.

30. Da li možeš da izdržiš da ne dišeš, a da ne zatvoriš nos?
- Da, mogu da izdržim. Naravno kad sam u vodi, kad plivam ili slično, voda mi ulazi u nos i u uši, pa moram da ga zapušim rukom.


I to bi bilo sve za današnji post. Ja se nadam da vam se svideo, a ako vam se svideo komentarišite, a u komentarima ostavite svoje mišljenje, a ako niste do sada to uradili, obavezno se učlanite u moj blog. Vidimo se.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

36 коментара

  1. Volim čitati ovaj tag, jaako zanimljivi odgovori <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post,baš volim ovakve tagove..sretno sa smišljanjem ideja za postove...<3
    https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam ovaj tag jer niko ne odgovara na ova pitanja dok im nisu postavljena. Sjajni odgovori, uživala sam u postu.
    Ja sam pas u kineskom horoskopu. :D

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  4. Fenomenalno uradjen tag! Jako si zanimljivo odgovorila na pitanja. Po pesmi nedelje smo iste, "Why" mi se neprestano vrti u glavi.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Bas zanimljiv post, sećam se da sam ja još pre radila ovaj tag, jako zanimljivi odgovori 💙💙! Inače scout je izviđač 💙!

    Novi diy perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Odgovori su jako zanimljivi, jedva čekam sledeći post :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljivi odgovori. Obožavam ovaj tag. Dala si mi dobru ideju za neki od idućih postova na mom blogu.

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiv post draga, ja inače baš volim čitati tagove!
    Bilo bi vrlo lijepo od tebe kada bi posjetila moj blog!

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Drago mi je da si odgovorila na ova pitanja da te svi malo bolje upoznamo ^^
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  10. I meni je Sunđer Bob život hehehehee :D Divan post draga, svi smo saznali par novih stvari o tebi. :) ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan i ne toliko uobičajen post za bolje upoznavanje! :)

    Kathy's Delight

    ОдговориИзбриши
  12. Super post draga Adda, jako volim ovakve postove! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  13. Great post dear :) xoxo
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  14. Bas su zanimljiva pitanja, kao i tvoji odgovori :) odlican post <3

    ОдговориИзбриши
  15. I really like tags! °₊·ˈ

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know °₊·ˈ
    Blog de la Licorne

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D