Pregled juna!

јул 01, 2017


Završio se i 6 mesec u godini, ostalo ih je još šest. Pola godine, koliko je prošlo od otvaranje ovog bloga (tačnije 5 i po meseci) je prošlo prebrzo, ali mesec koji je prošao najbrže je bio, definitivno, jun. Na početku nekih 10-ak dana mi je prolazilo sporo, jer ipak je to bio kraj školske godine. Ostali dani, početak letnjih raspusta mi je prošao zaista brzo, a i lepo. Ali mogu reći da skoro ništa nisam radila. Htela sam da se odmorim od škole i školske godine, došla mi je jedna drugarica iz Francuske i nisam imala mnogo vremena, s obzirom da sam pisala i na blogu. Moja rutina u junu se sastojala od toga da kad ustanem jedem, malo pospremim kuću sa mamom i sestrama, pa pišem na blogu, komentarišem, malo se odmorim, pogledam neki film ili gledam seriju ili čitam knjigu, pa onda idem da se šetam malo sa drugaricama, i tu ostanem negde do 8 sati, dakle od 17:30 do 20h. Kad se vratim onda još malo na blogu i tako mi prođe dan. I uvek isto. Htela sam malo da se odmorim, ali verujem da će jul biti uspešniji. Ako želite da vidite šta sam ja to uradila tokom juna, nastavite čitati. Kad se uzme u obzir da je pola meseca bila škola, pola meseca raspust, ja uopšte nisam zadovoljna mesecom jer mislim da sam mogla barem malo više raditi a ne lenčariti. Ali dobro, nadam se da ću sve nadoknaditi u julu. Krenimo.

BOOKS
Što se tiče knjiga pročitala sam dve knjige u junu, i jednu sam počela da čitam. Sve tri knjigu su jako zanimljive iako sam kod treće još na početku. Ali dobro, pročitaću je ja. Što se tiče knjiga to su bile sledeće knjige: Nikolas Sparks - Najbolje od mene, Dž. K. Rouling - Hari Poter i Dvorana tajni, i sada sam počela da čitam Emili Bar - Jedino sećanje Flore Benks. Ovu zadnju knjigu je donela sestra kad je prekjuče došla iz Beograda. Ona je bila sa školom u Beograd i tamo su im dali neke poklone, a u taj poklon je bila uključena i ova knjiga. Prvo sam pročitala Hari Poter i Dvorana tajni i nju sam pročitala veoma brzo jer sam zaluđena ovim serijalom, dok sam drugu čitala skoro pola meseca i više. Jednostavno nisam imala volje za čitanje, a htela sam i malo da se odmorim. Inače Hari Poter i Dvorana tajni sam čitala u pdf formatu jer ne posedujem knjigu.

Nikolas Sparks - Najbolje od mene
''U proleće 1984. Amanda Kolijer i Doson Koul, dvoje srednjoškolaca, doživljavaju duboku, sudbbinsku ljubav. Iako potiču iz različitih društvenih krugova, njihov ljubav, čini se, prkosi strogim pravilima života u gradiću Orijentalu u Severnoj Karolini. Doson je samotnjak iz nasilne i ozloglašene porodice. Veruje da mu ljubav prema Amandi pruža mogučnost za bekstvo od mračne sudbine. Amanda je pak dobra devojka iz imućne kuće, s planovima za studije na Univerzitetu Djuk. Ona u Dosonu vidi nešto što je blisko njenom buntovnom, strasnom srcu. No kako se bliži leto i završetak srednje škole, nepredviđeni događaji razdojiće mladi par i scako od njih će krenuti sasvim drugalijom životonom stazom.
Sada, dvadeset pet godina kasnije, Amanda i Doson pozvani su u Orijental na sahranu Taka Hostetlera, čoveka koji je nekad pružio utočište njihovoj srednjoškolskoj ljubavi. Nijedno od njih dvoje ne vodi život o kakvom su maštali... i nijedno ne može da zaboravi strasnu prvu ljubav koja im je zauvek izmenila život. Dok slede uputstva koja im je ostavio Tak, Amanda i Doson shvataju da sve što su mislili da znaju - o Taku, o sebi i svojim snovima - nije onako kako izgleda. Prisiljeni da se suoče s bolnim uspomenama, dvoje nekadašnjih ljubavnika otkriče nepobitnu istinu o svojim odlukama. I tokom jednog jedinog uzbudljivog vikenda pitaće i žive i mrtve: Može li ljubav zaista izmeniti prošlost?''

