03. јул 2017.

Letnje osveženje - 5 recepta za savršen smoothie

Zdravo svima


Pre neki dan sam pokušavala da napravim smoothie, jer mi je baš trebalo osveženje tokom letnjih dana, a plus je i zdravo. Ja sam napravila jedan smoothie od kombinacije maline i jagoda, i pronašla sam još mnoogo recepta i rekoh da ih podelim sa vama. Kako sam se setila veoma kasno, zaboravila sam da uslikam moj smoothie, tako da će slike biti sa interneta. I recepti su pronađeni na internetu, ali evo želim da h podelim sa vama. Meni je smoothie ispao odlično, a nadam se da će i vama tako ispasti. Postupak 'kuvanja' smoothia neću prikazivati zato što se veoma lako pravi. Treba samo da pomežate sastojke, ali ja ću vam za svaki slučaj ostaviti i link gde sam pronašla pa vi proverite kako se pravi. Sve recepte sam pronašla na sajtu Coolinarika, pa će i sve slike biti sa tim logoom. Ali to nije bitno, zato krenimo.

Smoothie sa malinom i jagodom
Ja sam pravila ovaj smoothie i verujte mi da je veoma ukusno. Ako ne možete da odaberete koji smoothie ćete napraviti od ovih ponuđenih, preporučila bih vam ovaj jer je najukusniji. Naravno možda neko ne voli jagode i maline, ali za one koje ih vole ovaj je savršen.


Sastojci:

1 časa maline
1/2 čaše jagode
1 časa nemasnog jogurta
1 časa mleka
2-3 kašike meda
1 kašika extrakta od badema (po želji, ja ovo nisam koristila)

Ako želite da vidite pripremu onda kliknite ovde, ali uglavnom priprema se tako što se jagode ubace u blender, maline se moraju izgnječiti, i tu smešu se takođe ubace u blender, dodaju se ostali sastojci i sve to se promaše, ali uglavnom pogledajte pripremu na sajtu jer možda niste shvatili.

Smoothie sa šumskim voćem
Ovaj nisam probala, ali verujem da je ukusan jer mnogo volim šumske plodove. I na slikama izgleda lepo, pa ću probati da ga napravim. Ako je neko pravio ovaj, u komentaru napišite utiske.


Sastojci:

1dl gustog nemasnog jogurta
2dl mleka
2 pune šake šumskog voća
2 kašike meda
1 kašika cimeta
led po potrebi

Pripremu možete videti ovde, ali priprema ovog je još jednostavnija nego prethodnog. Jednostavno prvo pomešati sve satojke osim šumskog voća, i izblendati ih pa onda dodati šumsko voće i sve to zajedno promešati, i posle se dodaje led po potrebi. Ali vi ipak pogledajte pripremu na sajtu.

Smoothie od tropskog voća
Ovaj izgleda da će biti preukusan, ali ipak meni je najbolji od maline i jagode. Ananas i mango možete kupiti u prodavnici, mislim da ih ima u svakom marketu, a što se tiče banane i pomarandži sigurna sam da ih ima svugde da se kupe. Pokušajte da napravite ovo jer mislim da će biti vrlo ukusno.


Sastojci:

1 dobro zreo ananas
1 dobro zreo mango
1 banana
2 pomarandža
sok od limuna
1 kašika meda ili po ukusu
250ml kokosove vode, kokosovo mleko, sok od pomorandće ili ananasa  bez dodatka šećera

Priprema je veoma laka. Možete je pogledati ovde. Sve što treba da uradite je da svo voće isesckate na komade, preliti sokom od limuna, dodati med i sve to preliti za izabranom tečnošću, pa sve to zajedno izblendate. Pogledajte na sajtu ako želite bolje objašnjenje, kao i više slika.

Smoothie sa jabukama i bananom
Jednom sam probala samo sa bananom, ali nisam probala kombinaciju banane i jabuke pa definitivno moram probati ovu kombinaciju, jer mi se samo sa bananom mnogo dopao, a verujem da će mi se i ovaj dopasti.


