09. август 2017.

Quotes - July

Kasnim, kasnim i kasnim. Bila sam u Novom Sadu i nisam uspela da napišem post o citatima kojeg pišem svakog zadnjeg dana u mesecu. Nisam uspela da napišem ni pregled meseca, i tu rubriku ukidam jer uskoro počinje škola, a verujem da neću ništa uspeti pročitati, niti gledati. Dobro, možda nekoliko epizode serije i poneki film, ali verujem da to neće biti dovoljno za post, zato ukidam tu rubriku. Trebala sam praviti i Q&A ovog meseca, ali ni to nisam uspela, zato ću Q&A-jeve praviti malo ređe, a ne svakog drugog meseca. Mislim da ću krajem avgusta organizovati jedan na temu škole. Uglavnom, da ne skrećemo sa teme, ovo su citati za juli, a očekujte i citate za avgust. Nadam se da se ne ljutite što ovaj post kasni, ali evo objavila sam ga sada kad sam našla vremena. Krenimo.





















Potrudila sam se da odaberem što bolje citate. Nadam se da su vam se dopali. U komentarima pišite koji ctati su vam se najviše dopali. Vidimo se.

 *sve slike su sa interneta i ne polažem nikakva autorska prava na njih*

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko


24 коментара:

  1. Ovo je diiiiivno. It makes me feel... idk.. something? Stvarno genijalan post.
    Nadam se da imas vremena da pogledas moj blog http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Šehada draga, ja sam se totalno izgubila u ovom postu, i stoji mi otvoren punih dva sata, verovala ili ne! Obozavam postove na ovu temu, ali ti ih definitivno radis najbolje! Sjajne slike, izvrsni citati! Uzivala sam.

    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno draga <3 obozavam citate i tvoje postove :) bas sam se obradovala ovom :*

    ОдговориИзбриши
  4. Baš lijepi citati!Još nisam nasrnula na post ovakve teme,može se reći da ih 'izbjegavam',no dosta mi se sviđaju zapravo.
    Lijep post stvarno!
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  5. Prvo moram da ti pohvalim novi izgled bloga, baš mi se dopada. Citati su divni, neki su mi se toliko dopali da sam ih sebi spremila, super! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, sinoć sam ostala do pola jedan i uređivala sam ga.

      Избриши
  6. Odličan post! Baš sam se udubila u ovaj post i jako mi se sviđaju ovi citati! :)


    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post draga moja, jako mi se dopadaju svi citati, neke sam i prepisala ;)! Predivno!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post draga! Ne bih mogla da izdvojim samo jedan citat jer mi se svaki dopada na svoj način. :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  9. Draga odličan post ! Svidjaju mi se citati jako !Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    ОдговориИзбриши
  10. Jao znas koliko mi je drago sto si napravila ovakav post!!Ja sam opsednuta citatima i non-stop trazim nove...Diiiivan post draga!

    - You are beautiful in so many ways - novi post na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. That's cool. I like your blog. Go to my blog http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D