Ako želite da pročitate odlomak ove knjige kliknite ovde. Nisam mogla da pronađem celu knjigu, pa evo odlomka.

Ako želite da knjigu poručite online, možete da uradite to preko Laguninog sajta koji se nalazi ovde.


Dž. K. Roling - Hari Poter i Dvorana tajni

''Misteriozno pojavljivanje kućnog vilenjaka Dobija, i njegov pokušaj da spreči Harija da se vrati na Hogvorts navode Darslijeve da ga stave u kućni pritvor do daljeg. Spas stiže u vidu letećeg automobila, kojim upravljaju Ron i njegova braća. Posle raspusta provedenog u Jazbini, nesvakidašnjoj kući Vizlijevih, dramatičnim dolaskom na Hogvorts započinje nova školska godina.''

Knjigu u PDF formatu možete pročitati ovde.

Ako želite da knjigu poručite online, možete da uradite to preko online sajta Delfi knjižare koji se nalazi ovde.


Emili Bar - Jedino sećanje Flore Benks

''Flora Benks ima sedamnaest godina i anterogradnu amneziju. Sve što joj se događa zaboravlja za nekoliko sati - šale svojih prijatelji, upustva koja joj daju roditelji, čak i to ko je ona. Međutim, jedne večeri poljubiće Drejka i sutradan će se sećati tog poljupca. To je prvo sećanje koje ima od svoje desete godine. Ali Drejka nigde nema. Flora misli da je on otišao na Arktik. Da li će uspeti da povrati svoje pamćenje ako ga pronađe? Kome na tom putu uopšte sem da veruje?

Knjiga je nedavno izašla pa je nema u PDF formatu, ali možete pročitati jedan odlomak klikom ovde.

Ako želite da knjigu poručite online, možete da to uradite preko Laguninog sajta koji se nalazi ovde.


MOVIES
Što se tiče filmova odgledala sam samo 2 filma. To su filmovi u serijalu filmova Bring It On. Prošlog meseca sam odgledala dva filmova, ovog meseca još dva i mislim da je ostao samo još jedan film ovog serijala. Ovog meseca sam odgledala filmove: Bring It On - All or Nothing, Bring It On - Fight to the Finish.

Bring It On - All or Nothing
Nisam mogla da pronađem opis na internetu, pa evo ja ću vam ga opisati.
Pre nego  što se preselila u drugi grad Britney je obećala da više neće navijati. Međutim kad je stigla u novu školu ona je dobila nagon da navija. Da li će prekršiti obećanje svojih najboljih prijatelja u staroj školi ili će se pridružiti navijanjem u novoj školi, saznaćete ako pogledate film.


Bring it On - Fight to the Finish
Catalina je siromašna devojka, međutim njena majka se udaje za bogatog čoveka i ona se sada mora preseliti u bogatu kuću. Mora ostaviti navijačku ekipu gde je kapitenica i svoje prijatelje. Nejna polusestra je takođe navijačica i zove se Sky. Međutim njena ekipa i ona ne znaju dobro navijati. Zato Catalina odlučuje da im pomogne.


SERIES
Ovog meseca sam opet gledala TVD i PLL, međutim nisam gledala mnogo. Odgledala sam pola od 6 sezone TVD i pola od 2 sezone PLL. Nisam nimalo zadovoljna mojim učinkom, ali eto, gore sam navela razlog zbog toga što nisam radila mnogo već sam samo lenčarila.