Sastojci:

1 banana
2 jabuke
200 ml soka od narandže
150ml mleka
po želji šećer ili med

Priprema je veoma jedonstavna, pogledajte je klikom ovde. Treba samo da se oguli i jabuka i banana i da se iseče sitno, dodati u blender, dodati i ostale sastojke i sve to dobro izblendati, Još jednom, možete pogledati na linku koji sam vam gore ostavila.

Fitness Smoothie
Ne znam sada koliko je ovaj smoothie ukusan jer ga nikad nisam probala, ali ovaj smoothie vam pomaže da smršate, i zato sam ga ostavila za kraj. Ako neko pravi ovaj smoothie obavestite me u komentaru i obavezno ostavite svoj utisak.


Sastojci:

1 svežanj spanaća (može i neko drugo zelje)
4 jabuke
2 banane
pola limete ili limuna
2 dcl vode

Pripremu možete pogledati ovde. Treba promešati sve sastojke, ali pre toga treba uraditi još nešto, spremiti sastojke da se promešaju, pa da ja ne bih pisala sve slobodno pogledajte na linku koji sam vam postavila gore.

Nadam se da su vam se svi smoothie dopali, kao i ovaj post. Htela sam da pišem post na potpunu drugu temu, ali sam se onda setila ove teme i rekoh da podelim sa vama neke recepte. Nadam se da vam se sviđaju, a mi se vidimo u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


36 коментара:

  1. Lepi recepti! Nisam probala nijedan od ovih, ali koliko mi lepo izgledaju na slikama sad znam da cu morati uskoro da napravim nesto od ovoga.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam neki eksper u kuhinji, a i iskreno nisam nikada ni probala napraviti smothie, ali ove ideje mi se čine mnogo dobrima, posebno prvi s malinama mm :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, prvi je zaista jako divan. Preporučujem ti da njega napraviš prvo jer je zaista preukusan.

      Избриши
  3. ja bi rado napravila nesto od ovog jer sad i imam domace jagode i maline pa bi bilo odlicno, aliii pokvario mi se blender haha
    svakako odlican post i zaista koristan

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Mislim da u nekom uputstvu za pripremu piše da može i ručno da se promešaju.

      Избриши
  4. These seem delicious :D
    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post! Meni lično u ovo vreme najviše prija smuti od šumskog voća, ali moraću da probam smuti od tropskog!<33

    ОдговориИзбриши
  6. Inače nisam fan smoothija jer sam prelijena da sve to nasjeckam i ubacim u blender, ali se možda zbog ovoga posta iskušam u tome. Smoothie od tropskog voća mi se čini vrlo ukusnim.

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  7. Probala sam posljednji i meni je odličan. Pomalo je drugačiji od ostalih jer sadrži špinat, ali poslije njega ćeš se osjećati kao da možeš osvojiti svemir! Odličan post, morat ću probati i ostale. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Moram ga probati i videti kakvog je ukusa.

      Избриши
  8. Fantastičan post draga! Dala si mi dosta ideja za letnji osvežavajući napitak! :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  9. Kada pravim smuti najviše volim kombinaciju jagode i banane, a pogotovo kada je ostavim u frižideru da se malo ohladi, definitivno savršenstvo za leto! :)
    Odličan post!

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post!Hvala na divnim receptima!Definitivno ću ih isprobati!Lepe su slike!♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Obožavam da pijem smuti. Pogotovo najviše volim sa šumskim voćem. Nisam nikada probala da pravim sama,ali definitivno da ću probati!
    Novi post --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post! Napravicu neke!

    Mihaailo| mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post i fantastične ideje!

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. YUMMMYYYYY <3

    Followed you, would love if you could follow back =)

    www.beautorgeousworld.com

    ОдговориИзбриши
  15. Divni recepti, moram nešto da probam od ovoga definitivno! Ideje ću sigurno sačuvati i probati nešto od ovoga! :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati :
    http://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajni recepti draga! I ja uživam u njima redovno, a nove kombinacije uvek dobro dođu! xx
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  17. Recepti su ti izvrsni i svi mi se jako dopadaju. Sjajan post! :)

    Pratim te pa ako želiš uzvrati. :)
    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/07/moj-sminkeraj-balea-golden-shine-losion.html

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D