21. јул 2017.

Tipovi ljudi u autobusu!

Zdravo svima!


Pre neki dan sam se vozila u autobusu i razmišljala sam kakvih sve ljudi ima u autobusu, pa sam odlučila pisati post na tu temu. Pod autobusom mislim na gradski prevoz. Živim na selu i u blizini mog mesta nema ovakvih autobusa, ali kako svake godine idem u Beograd ili Novi Sad često se vozim ovim autobusima. Uglavnom, postoje razni tipovi ljudi u gradskom prdvozu, ali ja sam odabrale one koji se najčešće pojavljuju. Nadam se da se dobro provodite na letnjem raspustu, jer je već prošlo pola raspusta, ostalo je još malo manje od pola. Iskoristite ga u najboljem smislu jer kad počne škola nećete imati mnogo vremena da radite ono što volite. I ne zaboravite, isprobavajte nove stvari. Veoma je zabavno. Krenimo. 

ONAJ KOJI JE UVEK ZA PRIČU
U autobusu često možete naleteti na one koje uvek imaju nešto da kažu, koje uvek žele pričati i ostalo. To su najčešće stare osobe, ali ima i drugih koje žele da pričaju. Nekada taj razgovor bude zanimljiv, a nekada dosadan. 

ONAJ KOJI UVEK SLUŠA MUZIKU
Kad god putujem gradskim autobusom ja uvek slušam muziku jer mi je uvek dosadno. Nekad slušam muziku da prigušim buku koja se stvara u autobusu. Ovaj tip ljudi je vrlo čest i svaka mlada osoba koja je u autobusu sluša muzika. Dobro, ne baš svaka ali svaka druga.


ONAJ KOJI UVEK STOJI
U svakom autobusu se nađe neki koji nikad neće da sedi. Ne znam zašto, ali ima puuno slobodnih mesta u autobusu a on stoji sa opravdanjem da silazi na sledećoj stanici a u stvari će sići na nekoj potpunoj drugoj stanici.

ONAJ KOJI USTAJE STARIJIMA
Ima onih koji su ljubazni, koji ustaje starijima ako nemam mesta u autobusu, ali ima ljudi koji su potpuna suprotnost njima. Oni ne ustaju ni ako ih zamoliš. Jednostavno nisu kulturni. Ali ovde nije reč o njima već o tipu koji sam navela pre ovih.


ONAJ KOJI SE BESPLATNO VOZI
U Beogradu postoji kartica kojom se plaća vožnja, dok se u Novom Sadu plaća novcem kod vozača. U Beogradu često postoje ljudi koji imaju karticu koja im je zastarela pa se voze besplatno. Oni imaju par trikova koje im omogućavaju da se besplatno voze.

ONAJ KOJI SE STALNO RASPITUJE
U svakom autobusu ćete naići na jednog koji se stalno raspituje. 'Na kojim stanicama staje autobos?', 'Kojim autobusim mogu stići do...?' su najčešća pitanja koja postavljaju. Ili su oni prvi put u gradu ili ne mogu zapamtiti, ali mislim da su ono prvo.


I to bi bilo to. Ja se iskreno nadam da vam se post svideo jer sam se jako potrudila oko ovog, i iako nemam dovoljno vremena ja pokušavam da napišem post barem na tri dana da čitam vaše komentare, postove i ostalo.

*sve slike su sa interneta i ne polažem nikakva autorska prava na njih*



Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko



15 коментара:

  1. Ah ti autobusi. Nisam se baš odavno vozila njime. Ja sam uvijek bila ona osoba koja stalno sluša muziku. Jednostavno nisam mogla podnijeti priče iz autobusa haha :)
    Odličan post :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  2. Post je prelep i jako mi se sviđaju slike i gif, ja sam tip osobe koja sedne u autovus sa kartom i kad udje čovek koji pregleda kartu pravim se da ne mogu da je nadjem da bih pomogla onima koji nemaju xD

    Poseti moj blog nova sam: https://justkatesworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja se baš, baš rijetko vozim autobusom, ali čitanje ovog posta je bilo pravo uživanje. Vrlo interesantna i originalna tema, moram priznati! ♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  4. Hehe, mislim da sam definitivno onaj tip koji stalno sluša mjuzu dok se vozi :D. Kako ne podnosim trućkanje u autobusu (izaziva mi mučninu), onda mi je lakše staviti slušalice i "ugnijezditi" se na sjedištu. No, ovaj tip ljudi koji ustaju starijima je sve rjeđi, bar kod nas. Jedne prilike sam ustala nekoj baki i tako me čudno pogledala kao da sam svemirac, a onda se nasmiješila i progovorila: "Lijepo je to od tebe, dijete, hvala ti!" :)
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam tvoje postove :) uvek su originalni i zanimljivi <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! sa svima sam se susrela, a najgori su mi oni koji slušaju muziku na zvučnik :D


    Tea time - Klonovi : moonstears

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiv post! Ja sam definitivno ona sa slušalicama haha, nosim ih svugdje sa sobom. Iz nekog razloga me iritira ekipa koja stalno stoji idk. Sviđa mi se tema :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Jako zanimljiv post! Ja sam drugi tip,definitivno!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Iskreno, ja sam tip osobe koja se besplatno vozi. Živim u gradu, i kod nas se plaća novcem kod konduktera. Konduktera uglavnom mrzi da naplati karte, ili samo ćutim i zaobiđe me. :D Inače, u mom gradu, u punom velikom autobusu, platiće kartu 10. ak osoba, tako da, nije to retka pojava. :D

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  10. ahah dopada mi se post! oreginalno nema sta :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan a i istinit Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤ post draga !!

    ОдговориИзбриши
  12. I ja sam nedavno pisala slican post tako da sam se bas obradovala citanju ovog. Jako interesantno napisano, takodje veoma realno. Uzivala sam.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  13. I ja putujem autobusom i srela sam se sa svim navedenim vrstama xd Ja sam tip osobe koji stavi slušalice i sluša muziku, pogotovo ujutro kada nisam raspoložena ni za šta

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  14. Super post.Ja sam definitivno osoba koja slusa muziku.❤❤
    Pogledaj moj blog I uclani se ako ti se svidi: www.jovannaworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Haha, odličan post! Ja sam jedna od onih koji se uvijek besplatno voze (po gradu, gradskim autobusom i tramvajom) i nikada me još nisu uhvatili, nadam se da niti neće :)
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D