MUSIC





BLOG UPDATE
Znate da sam rekla da ću pisati svaki dan. Odlučila sam da promenim to. Jednostavno imam manjak vremena, pa sam odlučila da vam pišem na dva dana, a nekad i na tri dana. Mislim neču imati određen dan kad ću vam objavljivati post, već kad imam vremena dobićete post. Nadam se da se ne ljutite. :*

I mislim da je to bilo sve za današnji post. Nadam se da vam se dopao jer sam se mnogo trudila oko njega. Vidimo se u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

31 коментара

  1. Divan post, mnogo si me zainteresovala za ovu knjigu ''Jedin osjećanje'' volim tu umjerenu dozu misterije, gdje se željno iščekuje svaki sljedeći korak. I meni će despacito definitivno obilježiti ljeto xd što se tiče pll ja sam danas pregledala zadnju epizodu serije i malo sam tužna, šokirana i iznenađena, tako da nemoj žuriti sa gledanjem, bit će ti žao kad završi, i tvd sam sve pregledala :/

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Da, treba da je pročitaš. Što se tiče pesme, pesma je savršena, a što se tiče serije ne, neću da žurim iako imam neki nagon da gledam što više i da je što pre odgledam.

      Избриши
  2. Odlican post, Sehada! Sto se tice pjesme despacito mislim da ju je apsolutno cijeli svemir slucao u junu. A sto se tice filmova koje si procitala ja tek sada i cujemza njih, ako budem imala priliku pogledat cu ih. A citala sam par knjiga Harry Potter, mada ovu koju si ti spomenula u postu nisam ali sigurno cu je procitati uskoro jer Harry Potter je zakon!!

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Pogledaj i filmove, a pročitaj i knjige.

      Избриши
  3. Jako lep post, cula sam ya knjige ali ih i dalje nisam procitala! Sto se mog juna tice, obelezen je serijama i knjigama, pogotovo knjigama! Divno draga, nemoj se opterecivati rasporedom pisanja <33!

    sister takes over my blog perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sma baš nedavno pročitala "Najbolje od mene". Film je jedan od mojih omiljenih, a knjiga nimalo nije razočarala iako su mi mnogi govorili da je to jedan od rijetkih slučajeva u kojem je film ispred knjige.
    I meni je ovih 6 mjeseci prebrzo prošlo. Nevjerovatno.

    Samo perje

    ОдговориИзбриши
  5. Jako dobar post lepotice❤
    Nije tesko citati jer je jako lepo napisano i dosta zanimljivo! 😊
    Ljibim te😊❤

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv post draga, zaista je tvoj blog jedan od retkih koji se bavi ovom temom, svaka cast ^_^
    Pratim te odavno, pogledaj moj blog ako zelis <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na takvom mišljenju, draga. I ja pratim tvoj blog odavno.

      laAdda | Pregled juna

      Избриши
  7. Odličan post! Nameravam već jako dugo da pročitam 2. deo HP-a, ali nikako ne stižem da je kupim jer ipak želim da imam knjigu. Baš me je zainteresovala knjiga ,,Jedno sećanje Flore Benks''. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Mislim da za knjigu "Najbolje od mene" postoji i film koji nažalost nisam gledala, a nisam ni pročitala knjigu :(
    PLL? Too! Vjeruj mi, 2. sezona je zakon, ali neću ti ništa spojlati :)
    I ja sam provela lipanj na sličan način, odmarajući se od škole.

    moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Drago mi je da je tako jer je PLL zaista jako divna serija.

      Избриши
  9. interesting blog :)
    follow 4 follow?
    I wish you a nice day.

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post, draga, baš sam uživala! Ja trenutno čitam jednu knjigu od Nikolasa Sparksa, tek sam na početku, ali videću vremenom kako će mi se dopasti. Što se tiče serija, gledam obe, ali sam napravila malu pauzu. Inače, trenutno gledam Arrow, ali možda nastavim sa PLL pošto je emitovana poslednja epizoda. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Preporu;ila bih ti da nastaviš da gledaš PLL jer sam čula da je veoma zanimljivo.

      Избриши
  11. Obožavam ovu vrstu postova jer je, nekako, sve u jednom. Uvijek se da pronaći nešto zanimljivo za čitanje, gledanje, pa i slušanje (zavisi ko šta napiše). Ovo mi dođe kao zamjena za pojedinačne recenzije :D

    ОдговориИзбриши
  12. odličan post ,baš mi se sviđaju filmovi,nisam nijedan gledala pa sad imam prijedloge,hvala ti!
    novi post je izašao:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Nice books dear. I am reading ANNA KARENİNA Know :D

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D