07. јул 2017.

Story time - Ukleto groblje

Zdravo svima


Kad sam jutros gledala televizor bila je neka emisija o duhovima i nekom groblju, pa sam se ja setila jednog događaja koji se stvarno desio. Odlučila sam da ga podelim sa vama. Otvorila sam Blogger i razmišljala kako da počnem post, i verujte mi, mozak mi je potpuno zablokirao, pa sam odlučila da post počnem sa tim kako sam došla na ovu ideju. Dakle, to je bilo pre dve godine, bila sam četvrti razred. Kad se školska godina završila ja i celo moje odeljenje (živimo na selo pa smo tada bili 6, sada smo 8) smo odlučili da odemo na piknik u prirodi. Otišli smo na jednu livadu, koja se nalazila odmah pored šume. Sa nama su došli moja sestra i dve njene drugarice, i još 3 ili 4 osoba sa kojima se družimo. Uglavnom, moja sestra je tada bila 7. razred, kao i još jedna drugarica, dok je druga bila 8. razred

Mi smo otišle na tu livadu, postavili smo ćebe, odnosno svako je uzeo svoje. Uzeli smo i hranu i piće. Sve je bilo dobro, sve dok sestra i njene drugarice nisu rekle da moraju da odu do šume. Kad smo ih pitali zašto oni su nam rekli da moraju da pričaju o nečemu a da ne žele da ih mi čujemo. Šuma nije bila velika, i mi smo mogli da ih čujem gde pričaju ali nismo razumeli o čemu pričaju. Onda se jedna od njih odvojila i otišla dublje u šumu. Tada smo čuli vrisak.


Mi smo svi potrčali osim mlađe sestre mojeg drugara koja je počela da plače. Njen brat je ostao da je smiri a mi smo otišli do šume. Saznali smo da je ta devojka, koja je vrisnula, otišla da govori na telefonu i naišla na staro groblje. Bilo je zapušteno i možda je bilo od pre 500 i više godina. Ona na početku nije videla groblje pa je otišla dalje i ušla u groblje. Odjednom je počela da tone (tako je ona rekla) i onda je vrisnula.

Svi smo se okupili oko nje dok nam je pričala šta se desilo, pa smo odlučili da vidimo o čemu se radi. Kad smo stigli tamo, onda je nadgrobni kamen pao i mi smo svi počeli da bežimo. Moja sestra i njene drugarice su nam rekli da se vratimo na piknik, a da će one istražiti šta će se desiti. Međutim mi smo se sakrili iza drveća i čekali šta će uraditi. Oni su se onda uhvatili za ruke i okružili jedno drvo. Počeli su da izgovaraju neke čudne reči.

Kasnije su nas pozvali a mi smo se pravili kao da nismo bili iza drveća. Oni su nam rekli šta su radili i rekli su nam da su videli neko proročanstvo. Ono je glasilo: 'Osim tri, svi će biti prokleti'. Mi smo odmah shvatili da su one te 'tri' i uplašili smo se. Vratili smo se na piknik, a one su otišli u šumu. Mi smo počeli da se pakujemo, i onda smo čuli neke glasove iz šume, pa onda opet vrisak. Počeli smo da bežimo, a kasnije su njih tri izašle i rekli nam da je sve to bila šala. Napravili su sve tako da izgleda kao stvarno, namerno su vrištali, i videli su nas da smo se krili iza drveća pa su se uhvatili oko drveta kao da su čitali proročanstvno, samo da bi nas uverili.


To je bilo veoma strašan doživljaj, i izgledalo je stvarno a u stvari je to bila šala. Ovo je bio stvarno lep početak letnjeg raspusta, a mogu priznati i veoma strašan. Mislim da je ovo sve za današnji post. Nadam se da vam se svideo. Kakva su vaša iskustva sa ukletim grobljem?

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


38 коментара:

  1. Preee!
    Postavila sam novi post, bilo bi mi drago kada bi mi komentirala novi post!<3

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam ovakve postove! Tvoj je jako zanimljiv i uživala sam čitajući. Svakako češće piši ovakve postove. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Priča je jako interesantna i strašna :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/07/im-back-10-favourite-summer-songs.html

    ОдговориИзбриши
  4. Najezila sam se sva :D
    Pratim te odavno ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ajmeee, hahaha! Ja bi umrla od straha kada bi netko to napravio, a kada bi otkrila da je šala ja bi tome nekome još sto puta gore napravila. Smislite osvetu xD Inače, super post!
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post! Volim da citam storytime postove, te je ovaj bio jako zanimljiv.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. jako zanimljivv post,obažav ovakve teme,samo tako nastavi!
    novi post je na blogu pa ako želiš pogledaj,nova sam.:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Stvarno sam se udubila u post, kad ono bila je šala. :D Ali mi je zaista drago jer ste ipak bili jako mali.

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Predobrooo,citala sam na jutro :D

    https://thrivingmytwenties.blogspot.ba/ nova sam, nadam se da ces pratiti nazad i pregledati moj blog, puno bi mi znacilo :)

    ОдговориИзбриши
  10. Veoma zanimljiv post. Podsjetio me na dane kada sam i ja bila 6. razred pa smo se i mi tako okupljali. I sa nama su bile dvije starije djevojke koje su glumile kako su one tako kao odrasle i ozbiljne pa naše nije da se družimo sa njima i uvijek su izmišljale razne priče da bi nas uplašile.
    Mislim da bi trebala mnogo češće pisati ovakve postove. Jako interesantno pišeš.
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Drago mi je da si se podsetila na događaje i detinjstva.

      Избриши
  11. Thanks a lot :D

    Ohn dear, this is amazing :o

    NEW DECOR POST | Infallible DECOR TIPS with LOW BUDGET.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  12. Jako zanimljiva prica!!

    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. those photos are beautiful! :)
    i hope you can drop by my blog too if you have time.

    saying hello all the way from the Philippines!
    have a great day! :D

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  14. Veoma interesantna priča. Tada ti je sigurno bilo strašno, ali sada verujem da ti je smešno. U svakom slučaju, dobro je da je bila samo šala u pitanju. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Da, i ja tako kaže. Dobro je da je šala u pitanju.

      Избриши
  15. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D